Aaaahh Tijger, boooeeeehhh ik had gehoopt dat ie eindelijk door zou breken..... hoe frustrerend zeg... Nah ik hou de ongidans in de startblokken voor je hoor!! Het kan nu elk moment gebeuren, weet je het gebeurt je vast op een moment dat je t totaaaaalll niet zou verwachten, dus... de eerste tijd maar niet in spierwitte broeken zonder bescherming bij schoonouders op visite gaan hoor 😉 Je zult t zien, geloof mij...... Hoe is het verder met je, en met je lieve zoontje, is die nog steeds helemaal gek op zijn nieuwe playmobieltje? Zo cute hihi......
Poekie jaaaaaaa tis eindelijk gelukt, nogmaals welkom en je kunt hier niet zoveel fout doen hoor!! Ik zou zeggen, sneup lekker vast even door de hele site, bij alle topics die jij interessant vind, daar leer je al n boel van, en alle vragen zijn altijd welkom
Mandarijntje ook jij welcome to this BIG party, yeeeejjj gezellig hoor....... Ik ben blij dat het je nu wat beter vergaat allemaal zeg, ben wel een beetje stinkend benieuwd naar je bevallingsverhaal, dus mocht je ooit de puf hebben... 😉
Jane yeaaahh nu voor t echie, gogogogogooooooo!!!!
Cheeta hoe gaat t vandaag?
Terry, ik heb nooit ovulatietesten gebruikt en altijd een cyclus tussen 30 en 32 dagen, dus voor mij is het ook altijd: wie van de 3? Waar zal ik mn geld deze maand eens op vergokken? 😉
Nee heb er inderdaad wel over nagedacht, maar heb er veel over gelezen en denk dat het goed voor ons zal zijn, de druk was bij de eerste al retehoog omdat ik nog steeds in het gelukkige bezit ben van een lieve man, maar wel een met laag libido.... Daarom ga ik nu de eerste tijd ook maar wat doen, want alles werkte toen averechts.... Enige voordeel? Ik weet dat ons lieve zoontje van dag 13 in mijn cyclus komt, het moest steeds echt komen van 1 lucky shot per maand..... Vandaar dat ik nog geen gedoetje wil..... Maar, daarom kan het voor jou misschien juist wel werken, bij sommige mannen werkt t meende ik toch ook wel weer als een trigger toch.... Zodra je met de test zwaait, dat ie dan meteen der voor gaat... nah dat laatste hoop ik dan maar voor je 😉 Probeer het eens, baat t niet dan schaad t ook niet hoor....
Nou ladies heb de lijst weer wat enigzins bijgewerkt, als er nog iets niet klopt of der mist wat, mag je t ook zelf invullen hoor, is geen probleem en anders roept u maar dan verander ik t alsnog voor je 😉