Lowietje schreef:Wat grappig Karin dat jullie de nieuwe vriend van je nicht al kende. Haha, is een stuk makkelijker dan wanneer er zo'n vreemde over de vloer komt waar je eerst aan moet wennen.
Hoe gaat het eigenlijk met de zwangerschap van je vriendin en met haar zelf? (die waar die vriend opeens een andere vriendin had)?
Ja was erg leuk dat ik hem al kende, dus veel verhalen over school etc etc..
Met mijn vriendinnetje gaat het goed. Vandaag heeft ze het laatste geprek met haar ex. Of hij nu wel of niet kiest voor haar.
Hij had de gevolgen niet helemaal goed ingeschat en wil waarschijnlijk bij haar terug.
Ik weet niet als hij terug komt bij haar, en ze komen hier, dat ik dan helemaal mijn mond kan houden hoor. Het liefst zeg ik hem nog even flink de waarheid. Maar tsja daar maak ik het alleen maar erger mee voor haar. Dus houd ik wijselijk mijn mond dicht. Aangezien ik nog wel eens scherp uit de hoek kan komen..
@Amy, idd je kindje achterlaten in het ziekenhuis, is echt zooo erg. En vooral zoooo onnatuurlijk. Maar we hebben het overleefd, en Janneke is een heerlijke meid, waar ik iedere dag volop van geniet...
Zo wij gaan zo lekker naar de kinderboerderij in Kleve. Heb er veel zin in, mijn vriend wat minder hahahaahah. Die ziet zondag echt als een rustdag, omdat hij natuurlijk van ma t/m zat erg druk is. Dus hij wil het liefst een eindje wandelen over de dijk. Maar dat zie ik weer niet zitten hahaahahahah..
Nou gister is hier een tweeling kalfjes geboren. Echt zooooo super schattig!!!!!!!!!!!!
Vandaag staat er weer een koe op springen, alleen die heeft een verhoogde kans om Melkziekte, dus we moeten wel in de buurt blijven voor het geval zij een infuus nodig heeft.
Nou ik hoop wel dat de discussie een beetje bedaard is. En ik ben blij Kyra dat je toch nog blijft...
@mama leroy, jeetje wat groeit ie goed zeg!!!!!!!!!!! Maarre van je vriendin is het echt shit. Hoe gaat het nu met haar?????
Doe je de groetjes aan Amber??????
@Winanda, dat kunnen jullie ook niet van tevoren weten. Het is heel erg wat er gebeurd is, maar je vriend hoeft zich niet schuldig te voelen hoor!!! Er zullen vast wel meer auto's zijn doorgereden...
@Kyra, wat leuk dat Kaylie al kan lopen aan de hand. En wat gaat het snel he????