Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii meiden!!!!! 😃
Eindelijk ben ik terug online! Ik ben nog steeds zwanger en sinds enkele uurtjes terug thuis! 😊
Zoals mn zussie jullie liet weten ben ik dus zaterdagavond rond 19u30 het ziekenhuis binnengegaan (spoed),
omdat ik precies liespijn had en toch zeker wou zijn... Na onze eerste ervaring wouden we er dus vlug bij zijn zodat de baby zeker de longrijpingsspuitjes kon krijgen!
Dus goed, ik mocht rechtstreeks doorgaan naar het verloskwartier :?
Een verpleegster stond me op te wachten en begeleide ons naar de kamer... Gynaecoloog demeyere ging naar mij kijken (had die man nog nooit gezien). Een kleine 10min later komt er daar een beer van een man mn kamer binnengewandeld, met die verpleegster en nog een assistent :| "Wat is het probleem?!" zei hij heel nors 😮 Ik had echt zoiets van euhm...
En toen zei ik hem dat me gegarandeerd werd dat ik vroeger ging bevallen, ook 32 weken was zoals van Kaylie en dat ik niet echt weeën had, soms wel maar die niet aanhielden enkel dan die 'liespijn'... "Hoelang heb je dat al?" vroeg hij. En ik zei hem 2dagen, maar die liespijn was wel de eerste dag... "Wrm was je hier dan niet 2dagen geleden?" zegt hij weer zo arrogant. Goed zeg ik hem, omdat ik geen weeën had... "Ok zegt ie, we gaan eens kijken, doe je broek uit!" Ik stond daar zo echt van nou echt ook mn ondergoed :oops: Had echt schrik van die vent, en wat een boer, en met heel dat publiek erbij... Dus heb ik dan maar gedaan en ja hoor ..." U heeft 2cm ontsluiting..." Ik hoorde het alweer aankomen (had het ook wel verwacht, was voorbereid, had zelfs al gepakt 😉 ) "U blijft hier dus" zei hij en ging terug weg!
Goed direct aan weeënremmers, en in bad, plat, mocht zelfs niet rechtzitten... In een kamer op het verloskwartier zonder tv, internet of iets... Gewoon een bed! Ik dacht dat ik zot werd... :roll: De eerste longrijpingsspuit in mn bilspier, en we waren vertrokken... Pas rond 21u30 eten gekregen, ze waren me vergeten... :| Eten: restjes brood en la vache quiruit kaasjes... Rond 1u30 's nachts moest de weeën remmer vernieuwd worden, en ik was nog steeds wakker... Lang wakker geweest en me rot verveeld en buiten zo'n weertje... 😞 De volgende ochtend om 6u30 al 'opstaan, we leggen je aan de monitor...' :shock: Die hartslag vervelend luid gezet net een paard die naast je hoofd galoppeerd... En dan zegt ze, moet ik je gordijntjes openen, het word zo'n mooie dag vandaag... Nou, mn dag was gelijk naar de kloten! Nee bedankt zei ik haar, ik heb er momenteel niet zoveel aan, mag zelf niet rechtop zitten om buiten te kijken, dus laat ze maar toe! :x Lag ik daar aan die monitor en moest ik zo hard plassen! Nog 45min mogen ophouden dus...
Ontbijt: brood met la vache quiruit :| middagmaal: vergeten 😛 avondmaal: LA VACHE QUIRUIT! :x (nou hier kwam het dus mn strot uit!) 😂
Pas rond 16u verhuist van die martelkamer naar mn eigen kamer met tv gelukkig! Van internet hadden die holbewoners nog niet gehoord, dus zat ik er wel mooi met mn laptop :roll:
Het was echt helemaal gek komen! Iedere verpleegster die je kop nog niet gezien had en die binnekwam begon te zagen (al zat ik maar mss 10cm rechter in mn bed om de tv beter te zien... :? )
Nee mevrouw jij moet plat liggen... Haha die was goed! De dame met het eten liet steeds mn kamerdeur open, dat mn kamer lekker begon door te trekken... Dus mocht ik rechtstaan om em toe te doen... Ik mocht wel naar het wc wandelen (van kaylie had ik een nachtstoel), en toen ik geen suiker had bij mn koffie mocht ik wel meewandelen zodat de verpleegster niet hoefde terug te wandelen :? wat een logica hé!? Van Kaylie mocht ik in dat andere ziekenhuis met 5cm ontsluiting in een roelstoel wel te verstaan eens ff naar de cafetaria (hier dus niet hé!) Maar mn mannetje heeft me gisteren wel meegesmokkeld omdat het middageten niet te vreten was! Raviola in madeirasaus... :| Hij vond het ook ff genog geweest met hun gezeik, en zei mogen of niet, je gaat me, ik ga om je roelstoel en uiteindelijk mocht ik 30min, maar ben een uur weggeweest haha 😂
Ben echt niet blij over hoe ze me behandeld hebben... Voelde me net een klein kind! Heb er in die dagen één sigaret gerookt in mn badkamer, want ik ging helemaal over de rooie, kwam even echt zot 😛 en de verpleegster heeft het achteraf geroken :roll: Lol ze begreep me wel en was niet boos, vond ik wel grappig, net alsof ze me zullen straffen ofzo, of ontslaan hehe 😊
Mn bed hebben ze gisteren niet ververst (heb hun nog gebeld en ze gingen zo komen...) Lol mn vuile lakens liggen er zeker nog op... Mn rechter arm van weeënremmer stond helemaal dik, had ze al eerder gewaarschuwd die te versteken maar nee hoor... 3u voor het einde van mn kuur (is 48uur) nog mogen mn andere arm prikken... "idd mevrouw, dat ziet er erg ontstoken uit..." Deze nacht stond chaufage gewoon op MAX!!! ben wakker geworden met schurende mond, en gescheurde lippen van de warmte! Mn mond helemaal uitgedroogd en mottig en koppijn! :x Kreeg ik da kutding niet uit...
Deze morgen nog ff naar mn arm laten kijken en idd dat is het begin van een aderonsteking, binnenin de ader... Zegt ze tegen die andere verpleegster dat ze er een zalf aan moest doen want dat dit pijnlijk is ook (idd voelt warm aan en branderig en staat ook dik en blauw ziet er vies uit!) Andere verpleegster komt binnen en zegt nee niks aandoen, dat zit ontstoken, zal nog iets erger worden zelfs en dan gaat dat weg... Dus hebben ze het maar zo gelaten...Heb wel ff geglimlacht toen die verpleegster me zo'n enquete gaf om in te vullen over je verblijf 😉 Wees maar zeker dat ik em ingevuld heb...
Dus ja meiden, ik ben thuis, moet me heel rustig houden, nog pillen nemen die weeën afremmen en als ik iets raar voel moet ik terug binnengaan (volgende week al op bezoek). Mag wel nog afstoffen ofzo, maar niet gaan stofzuigen en dweilen enz, want dan maak ik kans dat mn vliezen breken, en dan kunnen ze het niet meer stoppen... Dus maar weer even afwachten dus... Zet ik dan ook nog maar ff een buikenfoto op, met dat iedereen ze hier al geshowt heeft! 😂
En thx voor al de lieve reacties 😃
@mamaleroy: hoe is het nu met je? Bij jouw ook nog steeds bolle buik???
@karin: wat lief dat je van me droomt zelf 😃
@zussie: thx om het nieuws te melden! anders had ik hier mn belofte verbroken hehe
@iedereen: thx voor het vele medeleven, en de vele succes wensen! ;)
Eerste foto, ik heel zielig in het ziekenhuis aan de weeënremmers af te zien in een bedje... :|
Mn nog steeds zwangere buikje 😃 en was op de achtergrond die ik straks wel nog plooi 😛