Swtangel schreef:Bedoel je niet Isabeau Mama1988???:)
Denk dat het deels frans is als het die naam dan is. Beau= mooi in het frans
die bedoel ik ! verkeerd getypt..
Swtangel schreef:Bedoel je niet Isabeau Mama1988???:)
Denk dat het deels frans is als het die naam dan is. Beau= mooi in het frans
Swtangel schreef: Femke? Hoe heten jouw wondertjes..Of staat dat al ergens op de vorige pagina's?
VickyS schreef:om eerlijk te zijn wel een beetje ja... als ik zo'n hekel aan haar zou hebben zou ik niet Mirte kiezen.. maar dat ben ik he.. :-)
Pixxie schreef:Mn nichtje heet ook Isabella en word vaak Bella genoemd, ook lief :)
Swtangel schreef:Geloof dat niet helemaal goed begrepen werd hoe ik het bedoelde over namen van seizoenen aan kinders geven.
Ik zei:
Zijn ook van die mensen die het heerlijk vinden om hun kind naar een 'seizoen' te vernoemen.. ( sorry als ik nu iemand beledig)
Maar ik vind dat dus afschuwelijk.. Vooral omdat de buren van mijn moeder kakkers zijn.. Die hebben twee kleinkinderen.. Lars en Lente..
Nou hoe hun het zeggen is zelfs de naam Lars die ik eigenlijk niet zo afschuwelijk vind. Niet mooi meer haha!
Bedoel er dus mee dat ik de naam Lente ( of herfst, zomer en winter) niet mooi vind door de manier waarop hij bij de buren van moeders uitgesproken word en gebruikt word..
Dan leg ik gauw die link daarmee als ik iemand hoor die zijn dochter Lente heeft genoemd..
Denk dan echt aan heel bekakt: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH LENTEEEEEEEEEEEE .. ( issie dan nog mooi? haha)..
Opzich sommige namen vernoemd naar seizoenen zijn zo gek nog niet.. Maar ik vind het uitgekookte namen haha..
Oh mijn kind word geboren in de zomer, noem haar/hem dus maar zomer of summer.. tja..
Maar zo vind ik Faith best een mooie naam, maar door zijn vele gebruik word hij ook een beetje uitgekookt..
En vriendlief vind m niks haha..
Ik vind het altijd mooi om woorden in een andere taal te vertalen, zo krijg je gauw een mooie naam.. Net als met Faith..
Of hond van mijn moeder.. heet Shuka ( hond in het tibetaans dacht ik)..
Pixxie schreef:Mn oudste zus heeft 3 namen en mn andere zus en ik 1 naam, vond ik ook altijd stom. Mn vriend vind het niet nodig dat brusje ook 2 namen krijgt, maar ik wel. Hij heeft zelf 2 namen en zn zusjes hebben allemaal 1 naam.
Swtangel schreef:Wel leuk dat het geen verkeerde namen zijn om te vernoemen mama!
Wij hebben er voor een dochtertje ook aan zitten denken ( voor wanneer we zwanger raken) maar ik kan niets creatiefs maken van de namen van mijn moeder en schoonmoeder.
Bij een zoontje wordt het ingewikkeld want wij hebben beiden geen contact met vader, dus daar willen we ABSOLUUT niet naar vernoemen..
Babyangel schreef:Sinds 1,5 week zijn wij er ook eindelijk helemaal uit qua namen. De eerste naam hadden we al een hele tijd en nu eindelijk ook de tweede naam.
Jamilah schreef:Ik vind Polleke echt heel erg lelijk.
Dat zou ik mijn dochter nooit aan kunnen doen, als ik een meisje zou krijgen.
Swtangel schreef:*vraagt zich nu af wat Jamilah haar voornaam is*