LowietjeOud lidBerichten: 417Lid sinds: 1 januari 2005
ff een vraagje, in het oktober topic zijn we bij de 100 pagina's. Moet je dan een deel 2 aanmaken of kun je gewoon doorkletsen?
sofietje schreef:@karin: wat een verhaal joh... 😮
@amy: fijn dat het goed ging! En natuurlijk kennen jullie je meisje veel beter als de arts 😉
@naatje: wat een schatje, mag ik hem niet even komen knuffelen 😊
@lowietje: het is vaak voor het overzicht handiger om een nieuw deel aan te maken, maar ik geloof niet dat het perse moet.
@moi: helpt het niet om eer opgerold spuugdoekje naast d'r hoofdje te leggen? Als ik vond dat Timon teveel naar één kant lag deed ik dat ook wel.
Zo. En nu ga ik genieten van het mooie weer ;)
amy-baby schreef::oops: :oops: sorry schoonmoeder, niet je moeder.... :oops:
amy-baby schreef::oops: :oops: sorry schoonmoeder, niet je moeder.... :oops:
karin26 schreef:@meissie,hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap...
@naatje wat een prachtig kereltje....
@moi, jeetje ik dacht dat mijn schoonmoeder erg was zeg!!!!!!!
Wij hebben ook een rekening geopend voor Janneke, hadden alleen erge pech. Toen Janneke net uit het ziekenhuis was hebben we het bij de rabobank aangevraagd. Tot vorige week niks gehoord. Toen maar aangevraagd via internet en twee dagen geleden een telefoontje gegad, en 1000 maal excuses voor het ongemak.
Nu heb ik een vraagje, ze zouden wat extra's erbij doen voor Janneke. Nu las ik dat je zowiezo het Ikke boek krijgt. Zij kreeg ook nog een IKKE spaarpot en een IKKE lengtemeter.
Hebben jullie dat ook gekregen?? Zo ja dan ga ik bellen want ze zouden wat extra;s toe sturen dus als iedereen dit krijgt dan is het niet iets extra's...
Nou Janneke is veranderd van voedings tijden. Want ik gaf haar te weinig. Nu krijgt ze om 16 uur eerst haar groente hapje een halve grote pot en daarna haar flesje. En waarempel het werkt. Ze eet het bakje nu leeg en daarna drinkt ze ook haar fles leeg.. Echt super ben ook trots op mijn kleine grote meisje....
Saskia15 schreef:Meissie van harte gefeliciteerd, hier een nog zwangere. Zoals al werd gezegd wordt hier door iedereen een beetje geschreven.. Welkom.
Moi, wat erg zeg zo een bemoeizuchtige schoonmoeder, op een gegeven moment moet ze haar zoon toch gaan loslaten denk ik, zeker als hij nu zijn eigen gezin heeft. Ik vind dat je de mail netjes opgesteld hebt en zou zeggen dat de boodschap erg duidelijk is. Succes er mee!
Vanacht weer mega slecht geslapen, moest me vanmorgen ook echt naar mijn werk slepen, wat een ramp op dit moment zeg. Ik heb zo een buikpijn ''s nachts, weet niet of het buikpijn is of mijn darmen maar dat het zeer doet dat is 1 ding dat heel zeker is. Ook mijn rug, been en schaamstreek is echt pijnlijk. Baal gewoon van mezelf dat ik zo een watje ben!!
Ben er serieus over aan het nadenken om toch mijn 4 vakantiedagen die ik nog heb op te gaan nemen.. Wil niet de ziektewet in want dan heb ik na de bevalling minder tjid.. Sorry hoor even een mega klaag hier maar ben het even helemaal beu allemaal........
Syl schreef:Hoi Moi,
Ik kan me je frustratie voorstellen! Maar ondanks dat je geen leuke schoonmoeder hebt vind ik het ook wel lief dat ze een rekening wil openen voor marissa. Zou wel leuk zijn als ze dat met jou had overlegd in plaats van medegedeeld.
Je kunt het ook zo zien: als je schoonouders tot marissa;s 18e sparen, heeft ze dan wel een leuke cent om te studeren, op zichzelf te gaan wonen, haar rijbewijs te betalen, noem het maar op!
Ondanks dat ze niet leuk is, kun je haar niet haar kleindochter ontnemen.....of verbieden iets voor haar te doen.....
Wat ik bedoel, probeer het objectief te bekijken, en van twee kanten.
Succes ermee!
Ja maar het punt is juist dat ik al een poos terug had aangegeven dat ik niet wilde dat zij een rekening zou openen in brielle. En dat wij zelf hier in de hoeksche waard een rekening gaan openen en als ze mee wilde sparen dan daar het bedrag op mag storten zoals ook mijn opa en oma en mijn ouders en wij doen. Maar toch drijft ze dr zin door en heeft toch dan die rekening geopend bij haar op de bank in Brielle. En vind het ook bizar dat zij de rkening die zij geopend heeft voor mn schoonzus dr dochtertje in de gaten hod via de bank op dr werk. Alleen maar omdat ze bang is dat hun het geld eraf gaan halen. Ze is dus ook nog eens wantrouwig.
Het gaat haar ook helemaal niks aan wat marissa straks totaal heeft gespaard(wij, mn opaenoma en mn ouders).
Tuurlijk het is dr kleindochter, maar ze moet dr streken voor zich houden. Er heeft zich in het verleden veel meer afgespeeld waardoor ik dit niet wil. Ze heeft mn vriend op zijn 17e iets laten tekenen waar hij geen benul van had. Ze heeft toen op ZIJN naam een krediet opgenomen van wel 5000 euro! Hier kwamen mn vriend en ik achter toen wij dus een hypotheek gingen afsluiten bij de rabobank. En heb toen alle afschrften uitgezocht en wat bleek nou zij sluiste soms geld van zijn kredietrekening naar HAAR rekening. En dat is een hoop gezeur geweest om dat allemaal op te lossen.
Dat is ook nog een rekening dat ik niet wil dat zij maar iets met marissa's rekening te maken heeft. En als ze niet wilt sparen omdat wij vragen het op een andere rekening te storten van marissa vind ik dat ook best, dan spaar ik dat tientje per maand wel extra voor dr, heb ik haar nietvoor nodig...
Liefs!
Saar80 schreef:Heb het hele gebeuren omtrent de schoonmoeder en de te openen rekening even doorgelezen... Is het niet gewoon een oplossing als jullie (de ouders dus) gewoon zelf een rekening openen voor jullie dochter en dan kunnen de opa's en oma's gewoon geld storten wanneer ze dat willen....Ik zie niet in waarom dat geen oplossing zou zijn? Snap wel dat je schoonmoeder miss iets extras wil doen voor haar kleinkind maar dat kan ze ook op genoeg andere manieren toch??
amy-baby schreef:@moi....haha dacht al wanneer zal het weer komen het sex onderwerp 😉 .
Helaas kan ik je nog niet zeggen hoe de sex is. Want wij hebben het nog niet al the way gedaan om het zo maar te zeggen. dit omdat ik aan de antibiotica zit en de pil dus niet werkt. Ik durf het niet aan met alleen een condoom, want als die knapt dat ben ik de pissang. Nog even geduld dus, maar andere dingen wel kunnen doen hoor 😉 , dus denk dat het andere ook goed gaat. Ik heb het idee dat het bij ons nog prettige is dan daarvoor....maar dat kan ook komen omdat tijdens de zwangerschap het op een heel laag pitje heeft gestaan.
nu hoefde mijn vriend mij alleen maar aan te kijken.......haha....
groetjes Amy
Syl schreef:Hoi moi,
ik begrijp het! Ik snap heel goed dat je er zo over denkt als je schoonmoeder zulke streken uithaalt, bah!
Wat het belangrijkste ook is, doe waar jij en je gezin je goed bij voelt, daar gaat het om!
liefs!
Kyratje schreef:Hoi meiden,
ben terug :oops:
Computer problemen gehad, en alles moeten formatteren en erg druk gehad!!!! 😮
Kaylietje is een bezige bij, en zit/staat geen minuut meer stil! Ze is een echte peuter geworden, het babytje is volledig weg bij haar! Ze heeft ook een enorme groeischeut gekregen (ze draagt kleren voor 18maand)
Kailah drinkt ook al vele beter en staat reeds op 5voedingen van 150cl per flesje!
Ze slaapt al een week of 3 door 's nachts, en dat dan van 23u tot 7u 's morgens 😊
Ze is 3dagen geleden gewogen en dat is nu al 5100g!!!! 😮 En een 53cm 😊
Het gaat veeeeeeeel te vlug 😛
Zo en nu ga ik Kaylie eten geven 😂
Meissie schreef:Maha: je schrijft over de voeding die er weer uitkomt. Krijgt jouw kindje de fles? Zo ja, misschien is het gaatje te groot in de speen. Als het te snel komt, komt het er ook zo weer uit. Het is maar een idee...
Moi: Na de geboorte van mijn dochter hebben we na 6 weken weer sex gehad. Ik vond het wel heel eng. Vooral omdat ik flink was ingescheurd en ingeknipt. Maar het deed geen pijn hoor! Blijkbaar kan je lichaam dat toch goed aan.
Groeten Meissie
isa schreef:
even een vraagje, ik ben weer aan de pil, heb nu een stopweek, maar wanneer moet ik nou weer beginnen met de volgende strip? volgende week ookal ben ik nog ongi of wachten tot de ongi voorbij is? ik ben er helemaal uit :oops:
liefs
amy-baby schreef:@isa; ik geef geen fruithap hoor, volgens mij Kyra. Ik wacht waarschijnlijk gewoon tot 5 a 6 maanden. Schijnt niet zo heel goed te zijn om het eerder te doen, maar dat is mij verteld dus ik hou me hier maar aan.
Groetjes Amy
winanda schreef:amy-baby schreef:@isa; ik geef geen fruithap hoor, volgens mij Kyra. Ik wacht waarschijnlijk gewoon tot 5 a 6 maanden. Schijnt niet zo heel goed te zijn om het eerder te doen, maar dat is mij verteld dus ik hou me hier maar aan.
Groetjes Amy
kyra wil idd over een maandje beginnen met fruitpapje.
heb het aan mn wijze moeder gevraag en iss niet zo goed voor het maagje want die is nog niet zo sterk. als je baby meer wil is de tip s avond iets maar nutrix in de melk te doen als je geen borstvoeding geeft.