Vickypreg schreef:Frummel... 😢 😢 meid wat erg ...heel veel sterkte.
26 weken!! Jemig, dat is lekker zeg. Dat geldt zeker niet als je al in je verlof zit of krijg je die 10 weken er dan nog ff lekker bij?
Kyra, kop op he!! het komt goed, je weet zelf het beste hoe je je moet gedragen en zoals je zelf al zegt je hebt al een gezond kindje dus niks van aan trekken!! Maar hoe zat het nou met die vriendin, dachten ze dat he tkindje niet leefde maar het was toch zo? Wat een fout zeg!
ja die vriendin, was over haar poes gevallen en zo met haar buik op de leuning van de zetel gevallen...
En dan had ze pijn in haar buik, dus zijn ze maar naar de spoed geweest hier in het st jan ziekenhuis,
en daar vertelden ze haar, dat het al een erg zwak vruchtje was en dat het dus dood was...
Ze moest dus later een afpraak maken om het te laten wegnemen...
De week daarop belt ze het ziekenhuis om een afspraak te maken en toen ze daar toe kwam, met de bedoeling dus alles weg te nemen (ze was twee maand zwanger), werd haar doodleuk verteld dat het nog leefde...
Nou ik zei haar ook, dat dit bij mij niet zou pakken hoor! Ik zou tilt slaan denk ik!
Ze dient ook klacht in natuurlijk... Weet je wel, die mensen waren er kapot van, je komt er dan toe met de bedoeling het te laten wegnemen en men zegt je dat het nog leeft! 😮
Ikzelf ben ook niet blij van dat ziekenhuis, heb er ook al toeren meegemaakt, maar als ik weer tevroeg beval, heb ik geen keuze om daar heen te gaan... Enkel daar hebben ze de nodige materialen voor prematuur baby's...
Anders ga ik naar het st lucas hier, maar dat is een privé ziekenhuis....