@moi; leef met je mee, en hoop heel erg dat het dit weekend wordt geboren!!!! En straks is het allemaal de moeite waard geweest!
Dikke knuffel Amy
amy-babyOud lidBerichten: 4.314Lid sinds: 27 oktober 2007
amy-baby schreef:Hey meiden, nou internet lag er weer 2 dagen uit...pff...is neit leuk maarja...
@kyra; Die foto die geplaatst is, is van Isa, dus niet mijn meissie. Maar het is zeker een mooi meisje hoor!
Oh ik kan niet wachten, nog een paar uurtjes en dan halen we ons meisje op....Heb alles al beneden klaar staan, maxicosi, kleertjes. Mijn man is nu de flessen aan het uitkoken...
Ik heb nog even 2 vraagjes, waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen.
De eerste gaat over de hechtingen (dus nu vallen er een heleboel meiden gelukkig af....). Ik ben inmiddels 2 1/2 week geleden bevallen. aangezien ik nu weer een bult energie heb, ga ik weer alles als vanouds doen. heb vandaag heeeel veel gelopen en getild e.d. en ik ene keer heb ik weer een pijn van onderen, begon ook weer te bloeden. kan me zo voorstellen dat ik teveel gedaan heb, maar het is alweer 2 1/2 week geleden.....Wie herkent dit? en kan dit kwaad?
De 2e vraag is, aangezien Lisa nu 5 weken te vroeg geboren is, gaat volgens mij je 10 weken verlof ook vanaf dat moment in toch? Dit zou inhouden dat ik over iets meer dan 7 weken weer moet gaan werken, klopt dit>? Ga ik dus mooi niet doen hoor, ga me anders gewoon ziek melden, en dat ik psychisch niet aan kan of zo. kan mijn kleine meisje toch niet al over 7 weken naar de opvang brengen..... 😢
Groetjes Amy
amy-baby schreef:Hey meiden, nou internet lag er weer 2 dagen uit...pff...is neit leuk maarja...
@kyra; Die foto die geplaatst is, is van Isa, dus niet mijn meissie. Maar het is zeker een mooi meisje hoor!
Oh ik kan niet wachten, nog een paar uurtjes en dan halen we ons meisje op....Heb alles al beneden klaar staan, maxicosi, kleertjes. Mijn man is nu de flessen aan het uitkoken...
De eerste gaat over de hechtingen (dus nu vallen er een heleboel meiden gelukkig af....). Ik ben inmiddels 2 1/2 week geleden bevallen. aangezien ik nu weer een bult energie heb, ga ik weer alles als vanouds doen. heb vandaag heeeel veel gelopen en getild e.d. en ik ene keer heb ik weer een pijn van onderen, begon ook weer te bloeden. kan me zo voorstellen dat ik teveel gedaan heb, maar het is alweer 2 1/2 week geleden.....Wie herkent dit? en kan dit kwaad?
De 2e vraag is, aangezien Lisa nu 5 weken te vroeg geboren is, gaat volgens mij je 10 weken verlof ook vanaf dat moment in toch? Dit zou inhouden dat ik over iets meer dan 7 weken weer moet gaan werken, klopt dit>? Ga ik dus mooi niet doen hoor, ga me anders gewoon ziek melden, en dat ik psychisch niet aan kan of zo. kan mijn kleine meisje toch niet al over 7 weken naar de opvang brengen..... 😢
Groetjes Amy
karin26 schreef:Nou Ja zeg :shock: komen ze net mijn tuinset brengen, krijg ik toch een nieuwe 😮
Maar ik kan weer bellen hoor, pfffffff ik word er zooooooooo moe van. Nou zit er op 1 tuinstoel op de armleuning blauwe verf..
Als vriendlief thuis komt dan controleren we even de tafel. En dan ga ik weer bellen..
Syl schreef:Dank je! Het gaat ook allemaal veel te snel. bij bepaalde dingen heb ik ook zoiets van, kon hij dit of dat maar al of als ik die babyschoentjes zie verheug ik me erop dat hij die aan kan maar ik wil ook dat het niet te snel gaat allemaal!.
Moet er nog niet aan denken dat ie straks drie dagen naar het kdv gaat, arm kereltje! nog armere mama denk ik hihih
Hoe is het met Jordy? Gaat alles goed? Wat vind leroy ervan, nog steeds blij met zijn broertje?Mamaleroy schreef:Wat een poepie Syl.. het echte baby gaat er snel vanaf he??? zie ik wel aan mijn buurjongentje is nu bijna 3 maanden... en echt al een ventje.. als je dan Jordy er naast ziet is dat nog echt een baby....
Groetjes Amy
hoop1970 schreef:Ik ook!!!
Heb constant zin in moorkoppen!! :D
amy-baby schreef:@moi; dat is inderdaad niet leuk en gezellig voor jou, dat er soms zo weinig wordt gereageerd. Hopelijk kan jij er snel bijvoegen....Enne...we zijn inderdaad zo druk, over 2 uurtjes moet ze alweer een voeding, en we hebben haar net weer in bed gelegd. Ben heel benieuwd hoe de nacht gaat vanavond....Mijn man geeft de voeding van 12 uur en ik weer van 5 uur, tenzij ze zich natuurlijk eerder gaat melden....
Ben nu al heel erg moe, en het moet nog maar beginnen...nee ik ga (nog) niet zeuren...haha ben blij dat ze thuis is.
Moi heel veel sterkte, en ik hoop dat het in ene keer doorzet....want we willen nu toch wel weten wat jullie krijgen.....en de naam 😉
Volgens mij weet ik jullie jongensnaam wel, ga ik je in een berichtje sturen...hihi
Groetjes Amy
Kyratje schreef:he moi,
ik probeer ook nog zoveel mogelijk te posten hier hoor! 😉
Maar het is voor ons toch al een stukje drukker 😛
we hebben maar enkele uren tussenin (dat maakt het moeilijk),
en voor mij kruipt kaylie er ook tussenin hihi 😂
Ik hoop ook voor je dat het idd vlug mag doorzetten, dat je een vlotte bevalling hebt, en heel gauw je beebje in je armen kan sluiten meid! 😃 Ben jij dan niet erg benieuwd wat het gaat worden? Ik zou gek worden! 😂
Hou nog ff vol, het kan niet lang meer duren! 😉
karin26 schreef:Hey Moi, Ga jij eens lekker bevallen vannacht, ik wil morgen ochtend goed nieuws lezen :mrgreen:
Heb net een rot bericht gehad. Vriendinnetje van mij 16 weken zwanger, en vriendlief dumpt haar voor een ander...
En als zij hem nou bedonderd had door de pil expres niet te nemen enz enz enz. Nee hij wilde aan kindjes beginnen etc etc. En nu is het zover en doet hij dit... :evil:
liever anoniem schreef:jeetje moi.... jammer dan je nog niet bevallen bent....
:roll: geduld is een schone zaak zeggen ze, maar je geduld kan opraken he.. hahahaha succes meid 😛
karin, ik denk dat ze het wel fijn vind dat jullie een meiden weekend gaan doen.... is wel begalngrijk hoor vriendinnen!!! 😃
ik heb nu al geen zin meer om te werken :roll: en ik moet nog tot hal 4! :|
liefs
naatje81 schreef:Hey meiden,
Ik heb nog 4 weken en 5 dagen te gaan!!!
Nu zit ik er een beetje mee dat ik zo weinig eetlust meer heb.
Vanmorgen bij t opstaan 2 boterhammen op en net een tosti.
Maar als ik eet gaat t echt met tegenzin 😞
Krijg t gewoon niet weg.
Ik drink wel genoeg op een dag,want probeer een liter melk te drinken en een liter roosvice.
Hebben jullie dit ook???
Liefs
Kyratje schreef:hoi hoi zwangere dames, alles ok met jullie?
Hier ff kunnen genieten van de zon (heb al een aardig kleurtje hoor!)
en dat zonder op reis te gaan hihi 😃
Kaylie trekt haar sinds gisteren zelf recht, maar vandaag gaat ze ervoor hoor!
Ow en nu heb ik last van aambeien... 😢 Moi!!!! wat was die zalf weer? En kun je die kopen in belgië ook dan?
Liefs Kyra, Kaylie en Kailah!
ow en Kailah heeft al 2x een recordfles van 100cc gedronken!!!!! :mrgreen:
naatje81 schreef:@Moi,
Ik wist niet dat teveel melk niet goed was???
Bedankt voor de tip.
Ben op t moment verzot op melk :oops:
@Elle,
Ik hoop de volgende te zijn na moi,maar zijn er niet nog voor mij?
Ik ben 1 aug uitgerekend.
Nog 4 weken en 5 dagen te gaan.
Liefs
amy-baby schreef:@moi; wat was ook al weer de actiecode voor centerparcs, kan hem niet meer vinden?
gr. Amy
Donna2 schreef:Het hele weekend geklust (eh... echt geklust dan he, in ons huis 😛 ) en nu heb ik sinds gisteravond hoofdpijn en ben bekaf. Heb me iets teveel uitgesloofd ben ik bang... Nu nog steeds hoofdpijn en neem maar niks in, want dat lijkt me niet goed. Vanavond maar vroeg naar bed 😉
naatje81 schreef:@moi
Zo herkenbaar het slaap verhaal.
Vanmorgen was ik om 3 uur klaar wakker 😢
Toch blijven liggen en om 5 uur de beestjes hier eten gaan geven.
Om half 7 terug en als een blok in slaap gevallen.
Nu moest ik er om halg 9 uit omdat ik met de kat naar de trimster (lang haar) moet en ben helemaal op :oops:
Pfffffffff
karin26 schreef:Hey Moi, Ga jij eens lekker bevallen vannacht, ik wil morgen ochtend goed nieuws lezen :mrgreen:
Heb net een rot bericht gehad. Vriendinnetje van mij 16 weken zwanger, en vriendlief dumpt haar voor een ander...
En als zij hem nou bedonderd had door de pil expres niet te nemen enz enz enz. Nee hij wilde aan kindjes beginnen etc etc. En nu is het zover en doet hij dit... :evil:
amy-baby schreef:haha moi; zo herkenbaar. Mijn vriendin en ik dachten dat ook allebei. Ohhh ik heb er zo over nagedacht dat mij dat ook zou gebeuren, en ook ik ga moeilijk naar het toilet. Ik heb helemaal niets gehad.....(en dat gebeurd eigenlijk bijna nooit, bijna elke vrouw krijgt ontlasting tijdens de bevalling). Het betekend namelijk dat je ook goed perst, is mij verteld. Ik had alleen 2 dagen voor de bevalling dat ik 2 a 3 keer naar de wc moest, en bij mij was het gewoon helemaal leeg. Voor de bevalling ben ik ook nog een keer naar het toilet geweest. Maar....ik was er van overtuigd dat ik het ook had, maar inderdaad het is je kindje die drukt, en die lijkt wel uit het verkeerde gaatje te komen... :oops: . Ik heb het na de bevalling gevraagd aan de verloskundige, en die zei dat er helemaal niets was meegekomen, maar dat bijna elke vrouw dit heeft. Dus heel verhaal, niet druk om maken, je merkt er helemaal niets van, en als je kindje maar gezond te wereld komt......!!!
jaja fotos komen snel, maar daarvoor moet ik op zolder op de computer vandaar.
Isa (weet jouw naam eigenlijk niet) maar misschien kan jij mij helpen. Maak me een beetje zorgen. We gingen net ons meisje temperaturen, en ze had 36.1, dus veel te laag. Heb de VK gebeld, en hebben haar een mutsje opgedaan en een kruik, maar maak me toch zorgen. Ze heeft namelijk ook met een kindje gelegen die een vorm van hersenvliesonsteking had....pfff...wat kan je je zorgen maken he?
groetjes Amy
Moi schreef:amy-baby schreef:@moi; wat was ook al weer de actiecode voor centerparcs, kan hem niet meer vinden?
gr. Amy
Amy, heb echt geen idee meer. Had alles weggegooit van center parcs, wij hebben een weekje van roompot besproken in een luxe vrijstaande villa met sauna, zonnebank en openhaard en daar kwam ik goedkoper uit dan bij center parcs... misschien dan ook leuk om eens naar te kijken....
Elle schreef:Sas, was er iemand jarig???
Alvast van harte dan!
Amy en moi,
Ik had bij mijn pakket van etos (felicitas) een cadeaubon van centerparcs gekregen, heb hem weggegooid maar misschien dat iemand anders deze nog heeft!!! Dit was wel buiten de bouwvak.
Dus meiden...vertel! 😉
Liefs ellen
Elle schreef:Sas, was er iemand jarig???
Alvast van harte dan!
Liefs ellen
Moi schreef:Donna2 schreef:Het hele weekend geklust (eh... echt geklust dan he, in ons huis 😛 ) en nu heb ik sinds gisteravond hoofdpijn en ben bekaf. Heb me iets teveel uitgesloofd ben ik bang... Nu nog steeds hoofdpijn en neem maar niks in, want dat lijkt me niet goed. Vanavond maar vroeg naar bed 😉
je mag tijdens je zwangerschap paracetemol innemen...maar GEEN asperine of die andere pijnstillers..
Moi schreef:Hoii,
net terug van de verlosdkundige, alles was goed. urine, bloeddruk en mn ijzer ook. Kindje was wel iets gegroeit.
heb haar gevaragd hoe bij haar de procedure precies gaat als je dus zoals mij overtijd bent. Ik moet donderdag weer en als ik wil gaat ze kijken of ik 1 cm ontsluiting hebt, zoja dat gaat ze me strippen. heb gezegt dat ik dat liever wil dan inleiden, dus doen we dat maar he. Ben ik na het weekend nog niet bevallen dan moet ik naar het ziekenhuis en gaan ze alles nakijken zoals of er nog genoeg vruchtwater etc. zit enzo... dan wordt er een afspraak gemaakt waarschijnlijk dan 11 juli en dan word ik ingeleid..
MAAR LATEN WE AUB HOPEN DAT HET SPONTAAN GEBEURD EN DAT IK THUIS KAN BEVALLEN!!!
Mamaleroy schreef:Moi schreef:Hoii,
net terug van de verlosdkundige, alles was goed. urine, bloeddruk en mn ijzer ook. Kindje was wel iets gegroeit.
heb haar gevaragd hoe bij haar de procedure precies gaat als je dus zoals mij overtijd bent. Ik moet donderdag weer en als ik wil gaat ze kijken of ik 1 cm ontsluiting hebt, zoja dat gaat ze me strippen. heb gezegt dat ik dat liever wil dan inleiden, dus doen we dat maar he. Ben ik na het weekend nog niet bevallen dan moet ik naar het ziekenhuis en gaan ze alles nakijken zoals of er nog genoeg vruchtwater etc. zit enzo... dan wordt er een afspraak gemaakt waarschijnlijk dan 11 juli en dan word ik ingeleid..
MAAR LATEN WE AUB HOPEN DAT HET SPONTAAN GEBEURD EN DAT IK THUIS KAN BEVALLEN!!!
Inleiden is niet echt erg hoor meid... alleen zijn je weeen heftiger!! maar ik heb het beide keren niet als vervelend ervaren.. gelukkig had ik het bij de eerste om het uur 1 cm volgens het boekje en bij de 2e ja dat ging snel.....
Maar alles beter dan een keizersnee.... Ik duim voor je meid dat het gewoon komt. en het liefst deze week dan ben je er maar vanaf!!!!
Donna2 schreef:De laatste loodjes... succes moi, hoop dat alles lekker gaat zoals je het in je hoofd had, dus een thuisbevalling. Ik ga voor je duimen ;)
Moi schreef:@ mamleroy ben wel blij dan dat te horen...kan je wel gewoon rondlopen dat je zo'n rijdbare infuus krijgt of zit je echt al die uren vast aan bed?
ezzie schreef:Hoi meiden, even weer een kort berichtje van mij!
Is echt als de kleine er is heb je weinig tot geen tijd meer om te posten :oops: sorry..
Gaat hier allemaal super goed, ben ik trouwens de enige die borstvoeding geeft?? Heb behoorlijk last van stuwing, au au au!
Maar dat moet over enkele dagen alweer beter worden zegt de kraamhulp. Mag ook nog niet naar buiten, dan zijn ze bang dat ik last krijg van de tocht en dan kun je borstontsteking krijgen, dat wil ik niet!!!
Wat betreft poepen tijdens de bevalling, tijdens en net voor de weeen heb ik nog gepoept maar er was tijdens het persen ook nog een beetje meegekomen, ik was er ook bang voor en schaamde me ervoor als dat zou gaan gebeuren, maar tijdens het persen maakte het me niet uit, de vk is wel wat gewend!!
Wat betreft aambeien heb ik ook, ik heb via de Vk Curanal gekregen; tabletjes, zalf en zetpillen. Ze waren echt megagroot en zijn nu al de helft, dus helpen prima!!
Ik ga nu mn kleine man weer even voeden, hij heeft af en toe wat last van krampjes, zo sneu!! Ik zal de volgende keer een fotootje van mijn kanjer plaatsen.
Veel liefs Ezzie
Is echt als de kleine er is heb je weinig tot geen tijd meer om te posten :oops: sorry..
Gaat hier allemaal super goed, ben ik trouwens de enige die borstvoeding geeft?? Heb behoorlijk last van stuwing, au au au!
Maar dat moet over enkele dagen alweer beter worden zegt de kraamhulp. Mag ook nog niet naar buiten, dan zijn ze bang dat ik last krijg van de tocht en dan kun je borstontsteking krijgen, dat wil ik niet!!!
Wat betreft poepen tijdens de bevalling, tijdens en net voor de weeen heb ik nog gepoept maar er was tijdens het persen ook nog een beetje meegekomen, ik was er ook bang voor en schaamde me ervoor als dat zou gaan gebeuren, maar tijdens het persen maakte het me niet uit, de vk is wel wat gewend!!
Wat betreft aambeien heb ik ook, ik heb via de Vk Curanal gekregen; tabletjes, zalf en zetpillen. Ze waren echt megagroot en zijn nu al de helft, dus helpen prima!!
Ik ga nu mn kleine man weer even voeden, hij heeft af en toe wat last van krampjes, zo sneu!! Ik zal de volgende keer een fotootje van mijn kanjer plaatsen.
Veel liefs Ezzie
Veel liefs Ezzie