Ezzie, goed voor je meis dat je twee weken uit kan rusten! 😉
Zal je echt wel van genieten...
En idd huisartsen snappen dit wel hoor, toen ik zo'n last had op het werk toen ik zwanger was van Kaylie,
ben ik gewoon naar de ha geweest, mn verhaal gedaan, en ik kreeg ook direct twee weken! 😊
Spijtig genoeg ben ik de tweede dag van mn ziekte al bevallen toen! :shock:
Maar goed mn ha zei het me ook, dat dit echt regelmatig gebeurd dat ze "zwangeren" zo behandelen!
Wij kosten hun zogezegd geld, omdat we minder kunnen/mogen doen en naar hun zin veel te veel zagen...
Kijk naar mij, twee dagen voor mn bevalling deed ik nog een ontbijt van 35man alleen :|
Achteraf bekeken na die behandeling, waarom heb ik me zo ingespannen?
Ik klaagde nooit (tenzij men me nog vroeg kamers te gaan kuisen en bedden op te maken, en alsof dat nog niet genoeg
was durfden ze me nog vragen om voor de grote kuis meubels te gaan versleuren! 😮 wel echt niet!)
Maar voor de rest ondanks het overgeven tot aan mn 6maand, stond ik er ELKE morgen om 7u (meestal 7/7), achter mn gasvuur, roerei te maken, rode bonen in tomatensaus en spek te bakken (verschrikkelijk als je zo mottig bent! 😂 )
Maar goed ik heb het allemaal gedaan, en in 1j tijd dat ik er gewerkt heb, heb ik me één keer ziek gemeld toen ik zwanger was, want was opgestaan en had zomaar liefst heel mn living ondergekotst :oops: Van Kaylie was dat opstaan en echt rennen naar de wc, ik gaf over tot bloedens toe.
En die dag kon ik bijna niet meer op mn benen staan, maar anders echt nooit ziek gemeld of geklaagd...
Ik snap niet dat werkgevers zo kunnen zijn... Ik dacht ook een goede band te hebben met mn bazin... Ik kreeg kleren, schoenen, schmink, shampoo, souveniers... Bijna van alles! Elke zondag kwam ik er met mn hond (want de hotelbaas zelf verachte dieren :roll: ) kreeg ze koekjes, en de man van mn bazin heeft er nog een fotoshoot van Missy gemaakt...
En dan achteraf hoorde ik ook dat ze achter mn rug bezig was... "Aan Kyra kan je ook niks meer vragen sinds ze zwanger is", of met dat ontbijt van 35 man (de dag erna staan we met 2pers voor een ontbijt van 30 man :| Heb ik er ook vlug ff gezegd dat dit niet logisch is, en kreeg ik ant: "je moet er wel een beetje druk achter zetten en iets vlugger werken, je collega kan dit wel!" Nou hello, mn collega was ook geen 7maand zwanger! En ik deed anders ontbijten van 55man helemaal alleen dus ik was echt pissed off! :twisted:
Maar goed ezzie, geniet van je twee weekjes en laat zeker niet op je kop zitten!
Liever anoniem, idd allemaal meisjes!
Ik vind het wel leuk en ben al benieuwd naar onze babyboom!
Zullen veel nieuwe mapjes bijkomen 😃
Ik had voor Kaylie een B75, en die is naar een D90 gegaan toen (zelfs met bv, en toen vond ik ze zelf een beetje krimpen)...
Na bv terug B75 en nu kan ik ook nog steeds mn zw beha's aan van Kaylie, dus ik denk dat het voor mij rond dit blijft hangen! :mrgreen:
Gelukkig maar, want ik vond dat ik al borst genoeg had, maar mn vriend vind absoluit niet dat ik erover moet klagen lol 😂
Maar goed, het hoort er allemaal bij en is maar tijdelijk! 😛
Ik hoorde ook van mensen die bv kleine borsten hadden en graag iets meer hadden gehad, zij na een zwangerschap toch iets grotere borsten overhouden, dus kan ook voordelen hebben 😊