Hier beginnen we aan deel 8...........
Kletsen maar weeer!!!!!
MamaleroyOud lidBerichten: 692Lid sinds: 1 januari 2005
amy-baby schreef:@sofietje; ja inderdaad zou het graag van haar overnemen, maar helaas, moeten we even doorheen.. Ben wel de weken nu aan het aftellen tot de 3 maanden i.v.m. de krampjes.... 😉
Zie dat je zoontje alweer 7 maanden is, wat gaat de tijd enorm hard. Gaat alles goed met hem? Kan hij al een beetje zitten? Meestal kan je met 8 maanden zoiets met ze fietsen he? lijkt me zo geweldig.
Ben 10 aug jarig, en krijg dan een mamafiets van mijn man. Beetje vroeg, maar dan heb ik hem als het in het voorjaar mooi weer wordt.
Groetjes Amy
jorike schreef:@ liever anoniem: sterker nog, je kan weer een nieuwe aan gaan maken...maar zou het idd wel even melden.
liever anoniem schreef:hey dames,
volgends mij ben ik net me slijmprop veloren, en nu? ik heb gelezen dat het betekend dat je zwangerschap aan zijn eind loopt maar dat het ook nog 2 weken kan duren? weet iemand hier iets van. moet ik me vk bellen of niet? ik dacht van niet.
liefs
Elle schreef:Mama in spe,
Heb je misschien een blaasontsteking?
Als je er namelijk eentje hebt kun je ook erge lage rugpijnen hebben! Die komen en gaan, dus misschien even een plasje inleveren al voel je verder niks.
(of even de verloskundige vragen of zij het weet)
Wanneer ben je uitgeteld?
Esther, echt een super filmpje!!!!! 😃 Mooi manneke!
Moi, met jou alles goed?
Al rond aan het kijken voor ander werk en lekker van je meisje aan het genieten?
Liefs ellen
isa schreef:Hij zit op 5 voedingen per dag.... á 230 cc
mamleroy, wat heerlijk zeg dat hij s\avonds zo goed kan slapen, op hoeveel voedingen zit jordy dan? er mag toch maximaal 8uur tussen de voedingen zitten?
amy, wat vervelend zeg dat je meisje zo'n krampjes heeft, en idd gewoon blijven lopen na het ziekenhuis als je het neit vertrouwd
😉
liefs
Elle schreef:Naatje, van harte gefeliciteerd met je zoon!!!!!
Liever anoniem,
Als er veel bloed bij zit moet je bellen en anders niet. Maar bij twijfel bel je toch even in het spreekuur.
Gister een heftige dag gehad! 😢
S'morgens op controle bij verloskundige, was alles goed.
S'middags kreeg ik ineens enorme steken en pijnen!
Ik kreeg het bijna niet weggepuft en kon niet meer lopen...
Bah bah.
Verloskundige gebeld, bleken waarschijnlijk indalingsweeen te zijn. Jee, wat doet dat pijn..
Kan nu bijna niet slapen en alles is nog beurs. Steken zijn weggetrokken.
Heeft iemand dit ook gehad???
Ik heb hier 3 weken last van gehad bij Jordy... vanaf 38 wkn...
Ben 33 weken en vind het toch wel erg vroeg... :|
Liefs el
Heidi schreef:het zit je niet erg mee meid tijdens je zwangerschap niet en nu ook al niet ik heb het met je te doen, maar ook voor jou komt er een rustige tijd
@ Moi ff over de borst voeding op thebe.nl word er een heleboel uitgelegd ook hoeveel je moet kolven per lichaams gewicht enzo kijk maar eens ik hoop dat je er wat aan hebt, ik heb er veel aan gehad en ga morgen een kolf huren spannend hoor
amy-baby schreef:Nou hier een goede nacht achter de rug, helemaal blij weer. Lisa heeft goed geslapen en vannochtend om half 6 de fles, en daarna weer gaan slapen. Vandaag ook naar de kinderarts geweest, en nu heeft ze lactulose door haar voeding heen. Het is wel balen want ze heeft geen krampjes maar waarschijnlijk hetzelfde als d'r mama 😢 , spastische darm.... 😢 maarja we gaan er nu wat aan doen, dus hoop dat het werkt. Ze begint nu voor het eerst weer te huilen.....maar nu kan ik wel weer even tegenaan....
@mama in spe; ook in had meerdere blaasonstekingen en ik had ook geen pijn bij plassen dus gewoon ff testen.
@moi; ik geniet ook intens, maar het is gewoon hard werken hoor! dus gewoon zeggen hier. Ik merk dat er wel een taboe over heerst, dat je alleen maar moet genieten en niet mag klagen dat het zo hard werken is. Ik heb ook geen tijd om mijn huishouding te doen, kan nog niet eens de troep achter mijn kont opruimen of zij begint weer te huilen. Maar ik denk dat dit ook grotendeels bij mijzelf ligt, ik moet proberen het iets meer de boel de boel te laten, en daar heb ik nog wel moeite mee. maar ik weet zeker als ik het wat meer loslaat ik ook een stuk rustiger wordt. Jij klinkt namelijk soms wel hetzelfde als ik, huisje moet helemaal in orde zijn, of heb ik dat fout?
Groetjes Amy
Moi schreef:en idd lijkt idd een taboe op te rusten om eerlijk te zijn qua zorg in het begin van je kindje. ik vind het best zwaar. ze komt ook nog in de nacht voor een voeding en dat breekt soms ook gewpon op. als zij in de avond gaat slapen gaan wij ook gelijk slapen, zodat we in ieder geval 3 of 4 uur slaap hebben.
amy-baby schreef:even een vraagje. Heeft iemand van jullie zo'n draagzak. Ik wil er eentje aanschaffen van babybjorn, maar hoor graag reacties. Is het fijn? vind je kindje het fijn? ben benieuwd. Lijkt me zo handig als ze zo huilt dan kan je haar troosten maar heb je toch een beetje je handen vrij.
Groetjes Amy
amy-baby schreef:even een vraagje. Heeft iemand van jullie zo'n draagzak. Ik wil er eentje aanschaffen van babybjorn, maar hoor graag reacties. Is het fijn? vind je kindje het fijn? ben benieuwd. Lijkt me zo handig als ze zo huilt dan kan je haar troosten maar heb je toch een beetje je handen vrij.
Groetjes Amy
sofietje schreef:Moi schreef:en idd lijkt idd een taboe op te rusten om eerlijk te zijn qua zorg in het begin van je kindje. ik vind het best zwaar. ze komt ook nog in de nacht voor een voeding en dat breekt soms ook gewpon op. als zij in de avond gaat slapen gaan wij ook gelijk slapen, zodat we in ieder geval 3 of 4 uur slaap hebben.
Troost je: dat wordt nog wel anders hoor 😉 Je gaat vanzelf steeds meer een ritme vinden en op elkaar ingespeeld raken. Aan het begin liep ik ook de benen onder m'n gat vandaan, nu is het allemaal veel relaxter en heb ik ook weer veel meer tijd om leuke dingen te doen (en dat komt goed uit met dit weer :mrgreen: )
naatje81 schreef:Hey Meiden,
Hoe plaats ik ook alweer een foto :oops:
Liefs...
Vickypreg schreef:@moi, volgens mij heb je iets gemist...naatje is al bevallen!! :D