amy-baby schreef:@moi; gewoon reageren, je kan altijd nog afzeggen toch? En wie weet kun je nog wel iets meer uurtjes krijgen, als je dat aangeeft.
Om wat voor een functie gaat het? ben benieuwd, heel veel succes. En inderdaad krijg je via de belastingdienst vergoedt en niet meer via je werkgever. Wij brengen Lisa straks naar een gastouder, en daar betalen we na aftrek van de belastingdienst maar € 150,- per maand voor 3 dagen opvang. Maar ja volgend jaar komt daar wel verandering in...pff.. dus ik moet ook gewoon 24 uur blijven werken...haha...
@mamaleroy; wat groeien die jongens van jou zeg, wat krijgen ze krachtvoeding... 😉 nee hoor fijn dat ze het zo goed doen. Geef jij flesvoeding of borstvoeding?
Groetjes Amy
Jordy krijgt nu nog Nutrilon.. Hij kreeg afgekolfde melk, maar na 3 weken had ik niets genoeg meer en liep het heel hard terug dus ben ik er mee gestopt....
Hij pakte mijn tepels niet goed en vind het via fles toch makelijker omdat ik dan precies weet wat hij binnen kreeg... Alleen hadden mijn borsten er geen zin meer.... Vind het ook niet erg hoor ... Leroy heeft alleen maar nutrilon gehad en is een sterke beer.... dus dan zal het voor Jordy ook niet slechter zijn......
Ze zeiden wel dat ik anders eten voor hongerige babys moest nemen ,,,, Maar dat is onzin want dat helpt niet.. Bij leroy ook niet kan je beter een extra schepje geven zei ik ( ja dat kan ook Hahahaha.,, evt iets meer water kan ook geen kwaat...)
Moet wel zeggen als ze er johanes door heen krijgen tegen het spugen word de voeding ook al zwaarder en dikker... Ach nog 4 weken en dan krijgt meneer er gewoon pap door heen hoor voor de laatste fles.... dan is het nog wat dikker en dan vult het nog meer..... niet zo moeilijk doen allemaal... met 3 maanden gewoon fruit beginnen te proberen... en dan zal meneer wel weer ff door kunnen op deze hoeveel heid...