Yeeaahh Pink gefeliciteerd meid!!!! Hopen dat jullie snel na huis mogen!
Nu hebben we allemaal onze kindjes of niet :D!
@Buddha lkkr koesse meid 😃
@A: Hier gaat alles prima met de kleine meid, en afgelopen nacht melde ze zich keurig op de tijden, en konden wij ook redelijk slapen, alleen gaat et boeren soms wat lastig dan houd ze wat krampjes nog, en als ik der dan terug leg op der eigen plekje, is het huilen geblazen en als ze dan weer bij mij ligt, gaat ze lief slapen, maar dan kan ik niet slapen haha 😛
Maar ze groeit en drinkt goed 😃
Alleen heb ik men onzekere momenten, zonet half uur huilend met men moeder gebeld, zo depri was ik ff, zag het ff niet meer zitten, bang dat ik het niet goed doe, en heb et steeds zo vreselijk druk voor mij idee, opruimen, kolven, voeden, verschonen, en kijk er wel wat tegenop om men stiefdochter van school te halen met de kleine meid erbij, bang dat ze dan juist net der voeding moet hebben, als ik haar van school moet halen en zo, en vrijdag ochtend hoe het dan gaat, want dan heb ik er 2 die ik moet doen, 1 klaarmaken voor school, en 1 voeden verschonen en alles...
Dus het werd me net ff teveel in men hoofd...
Herkent iemand dit..? Of is het bij jullie gewoon rustig int hoofd,..?
Moet ik wel zeggen, ik wil alles perfect hebben end at is gewoon onzin... Dus dat moet ff uit men hoofd...
Maar nu gaat het weer goed, heb et nu wel weer ff op een rijtje haha 😊
Hopen dat je schoonvader weer na huis mag 😊
Ingrijpende operatie..?