Mamaleroy schreef:Nou hier gaat het redelijk.... Veel huilbuien en gisteren ruzie met mijn schoonma gemaakt.. Ze had veel bier op en vond dat ik naar huis moest gaan en gaan liggen.. ik zei dat ik oud en wijs genoeg was en zei dat zij niet zoveel moest drinken en me met rust moest laten....
Ja mannetje boos ik hele middag huilen.. vandaag nog emotioneel... Ben het echt zat... elke keer idee dat weeen starten en dan zakt het weer af...
Geluid kunnen ze pas later horen... Ik merkte gisteren wel dat hij van sommige muzieksoorten niet houd... Was Amber tegen gekomen en onze kleintjes vonden de zelfde muziek niet lekker hahahahahahahah
Maar alles wat ze nu horen schikken ze straks ook niet meer van... Net dat het niet goed is om zachtjes te doen als de kleine net geboren is.. Laat ze maar lekker aan herrie wennen.... slapen ze later overal door heen....
Leroy slaapt ook met herrie en deurbel... Heeerlijkk.....
inderdaad gewoon stofzuigen muziek je aan deurbel er op hond laten blaffen enz enz , slapen ze heus door heen en anders wennen ze er maar aan....niks is zo frustrerend voor jou als een kleine die overal wakker van wordt....
(WAT WETEN WIJ HET WEER GOED HE NAT 😉 HAHAHAHA)
dat was inderdaad grappig stonden we dus bij die boxen gaan ze met zijn 2e even protesteren heel leuk!
Ja je schoonmoeder gaf me ook 3 klapzoenen toen zij weg ging? ik had eerst niet eens door dat zij dat was hahahahaha.....