Thnxx Femmy voor de tip!
@A: jaaa ben dolblij dat ze komt om ff te helpen want ik kom er in om haha, kom er gewoon niet aan toe op mijn manier, terwijl ik wel tijd heb, want er zit nu al een aardig ritme in 😃
En ja heeft ze nog heel erg, ga morgen dokter bellen, wil dat ie wat voorschrijft, ook al merk ik n iet dat ze er ook maar een klein beetje last van heeft..
En dat heb wat jij met je zoontje hebt, heb ik af en toe met men stiefdochter ook, maar die was afgelopen weekend ook retedwars, en had een hele grote mond, dus vriendlief moest ook al een paar x optreden haha, ze is dan gewoon ff aant uitdagen, zal wel een fase zijn weer 😛
En alles beter weten heeft ze ook een handje van, ook zo lkkr irritant xD
En vreselijk van die krampjes 😞 ik jank dan ook wel emt der mee, als ze het zo erg heeft... Het gewone huilen vink minder erg, maar als ze echt overgaat in het echte 'ik heb zon pijn' huilen doe ik gewoon met der mee haha 😛
En mischien wat babylotion? Of kleine beetje babyolie? Doe ik bij Shemay ook op der voetjes.
En trouwens wat voor flesjes hebben jullie, ik heb een Difrax, veel krampjes heeft ze niet echt gelukkig, maar als ze ze heeft, vind ik het wel extreem, dan schreeuwt ze er over, nou las ik dat DR Brown ook wel goed moet zijn,..?
Iemand ervaring..??
@Buddha Lkkr plantjes geshopt vrouw..?
En hier kies ik ook wel es de makkelijke weg, idd lkkr bij memmie op der borst slapen haha 😛
@Dopen: Nee hoor hier ook niet, ik heb maar 1 geloof en dat is in mezelf 😊 En die geef ik men dochter ook mee, dat ze altijd in zichzelf moet blijven geloven 😊
@Hier: Het gaat de afgelopen 2 nachten super 😃
Ze slaapt lkkr, en jengelt minder, ze slaapt soms tussen vriendlief en mij in, vind ze heerlijk, zo heeft ze 2 nachten geleden 5 uren achter elkaar geslapen... Al vind ik dat best wel eng.. Maar echt super vast slapen doe ik dan niet, en bij me op de borst vind ze ook heerlijk...
Nou de spruw is echt sneu om te zien, maar zoals ik zei het lijkt niet dat ze er last van heeft, maar toch b el ik morgen de dokter even 😊
Ook meteen even vragen wanneer ik weer een spiraal mag laten zetten,want dat verschilt ook per dokter 😊
En ze ligt nu heeeerlijk bij me aan men zij, half op men borst en half in een berg kussens, lkkr met een kleedje over 😃 De krampjes zijn weer over, dus nu slaapt ze fijn 😊
Ze heeft ook nog ma 1 x krampjes gehad vandaag en dat was nu net, ff 20 minuutjes...
En ze is mee geweest papa aanmoedigen vandaag, was vanmorgen half 10 weg gegaan met der, en was half 3 terug, keurig op tijd gemeld met voeden en daarna weer heerlijk slapen, autorijden is ze gek op, want dan word ze super rustig 😃 En als ze wakker is koekeloert ze wat rond hihi 😃
Zo weer een vreselijk lang verhaal... Maar hebben jullie weer wat leesvoer ghehe 😛
Srry voor de latere reactie, vriendlief heeft de 11stedentocht mee gereden vandaag op de motor 240km 😃
En gisteren allemaal drukte met de kids n de tuin 😛
Lieve dames fijne avond, ik ga een pizza na binnen gooien, en lkkr film kijken met men vent en men kleine meisje 😃