LiefkeOud lidBerichten: 247Lid sinds: 1 januari 2005
Och ja wat een scheetjes!
Karin..... Ik hoop voor je dat ze met 40 weken je helpen. En niet langer laten doorlopen, ik kan het dus ook weten.
Bij mij gebeurd dat gelukkig niet meer bij een eventuele volgende zwangerschap dan word ik zo wie zo met 39 weken ingeleid.
Mamaleroy schreef:
Hellaas niet mogelijk........... anders waren we er alletwee mee geholpen... wel zwaar hoor vooral als je er nog een hebt lopen/// dan is de mijne zelfstandiger dan die kleine meid van jou.......Petje af hoor dat je het nog allemaal red meid.......
amy-baby schreef:Hey Kyra; oh ja dat kan natuurlijk inderdaad van de weeenremmers zijn. Moet je deze nog lang slikken dan? of als je stopt gaan de weeen weer verder dan? Het zal wel niet heel lang meer duren bij jou of wel? Alhoewel ik gisteren een verhaal heb gehoord, is dat een vrouw 2x was opgenomen i.v.m. weeen, heeft tot 2x toe weeenremmers gehad. Uiteindelijk moest het weer opgewekt worden met 42 weken....
groetjes Amy
naatje81 schreef:Pfff...Meiden wie gaat ermee naar de Noordpool?
Dit weer is toch veel te heet voor ons.
Iedereen gaat naar t strand,terras of in de tuin zitten en wat kunnen wij???
THUIS BINNEN ZITTEN MET DE BOEL POT DICHT IN DE HOOP DAT T KOEL BLIJFT :(
karin26 schreef:@ de dames die bijna bevallen 😃 veel succes...
Nou jongens, ik ben nu helemaal alleen met Janneke thuis en ook de komende nacht. Mijn mannetje is vanmorgen met spoed opgenomen met een blindendarm ontsteking.
Dus vanavond daar maar heen samen met Janneke.....
Ondanks dat het maar een blindendarmontsteking is, voel ik mij super ellendig....
Mamaleroy schreef:karin26 schreef:@ de dames die bijna bevallen 😃 veel succes...
Nou jongens, ik ben nu helemaal alleen met Janneke thuis en ook de komende nacht. Mijn mannetje is vanmorgen met spoed opgenomen met een blindendarm ontsteking.
Dus vanavond daar maar heen samen met Janneke.....
Ondanks dat het maar een blindendarmontsteking is, voel ik mij super ellendig....
Wat een ellende meid........ Ik vind het ook zo vervelend als ik alleen moet slapen.. Volgende maand 21 juni ook... Maar dan is de kleine er al en anders laat ik gewoon mijn zusje komen..
Hoop dat het snel beter gaat met hem, Gellukig heb je je hondjes nog om je heen,,,
Trouwens wel balen.. Morgen je eerste moederdag en dan overkomt je dit.... SUCCES meis...
Moi schreef:@kyla 2 kiwi´s en een lauw glas water op de nuchtere maag moet ook weleens helpen.
Ik heb van mn huisarts om naar de wv te kunnen Importal gehad en die moet ik elke dag innemen, dat gaat goed. Ook eet ik er activa bij.
Heb je een balkon, daar kan je misschien wel zo´n mini zwembadje op zetten.
Vandaag wordt het weer een mooie dag, lekker eventjes in de zon zitten en ee klein beetje kleur op doen :D
amy-baby schreef:Nee ik vind het wel jammer dat het straks weer wat kouder wordt. In ons huis is het namelijk heel erg koel. Ook in de tuin hebben wij een groot scherm, en als je daar onder zit, is het ook heerlijk koel, dus ik vind het wel lekker.
Heb net mijn eerste striae ontdekt.. 😢 zal nog wel meer bijkomen, ging zo goed. Ik heb de hele dag al zo'n trekkerig gevoel in mijn buik, net of dat deze op knappen staat. Nu heb ik al wel een aardige buik, maar ik moet nog 9 weken...
Heb trouwens net een foutje gemaakt. Had fictief gegevens ingevoerd bij een geboortekaartje omdat ik dacht dat je dan het voorbeeld zou zien, heb ik per ongeluk op bestellen gedrukt....oeps....heb gelijk een mail erachter aan gedaan dat dit een foutje was. hopelijk kan ik de bestelling nog ongedaan maken....
Ga hier even in bad in de hoop dat mijn buik wat minder trekt...
Groetjes Amy