LowietjeOud lidBerichten: 417Lid sinds: 1 januari 2005
pfff even een beschamend vraagje, krijg last van afscheiding (en nou weet ik dat dat er bij hoort hoor) maar zo af en toe jeukt het als een gek. Is dat normaal?
amy-baby schreef:@kyra; met lisa gaat het de ene dag beter dan de andere dag. Lief dat je er naar vraagt. Lisa poept meestal rond de 2 a 3 dagen maar dat is met een flinke scheut lactulose (laxeermiddelen) dus hopelijk wordt dit nog elke dag. Ze drinkt nu ook weer wat beter, maar ben weer over gegaan op omneo voeding. Dinsdag moet ze naar de neonatenpoli en 's middags naar het consultatiebureau voor haar spuitjes.... 😢
Ze heeft ook een plat hoofdje aan 1 kant, en ze ligt nu te mopperen in de box, want heb haar op haar zij gelegd (aan de andere kant, zodat het platte gedeelte afneemt) maar vind ze niet echt leuk. Doen we in de box wel, als ze in bedje ligt (sowieso vanaf 7 uur 's avonds) dan laten we haar gewoon liggen.
groetjes Amy
Lowietje schreef:pfff even een beschamend vraagje, krijg last van afscheiding (en nou weet ik dat dat er bij hoort hoor) maar zo af en toe jeukt het als een gek. Is dat normaal?
Mamaleroy schreef:amy-baby schreef:@mamaleroy; sorry dat ik het zo vraag, maar je geeft aan dat je je vriendin hebt weggebracht, heeft ze overleefd of is ze overleden? Wat een afschuwelijk nieuws meid!!! sterkte ermee!!!
Karin en amy met weggebracht bedoelde ik dat ze die dag gecremeerd is... 4 aug plots overleden aan een hart aanval.... moest van de ha 2 asprerines in nemen en haar bed in gaaan maar heeft dat niet gehaald gereanimeerd door haar schoonvader maar helaas mocht niet baten....
zouden gisteren hun nieuwe huis krijgen... en net 2 jr getrouwd .... gingen aan kids beginnen tries voor haar man en ouders/ zus.... veel te jong
Kyratje schreef:sorry voor al mn korte berichtjes , maar al die reacties weer haha 😂
ja hoor erg leuk dat ze al begint te stappen! En karin, het gaat idd vlug, veeeeeeeeeeel te vlug!
Ik ben jong en begin me toch oud te voelen zo :oops:
mama kan ze ook al heel goed zeggen hoor 😃
en kusjes geven, aan mij en haar zusje, echt lief om ze zo bezig te zien! Ik zou kunnen huilen van geluk op die momenten! Een kind is echt het mooiste dat er is! :mrgreen:
winanda schreef:Kyratje schreef:sorry voor al mn korte berichtjes , maar al die reacties weer haha 😂
ja hoor erg leuk dat ze al begint te stappen! En karin, het gaat idd vlug, veeeeeeeeeeel te vlug!
en kusjes geven, aan mij en haar zusje, echt lief om ze zo bezig te zien! Ik zou kunnen huilen van geluk op die momenten! Een kind is echt het mooiste dat er is! :mrgreen:
goh wat gaat dat dan snel he kyra? is nog niet eens zo lang geleden dat we zijn geweest. wat een vooruitgang in zo'n korte tijd. en idd een kind is het mooiste wat je kan krijgen.
Kyratje schreef:winanda schreef:Kyratje schreef:sorry voor al mn korte berichtjes , maar al die reacties weer haha 😂
goh wat gaat dat dan snel he kyra? is nog niet eens zo lang geleden dat we zijn geweest. wat een vooruitgang in zo'n korte tijd. en idd een kind is het mooiste wat je kan krijgen.
hihi ja hoor zussie, als ze een iets kunnen volgt de rest zoooooo vlug! :D
amy-baby schreef:@mamaleroy; dacht ik al. Wat een verschrikkelijk nieuws. Krijg het gewoon helemaal koud van!! Had ze hartklachten dan? Ik ben ook blij als ik weer bij de cardioloog ben geweest, want heb heel vaak pijn bij mijn hart en mijn armen....had afgelopen week een afspraak, maar moest afzeggen omdat ik lisa niet mee kon nemen en kon haar ook niet bij iemand onderbrengen. Nu over 2 weken...
Meid heel veel sterkte met dit verlies!!!
@liever anoniem; hopelijk is het waggelen snel afgelopen. Ga voor je duimen!!! en goed dat je nog even naar de kapper bent geweest. Had ik ook zo gepland....maar nooit gehaald...haha...
@Winanda; klinkt ook heel leuk. helaas geven ze dat niet bij ons, maar dat vind ik ook wel heel gaaf hoor,. Hou ook wel van solosalsa.
@isa; ik denk ook (weet wel zeker) dat mijn buik nooit meer wordt zoals voorheen, maar een klein beetje strakker zou wel fijn zijn.
Ook ik heb af en toe nog last van het litteken hoor (van inknippen), maar heb nog geen sex gehad, dus kan ik je nog niet zeggen. We willen wel heeeeel graag,maar ik ben aan de pil maar slik ook antibiotica en dat verminderd de betrouwbaarheid. We zouden het met condoom kunnen doen, maar ik vind het risico iets te groot dat als hij knapt..... Dus dan nog even een beetje inproviseren.. 😉 lol
Groetjes Amy
isa schreef:heey mamleroy, we hadden je gemist 😂
jeetje, 29 jaar.. moeilijk hoor, sterkte 😞
en gefeliciteerd emt jullie 6jaar samen zijn! 😉
en wat groeid je kleine bink goed! hij heeft dezelfde lengte als isa, alleen die was laatste x 5,2 kilo... 😉
liefs
Marcha schreef:Goedemorgen, vanochtend had ik was lichtroze vlekjes toen ik op het toilet zat....nu maak ik me een beetje zorgen.
Dit kindje is welkom, ook al is het niet gepland, dus ik zou het toch heel erg vinden als het een miskraam zou worden.
Marcha schreef:Goedemorgen, vanochtend had ik was lichtroze vlekjes toen ik op het toilet zat....nu maak ik me een beetje zorgen.
Dit kindje is welkom, ook al is het niet gepland, dus ik zou het toch heel erg vinden als het een miskraam zou worden.
Kyratje schreef:winanda haar testen waren allemaal goed, maar zij hebben besloten het even rustig aan te doen nu.
ze zijn ff genoeg teleurgesteld geweest...
Goed mn elektriciteit is stopgezet, nu ben ik een postbus gaan huren zodat ik me kan uitschrijven van mn appartement.
wat een boel te regelen man :|
weet er iemand of ik kan eisen dat de huisbaas een nieuw huurcontract opmaakt enkel op kevins naam??? en weet er iemand wat er dan met de huurwaarborg gebeurd?
liefs
isa schreef:
winanda, hoe is eht eigenlijk emt jou, je was toch bezig emt onderzoeken?
liefs
winanda schreef:isa schreef:
winanda, hoe is eht eigenlijk emt jou, je was toch bezig emt onderzoeken?
liefs
lief dat je er naar vraagt meis. heb 1.5 mnd geleden de kijkoperatie gehad en dat was tevens het laatse onderzoek. de kijkoperatie viel reuze mee en was niks gevonden. wilde s avonds na de operatie al naar de zomermarkt hier in emmeloord.
alles is goed met mij en mn vriend dus gewoon doorklussen en heb nu een maansteen aangeschaft voor de vruchtbaarheid. en mocht ik zwanger zijn haal ik een robijn voor een goede zwangerschap en tegen miskraam. merk nu al met de maansteen dat hij zeker zn werk doet want hij is ook goed voor mn pms en daar heb ik nu ook al minder last van. nog 1.5 week en weet weer of ik zwanger ben en ik me hier kan aansluiten.
@mamaleroy; ga je zonder je kids op vakantie? kan je dat wel, mis je je ze niet vreselijk en helemaal jordy want die is nog zo klein (nou ja hij is wel redelijk groot...haha). wel goed even voor jullie 2-tjes, even een lekker weertje, lekker weer een keertje met z'n 2-tjes.....
Ik ga al boeken voor volgend jaar....haha....ben ik zeker op tijd.
Mamaleroy schreef:@mamaleroy; ga je zonder je kids op vakantie? kan je dat wel, mis je je ze niet vreselijk en helemaal jordy want die is nog zo klein (nou ja hij is wel redelijk groot...haha). wel goed even voor jullie 2-tjes, even een lekker weertje, lekker weer een keertje met z'n 2-tjes.....
Ik ga al boeken voor volgend jaar....haha....ben ik zeker op tijd.
ja ik zal ze heus wel missen hoor... maar het is wel ff goed samen weg.. is eigenlijk de eerste keer dat we gaan in die 8 jr dat we samen zijn... altijd gaan we met anderen... Nu eindelijk samen........
gelukkig weet ik dat ze het goed hebben bij mijn zusje... anders had ik het ook echt niet gedaan hoor...
en echt geloof me als je de tweede krijgt is het echt makkelijker om ze weg te brengen...
Voor heen als Leroy aan het logeren was.. wist ik niet hoe snel ik naar hem toe moest om hem weer op te halen... Was dan al heel vroeg weer wakker.. Nu ben ik rustig en zegt mike zelf van zullen we de jongens niet ff op gaan halen...
Hoorde ik ook nog dat afgelopen vrijdag de eigenaar van een kroeg waar wij wel komen ( de vriend van een hele goede oudevriendin) zich van 5 hoog is gesprongen in spanje op vakantie ... ( ook niet overleefd.. dus dat is nr 2............ in 1 week........dus nu maar wachten op nr 3..... ) Dat zeggen ze altijd ze gaan per 3 dus er staat nog wat te wachten..... ben je net weer een paar maanden moeder en dan dit///....
Mamaleroy schreef:Hoorde ik ook nog dat afgelopen vrijdag de eigenaar van een kroeg waar wij wel komen ( de vriend van een hele goede oudevriendin) zich van 5 hoog is gesprongen in spanje op vakantie ... ( ook niet overleefd.. dus dat is nr 2............ in 1 week........dus nu maar wachten op nr 3..... ) Dat zeggen ze altijd ze gaan per 3 dus er staat nog wat te wachten..... ben je net weer een paar maanden moeder en dan dit///....
nou heb het net geschreven en loop p het winkelcentrum wordt ik gebeld dat de broer van mijn mans tante gister is overleden ongeveer 38 jr............ oude buur van oma dus hoord in de familie>>>>>>>.op de verjaardag van z'n moeder. en die tante is vandaag jarig...zaterdag hebben we nog lol met hem gehad..toen ze het vierde.. zaten ze gister te wachten tot hij kwam normaal de eerste en toen zijn ze hem maar gaan zoeken... laat kind achter van ongeveer 12 ....
Gevonden door oom en tante van mike.... Dus weer een uitvaard.....
Dus meiden genieten van wat je hebt.... er wordt echt niet gekeken hoe oud je bent!!!!!
amy-baby schreef:@mamaleroy; dat meen je niet.....je zei inderdaad dat er vaak 3 komen dan, maar dit.....
Ik probeer lisa trouwens ook wel regelmatig even weg te brengen, moeilijk blijft het toch. Vandaag had ik solli gesprek en heeft mijn zus haar om half 12 opgehaald, zit nu thuis en ga haar zo weer ophalen, maar is goed te doen hoor. Tuurlijk mis ik haar heeeeel erg, maar soms moet het ook toch? oh en 13 september gaan wij voor het eerst samen weg, ook feestavond.....dat zal wel vies tegenvallen.
Nou heb een goed gesprek gehad, was alleen wel een eind rijden....maarja je moet er wat voor overhebben he? Moest nu zonder file 45 min rijden, maar 's ochtends stat het daar helemaal vast, dus even kijken of ik wat aangepaste werktijden kan krijgen. Lisa heeft vannacht weer goed doorgeslapen. Om 6 uur werd ze wakker, maar dat kwam denk ik ook door de wekker en toen begonnen mijn man en ik tegen elkaar te praten want hij vroeg mij wanneer ze de fles had gehad....haha toen zei ik" ze moet nog" 😮 hihi wat een geweldig meid he!!!!
Net weeeeeer langs de prenatal geweest en weer kleertjes gekocht voor lisa....ohh ben echt koopziek....help!!
Groetjes Amy
amy-baby schreef:Ik sta nu (ja voor mijn verlof) ook elke dag in de file dus ik ben wel wat gewend. Ik deed er soms wel 2 uur over. Gelukkig hebben wij een hele lieve oppas die vlak bij ons woont, en mijn man is sowieso om 18.00 uur thuis, dus later dan dat halen we haar niet op. Als ik kan werken van 7.45 tot 16.15 uur dan ben ik ruimschoots voor 18.00 uur thuis (ook met file). Ach misschien ben ik wel helemaal niet door....
Heb lisa weer op haar zij in de box, en is hard aan het protesteren...hihi....maar we moeten even doorzetten, want zie nu al dat haar hoofdje weer wat ronder wordt aan de linkerkant.....
Morgen de vaccinaties, ppfff...daar zie ik tegenop. Ben zo bang dat IK heel hard moet huilen....
Groetjes Amy
amy-baby schreef:@moi; ik draaide ook haar hoofdje zelf om, maar dat mocht ik van de therapeut niet meer doen i.v.m. het spieren inde nek. wat ik dan doen (als ze slaapt) rol ik haar op haar zij, en daar haar lichaampje weer terug rollen zo blijft het hoofdje liggen, en dan iets achter haar hoofdje leggen zodat ze niet terugkan.
Saskia15 schreef:Nou mama in spe, ben wel benieuwd of je koekje geholpen heeft, hihi Dan stop ik maar met het eten van koekjes want bij mij is het echt veel beter dat mijn kindje nog even blijft zitten, vandaag de extra groei echo. Hoop dat alles goed is maar daar ga ik nog wel even van uit, voel het kindje echt goed dus maak ik me minder zorgen.
Voor een aantal van ons wordt het nu toch echt weer spannend hoor!
Ik leef met jullie mee, ben zo nieuwsgierig elke keer
Groetjes Saskia
liever anoniem schreef:hye dames,
ik moet over een uurtje naar de vk, hopelijk is mijn kleine meid nu wel goed ingedaald.
ik voel haar wel drukken van onder. ik ben al ananas aan het eten enz. hahaha schijnt ook de weeen te kunenn opwekken 😉
mamma spe wel spannend he, wij lopen aardig gelijk hoever ben je precies?
liefs :P
jorike schreef:@ Mama in spé en Lenteding: Het bevalt hier heerlijk met mijn kerel weer thuis!! En we hadden tegen iedereen om ons heen gezegd dat we in ieder geval de 1e week voor ons saampjes reserveerden, dus geen telefoon, bezoek of wat dan ook! En daar hebben ze zich allemaal prima aan gehouden, we zijn naar de film geweest, uit eten en babyshoppen!! Zo leuk!! Vanavond gaat hij voor het eerst mee naar cursus! Pappa avond, hahaha! Spannend! En donderdag weer vk en dan nemen ze speciaal even wat tijd extra om hem over de bevalling in te lichten en over de ligging van de baby in mijn buik!
Even een vraagje voor alle mama's hier. Overal staat dat je babybodylotion dan wel babyolie in huis moet halen...is dit echt nodig en wat bevelen jullie aan?
En mbt. de kinderwagen en lakentjes daarin...hoeveel van wat hebben jullie uiteindelijk nodig?
Jullie merken t al, hier krijgt de nesteldrang de overhand zo langzamerhand...hahaha!
amy-baby schreef:hey meiden; net weer naar de neonatenpoli (kinderartsen maar dan voor prematuren) geweest. En nu geef ik weer te veel voeding...grr....ik word er soms neit goed van, ze groeit iets aan de harde kant,...ach het is ook nooit goed. Ohja en de hele tijd halen ze die 5 weken eraf. Dus ze is nu bijna 10 weken, maar haar gecorrigeerde leeftijd is 5 weken....je wordt er continu mee geconfronteerd....Als ze met 37 weken was geboren en gewoon thuis was geboren, dan halen ze toch ook niet elke keer die 3 weken eraf...maarja,,.het zalwel.
Ohja net gebeld dat ik voor de 2e ronde mag met mijn sollicitatiegesprek....
Groetjes Amy
jorike schreef:@ Mama in spé en Lenteding: Het bevalt hier heerlijk met mijn kerel weer thuis!! En we hadden tegen iedereen om ons heen gezegd dat we in ieder geval de 1e week voor ons saampjes reserveerden, dus geen telefoon, bezoek of wat dan ook! En daar hebben ze zich allemaal prima aan gehouden, we zijn naar de film geweest, uit eten en babyshoppen!! Zo leuk!! Vanavond gaat hij voor het eerst mee naar cursus! Pappa avond, hahaha! Spannend! En donderdag weer vk en dan nemen ze speciaal even wat tijd extra om hem over de bevalling in te lichten en over de ligging van de baby in mijn buik!
Even een vraagje voor alle mama's hier. Overal staat dat je babybodylotion dan wel babyolie in huis moet halen...is dit echt nodig en wat bevelen jullie aan?
En mbt. de kinderwagen en lakentjes daarin...hoeveel van wat hebben jullie uiteindelijk nodig?
Jullie merken t al, hier krijgt de nesteldrang de overhand zo langzamerhand...hahaha!