Amber wagnerOud lidBerichten: 628Lid sinds: 1 januari 2005
het zou wel een begin van een slijmprop kunnen zijn een deel die loskomt zeg maar....
Amber wagner schreef:het zou wel een begin van een slijmprop kunnen zijn een deel die loskomt zeg maar....
Vickypreg schreef:Heidi van harte gefeliciteerd met je zoon!! Mooie naam hoor, erg leuk!
Amy je gaat het vast goed doen, snap best dat je even wat onzeker bent maar dat hoort erbij. Het gaat straks allemaal vanzelf!
Hier vandaag druk in de tuin bezig geweest maar het resultaat mag er weer zijn haha.
Ben beetje aan het kijken voor het kinderkamertje, wat willen we qua behang e.d. Wat voor kleuren hebben jullie en waar kan je het beste kijken? Ik zag bij kwantum wel leuk behang overigens, maar misschien hebben jullie nog tips. Heb witte meubels dus alles kan erbij, beetje vrolijke lichte kleuren voor een jongen groen/blauw of geel ofzo....
amy-baby schreef:@heidi; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!
@Ezzie; spannend.....Ik verloor mijn slijmprop 's avonds tegen 6 uur en 's nachts zijn mijn vliezen gebroken. Wist ook dat het een tijdje kan duren hoor, maar bij mij dus niet. Hopelijk zet het nu snel door bij jou!!!
Het ziet er naar uit dat het nu wel heel snel kan gaan met Lisa. Ze heeft heel goed gedronken, en heeft geen Sondevoeding meer gehad. vind het nu wel heel spannend worden, natuurlijk wil ik haar dolgraag thuis hebben, maar ben ook heel bang of ik alles wel goed doe....pfff.
Groetjes Amy
Moi schreef:Vickypreg schreef:Heidi van harte gefeliciteerd met je zoon!! Mooie naam hoor, erg leuk!
Amy je gaat het vast goed doen, snap best dat je even wat onzeker bent maar dat hoort erbij. Het gaat straks allemaal vanzelf!
Hier vandaag druk in de tuin bezig geweest maar het resultaat mag er weer zijn haha.
Ben beetje aan het kijken voor het kinderkamertje, wat willen we qua behang e.d. Wat voor kleuren hebben jullie en waar kan je het beste kijken? Ik zag bij kwantum wel leuk behang overigens, maar misschien hebben jullie nog tips. Heb witte meubels dus alles kan erbij, beetje vrolijke lichte kleuren voor een jongen groen/blauw of geel ofzo....
Ik heb zelf witte muren gehouden, omdat ik persoonlijk niet houd van die babybeertjes behang enzo... als ze 2 jaar zijn, willen ze graag weer wat anders en dan an je alles weer gaan veranderen...
wij hebben alles wit met lime groen, maar wij weten nog niet wat het is ;)
Lowietje schreef:dat lijkt mij ook best vervelend. Als je zo rond de uitgerekende datum bent dat iedereen je gaat bellen om te vragen of er al wat is...... In een boek heb ik de tip gelezen aan de uitgerekende datum + 2 weken door te geven, zodat je daar niet zo last van hebt. Maar ja, toen ik dat las had ik al lang van de daken geschreeuwd zwanger te zijn en 3 oktober te zijn uitgerekend haha.
ezzie schreef:Is ook wel leuk Moi, om tegelijk te bevallen 😃
Verloskundige belde net om te vertellen dat ze later komt omdat ze een bevalling heeft :|
WAAROM NOU NIET DIE VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!
Zo, lucht even lekker op :lol:
Moi schreef:Ja lijkt mij ook erg leuk!!!! is jou baby ook al helemaal ingedaald?
ezzie schreef:Moi schreef:Ja lijkt mij ook erg leuk!!!! is jou baby ook al helemaal ingedaald?
Ja de kleine ligt er helemaal klaar voor.. 😊
Ik ga weer even liggen, heb net lekker zitten computeren maar wordt een beetje duizelig.. goed dat de vk straks (hangt er vanaf hoelang de bevalling duurt) langs komt, kan ze even mn bloeddruk weer meten..
Liefs Es
ezzie schreef:Ik doe mee met de downdag :x
Verloskundige is nog niet geweest, zit al de hele dag op haar te wachten.. zucht..zucht..
Hoop dat andere meiden een betere dag hebben, maak er wat moois van!! :D
Lenteding schreef:Moi, ik had ook helemaal geen striae tijdens de zwangerschap. Alleen in de 2 weken na de bevalling zijn er een heleboel ontstaan op mn buik. En daar baal ik wel ontzettend van!!! Maar ja, denk dan maar aan wat ik er voor terug heb gekregen!!
karin26 schreef:@Amy,, wat een geweldig nieuws zeg!!!!!!!!! Lekker de kleine thuis.
@moi en Ezzie ik hoop voor jullie dat de kleine vlug mag komen.....
Moi schreef:Lenteding schreef:Moi, ik had ook helemaal geen striae tijdens de zwangerschap. Alleen in de 2 weken na de bevalling zijn er een heleboel ontstaan op mn buik. En daar baal ik wel ontzettend van!!! Maar ja, denk dan maar aan wat ik er voor terug heb gekregen!!
hoe kan het dan dat ze na je bevalling zijn ontstaan? is toch alleen maar als het teveel oprekt?
heb je wel gesmeerd na je bevalling of niet?
Moi schreef:Zo heb vanavond lekker twee surinaamse broodjes gehaald, 1 met babi pangang en de andere met tja tjoe...
Net even een half uur buiten gewandeld, echt heerlijk even uitwaaien!
Ik heb alleen de laatste paar dagen ineens af en toe een soort kramp steek in mn bovenbeen aan de achterkant, wat zou dit kunnen zijn. heb ik ng nooit gehad namelijk..
ik ga nu weer lekker eventjes in bad.
Kyratje schreef:Moi schreef:Lenteding schreef:Moi, ik had ook helemaal geen striae tijdens de zwangerschap. Alleen in de 2 weken na de bevalling zijn er een heleboel ontstaan op mn buik. En daar baal ik wel ontzettend van!!! Maar ja, denk dan maar aan wat ik er voor terug heb gekregen!!
hoe kan het dan dat ze na je bevalling zijn ontstaan? is toch alleen maar als het teveel oprekt?
heb je wel gesmeerd na je bevalling of niet?
hoi moi,
het doet er niet toe of je smeert of niet (wel hoe je buik gaat zetten)
ik heb gesmeerd als een gek en mn vroedvrouw zei het me...
vind ik ook spijtig, maar idd ik heb 2 gezonde kindjes! 😊
amy had dat ook straie nadien (heb ik niet gehad van beide)
Kyratje schreef:Moi schreef:Zo heb vanavond lekker twee surinaamse broodjes gehaald, 1 met babi pangang en de andere met tja tjoe...
Net even een half uur buiten gewandeld, echt heerlijk even uitwaaien!
Ik heb alleen de laatste paar dagen ineens af en toe een soort kramp steek in mn bovenbeen aan de achterkant, wat zou dit kunnen zijn. heb ik ng nooit gehad namelijk..
ik ga nu weer lekker eventjes in bad.
Dat zijn je spieren die heel erg soepel zijn voor de bevalling, had ik ook heel erg last van
(vooral aan mn heupen dan)
Als ik zo'n kramp kreeg, dan zakte ik gewoon bijna in elkaar.
Daarom dus dat ik het graag had ingeleid... :roll:
jorike schreef:Overigens hoef ik me geen zorgen te maken over een buik die niet rond zou zijn zoals jullie op mijn avatar kunnen zien 😉
isa schreef:owh wat heerlijk amy, eindelijk mag je kleine meisje mee naar huis 😃 kun je haar neit alleen ophalen vrijdag dan? nouja, nog 1 extra dagje wachten dan kan kleine lisa eindelijk in haar eigen bedje slapen 😉
ik kan ook nog neit mn eigen kleding aan helaas, mn buikje zit er nog, op 6 kilo na zit ik weer op mn oude gewicht, alleen die zitten allemaal in mn buik 😞
kyra'tje, die straie word minder hoor, ze blijven wel helaas, maar die van mij worden nu al lichter 😉
bij mij zit nog een klein stukje los tussen mn benen, ik moest nog wachten tot 6 weekjes na de bevalling en als het dan nog niet dicht gegroeid was, moet ik na de gyn 😞 pff, hoop neit weer opnieuw gehecht te moeten worden 😞
ezzie,khoop ook voor je dat je het weekend niet gaat halen hoor 😂
liefs
jorike schreef:Hallo dames!
Allereerst Heidi: Gefeliciteerd met je kleine! Mooie moderne naam ook, geïnspireerd door GTST wellicht?
En nu voor de dames die er bijna zijn: houd moed!!! Je bent er bijna en denk maar aan dat kleine wondertje dat je dan eindelijk de wereld mag gaan laten zien! Ik heb diep respect voor jullie, echt... Ik ben nu bijna 27 weken en merk nu al hoe zwaar het gaat worden lichamelijk.
Ik ben inmiddels bezig met het uitzoeken van een geschikt plaatje voor op het geboortekaartje. Ik wil graag een bellypaint en aangezien je die het beste rond de 32 weken kan laten maken, ben ik al serieus aan het zoeken! Zijn er hier nog creatieve ideeën?
Groeten Jorike
Elle schreef:Hey moi,
Denk dat het een meisje word bij jou! 😃 Had ik nog niet gezegd maar dacht het ineens. 😉
Wat denk je zelf?
liefs ellen
Mamaleroy schreef:Heidi gefeliciteerd met je zoon meis.. geniet er van OK ....
AMBER morgen ben ik wel thuis maar weet niet of mike er is hij moet volgens mij Klussen!!!!
Jammer dat jullie niet komen!!!!! 😢 :cry:
amy-baby schreef:@moi; gaat best snel hoor, valt me niets tegen... Heb nog niet mijn oude kleren aan (maat 38) maar was daarvoor wat dikker (rond de maat 40, soms 42) en die oude kleding kan ik allemaal goed aan nu. Mijn buikje is al wel redelijk plat weer.....Enne als je dacht dat je geen striae had, dan komt dat na de bevalling wel...pfff.....je buik wordt dan in ene keer slap en ik heb nu onder mijn broekje, wel degelijk striae, dacht dat het minder was....maarja.....
Goed nieuws: Lisa mag naar huis a.s. vrijdag. Maar ik baal enorm want net die dag kan mijn man geen vrij krijgen (ik denk dat hij veel te veel werk heeft, en het niet eens aangeeft). Hij neemt namelijk vanaf zaterdag dan 3 weken vrij......Nu moeten we haar dan zaterdag ophalen maar dat vind ik helemaal niet leuk.... 😢 Moet nu als een gek alles in orde maken, haar bedje opmaken....haar spulletjes klaar leggen, de flessen uitkoken...hihi....spannend!!1 Vandaag weer bij haar geweest, en ze dronk zo het hele flesje op.
vandaag ook weer naar de huisarts geweest, want ze denken dat ik mogelijk een blaasonsteking heb. Nu hebben ze het getest maar heb ik het niet, maar heb wel megapijn. Morgen nogmaals brengen en dan zetten ze het op kweek, ben benieuwd.....
@Ezzie en moi; nou ik hoop wel dat het snel bij jullie start hoor!!!! Succes meiden, zet hem op!
Oh ja bij mij was ze ook niet ingedaald, niet prettig 😞 dus dat hebben jullie alvast mee!!!
Groetjes Amy
Lenteding schreef:Moi, kan ook zomaar ineens doorzetten hoor. Want ik heb eigenlijk helemaal geen gerommel gehad. Bedacht me pas achteraf dat ik de avond van tevoren 2 keer een beetje pijn in mn buik had gehad. En daar hebben wel een paar uur tussen gezeten toen. Dus ik had het ook nog niet zo erg verwacht dat de kleine al zou komen, maar ik vond het toen ook helemaal niet erg!!
Mamaleroy schreef:Net de kraamvereniging gebeld... Ze hadden bij aanmelden beloofd dat ik een buggie zou krijgen als ik de uren zou afnemen die ik voorgeschreven kreeg... alleen door hun toe doen heb ik minder gekregen.... dan beloofd.. Maar dan heb ik nog wel recht op de wagen.. ( laat met niet in de maling nemen...) ze vinden ons daar toch niet lief want mijn man is tegen hun te keer gegaan.. omdat ze me zo lieten zitten met 2 kinderen...
Hulp was een schat maar de organisatie flut....
Ze had nl reuma die kwam en zou hulp krijgen.. ja eerste 2 middagen ja... 2e dag voor ze weg ging zei die hulp ( FIJNE kraamtijd ik kom niet meer ben morgen vrij) volgende dag is de verzorgende maar de heledag gebleven net als maandag en dinsdag.... omdat ze het niet leuk voor ons vond en het klikte met haar goed...
Zaterdag en zondag maar 4 uur ( ipv 7of 8) en maandag werd ze weg geroepen voor een bevalling!!!!! dus ook 2 uur minder...
Uit eindelijk was mike het zo zat dat hij gebeld heeft.. en toen durfde ze ons niet eens terug te bellen hahahahah... Terwijl hij heel netjes was gebleven maar het geen stijl vond dat ik alleen gelaten werd.. ( hij was wel vrij maar toch)
nu benieuwd of ze terug bellen anders bel ik zelf terug morgen zal ze net zo lang lastig vallen tot ik krijg waar ik recht op heb... Beloofd is beloofd...
liever anoniem schreef:hey dames we zitten alweer op 100 pagina`s!!!!! 😃
Moi schreef:Hoi Amber,
Gisteren las ik dat je nog maar 5 werkdagen hebt, lekker hoor!! Maar hoe ga je het dan doen op de forum, want je ehbt toch geen internet thuis????