Haaaallooooo damessss!!!1
Was ik ook weer ff!
Hier ook veel gespuug steeds, maar ook jbpm gehaald, en nergens meer last van, kleine frummel doet et goed 😃
Ze drinkt goed, slaapt steeds minder overdag, en s'avonds s'nachts haalt ze soms 6 uren achter elkaar en daarna nog es 4, dus denk dat we heir niet mogen klagen, en ja huilen doet ze ook wel es, maar niet zoveel, alleen als ze echt honger heeft, ze drinkt nu ong 120cc, en boert ff, en wil dan nog wel ff bij me hangen, mag haar niet meteen in de bak leggen, dan word ze kwaad en gaat ze echt huilen, meestal hou ik der lkkr bij me, en knuffelen we nog ff, en dan een half uurtje na de voeding leg ik der in de bak, wat ze soms nog niet leuk vind, dus we huppelen af en toe nog wel es ff rond, maar wil niet dat ze steeds bij mij in slaap valt, dat is hier het enige moeilijke, maja ook dat gaat wel over, goh ik heb weer in een minuut een hele la[ text getypt 😛 Oeps!
Maar fijn dat bij jullie de jbpm ook goed werkt!! Voel je je weer een stuk beter, dat ze alles lkkr binnen houden en dan veel meer tevreden zijn 😊
@A: He wat vervelend idd, ik heb die dagen hier ook gehad, maar is nu minder geworden, geen idee waar het aan ligt, op internet staat, dat je kindje niet teveel prikkels op eend ag moet hebben, dat ze dat idd s' avonds verwerken, nou ik heb weer een omgekeerde baby uiteraard, als ik de hele dag in huis blijf emt der, en voed haar knuffel haar en laat haar weer slapen, kan ik de klok er op gelijk zetten dat ze een huilbui heeft van 2/3 uren...
En als ik lkkr met der wandel en na de winkel ga, en ff na men ouders bv, dat ze dus veel meer prikkels krijgt, slaapt ze s'vonds heeerlijk, dan is ze gewoon moe, Shemay is niet zo van de prikkels en het verwerken denk ik hihi 😛
Nou weer genoeg gekletst!
Wat WA ook zegt, het word heus allemaal beter!
En geniet van de momenten die er zijn dat ze rustig zijn, en dan ze nieuwe dingen leren! 😃
Mijn kleintje heeft het lachen uitgevonden, en als ze wakker is, vind ze dat het leukste om te doen, en wauw wat is ze mooi als ze lacht! (L)