Amy, fijn dat het de goede kant op gaat met Lisa!!
Naatje, leuk dat je mam je zo verwend, maar mag ook wel een klein beetje 😊
LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
jorike schreef:@ Lenteding: Lief dat je aan me denkt! Mijn kerel komt over een uurtje of 20 aan in Eindhoven!! Zondag de 10e om 18:00 uur zou zijn vliegtuig moeten landen aldaar!!! Ik ben al zo zenuwachtig, ik hoop dat ik zo nog wat kan slapen... Ik heb er al over gedroomd en jullie weten allemaal hoe levendig die dromen kunnen zijn gedurende een zwangerschap, dus toen ik wakker werd was het even een traantje wegpinken..dat gaat wat worden morgen!
karin26 schreef:ik heb een luieremmer met een deksel erop. en daar zit een gat in. je gooit de luier erin en draait de deksel om. Geen stank en idiaal
jorike schreef: 😃 😃 Jaja, nog een paar uurtjes!!! 😃 😃
Gelukkig is hij nu 4 weken vrij, die hij zelf in mag delen. Hij heeft ervoor gekozen om nu 3 weken aaneengesloten op te nemen, dan 3 weken werken (even ervan uitgaande dat ons kleine pluisje gewoon op tijd komt 😉 ) en dan die andere week na de bevalling. Scheelt weer vakantiedagen!!
Ga me ineens ook onredelijk zorgen maken of alles goed is met ons kleintje...net maar ff naar t hartje geluisterd, niks aan de hand natuurlijk!! Maar het idee dat mijn man nooit beweging zou kunnen voelen ofzo...heel raar!!
Nou, ik ga maar even kijken hoe snel de ficus groeit, hahaha! En olympische spelen op de achtergrond, dames wielrennen... een beetje afleiding! Jullie horen weer van me!
Lowietje schreef:ben ik weer even met mijn uitzet lijstje.... Is een voedingskussen handig om te hebben? En zo ja, alleen bij borstvoeding of ook bij flesvoeding?
Saskia15 schreef:Als we dan toch aan het vragen zijn doe ik ook maar even mee: hebben jullie al veel setjes kleding voor de geboorte?
Ik heb zelf van 3 maten 2 tot 3 pakjes, niet zo veel omdat ik niet weet of we een jongetje of meisje krijgen en ik de unisex setjes niet zo super mooi vind. Plus ik denk dat ik na de geboorte zo veel krijg dat het niet nodig is om nu al te kopen..
En de kruiken, die moet ik inderdaad ook nog... dan ben ik wel klaar geloof ik..
Groetjes Saskia
liever anoniem schreef:hey dames,
ik moet zo naar de vk, ben benieuwd of ze al is ingedaald 😃 spannend, ik heb zelf wel het idee dat ze gedaald is... hopelijk heb ik gelijk 😛
liefs
ik moet zo naar de vk, ben benieuwd of ze al is ingedaald 😃 spannend, ik heb zelf wel het idee dat ze gedaald is... hopelijk heb ik gelijk 😛
liefs
mijn kleine meid is nog steeds niet ingedaald 😢
ik krijg vandaag een echo om te kijken hoeveel vruchtwater ik nog heb en hoe groot ze is. ze denken namelijk dat ze niet zo groot is. ik ben wel er zenuwachtig hoor, bang dat ze iets raars vinden ofzo... maar aan de andere kant misschien halen ze der wel eerder ofzo... :roll:
ze willen even extra kijken of alles goed is met haar, maar gelukkig voel ik der nog goed bewegen en was der hartslag nog steeds goed 😊 ik moet om kwart over 2, me vriend gaat gelukkig mee......
amy-baby schreef:@moi; altijd handig zo'n ingang voor een baan, dan heb je vaak de meeste kans. Ga voor je duimen. enne...de cao van de gemeente is heel goed, dus waarschijnlijk (weet natuurlijk niet wat je verdient) ga je er niet op achteruit (vergeleken met je huidige werkgever) Ik werk bij een woningcorporatie en die hebben ook zo';n goede cao.
en over het down voelen, dat heb ik ook weleens hoor. Ik herken namelijk zoveel van jou in mezelf...hihi...ik ben ook heel ondernemend en nu moet ik gewoon echt rekening houden met Lisa, en dat heb ik uiteraard harstikke voor over (zou niet anders willen hoor) maar vergt wel even een ommekeer in je leven.
Ben nu al aan het kijken voor de vakantie van volgend jaar 😉 , jaja beetje vroeg, maar we gaan even een vroegboeking doen. We willen naar frankrijk volgende jaar, De cote d'azur, echt een supercamping en dan in een luxe stacaravan. Ons meisje is dan ruim een jaar, dus dat kan prima. lekker met de auto.....hebben niet voor niets een station aangeschaft...haha....burgerlijk he?
Oh en lisa poept nu weer niet... 😢 . Ze heeft weer redelijk pijn, ik hoop dat het straks komt......
groetjes Amy
Kyratje schreef:Hoi meiden,
hier nog een kort bericht van mij...
Het ging weer serieus bergaf tss mn vriend en ik, tot 2 dagen geleden heeft ie me een kopstoot verkocht terwijl ik met kailah in mn armen stond...
dus bij deze heb ik besloten er een punt achter te zetten en ben sinds gisteren vertrokken bij hem met mn twee engeltjes! Zoals jullie nu wel begrijpen heb ik erg veel te regelen dus zullen jullie me ff niet horen 😞
Tot later meiden...
Kyratje schreef:Hoi meiden,
hier nog een kort bericht van mij...
Het ging weer serieus bergaf tss mn vriend en ik, tot 2 dagen geleden heeft ie me een kopstoot verkocht terwijl ik met kailah in mn armen stond...
dus bij deze heb ik besloten er een punt achter te zetten en ben sinds gisteren vertrokken bij hem met mn twee engeltjes! Zoals jullie nu wel begrijpen heb ik erg veel te regelen dus zullen jullie me ff niet horen 😞
Tot later meiden...
ezzie schreef:@ mama in spé, succes meid, we wachten met spanning af 😃
@ kyra, meid ik heb een brok in mn keel, knap hoor en sterkte!
@ Moi, ik geef nu half borstvoeding en half fles, vind het geweldig!
savonds voor het slapen, snachts en sochtends borst, overdag fles en tussendoor 1x borst. Merk wel dat de borstvoeding stuk verminderd is, maar dat is ook logisch natuurlijk. Zo krijgt Aron evengoed nog zn 'vitamientjes' binnen en heb ik overdag het gemak van de fles. Zo wil ik het nog even volhouden tot ik ga werken (half sept).
Liefs Ezzie
ezzie schreef:@ Moi, ik heb je een pb gestuurd..