MamaleroyOud lidBerichten: 692Lid sinds: 1 januari 2005
Bedankt meiden voor de steun!!! kan ik wel gebruiken nu!!!!
amy-baby schreef:@liever anoniem; wat fijn dat je kindje is ingedaald. En nu wachten tot ze komt....ik hoop snel voor jou!!!
@moi; spannend zo'n gesprek, maar inderdaad op je eigen " grondgebied" haha....nee wel zo vertrouwd toch? Ik hoop dat het bij de gemeente iets wordt, zodat je weer lekker met goede zin straks aan het werk kan gaan.
Ik krijg ook mijn leidinggevende donderdag op kraamvisite, en ik ben gewoon aan het solliciteren,...ook raar!
Saskia15 schreef:Moi wat leuk dat je er naar vraagt: de echo was helemaal goed, mijn kleintje is helemaal niet te klein. Ligt gewoon netjes op schema. Ook heb ik niet te veel vruchtwater dus de verloskundige heeft het gewoon even niet goed kunnen voelen.
Ik was in een diagnostisch centrum geweest in Den Bosch en moet zeggen dat ik daar heel erg tevreden over ben. Ze waren echt heel vriendelijk, maakte echt tijd voor me, ze heeft zelfd 5 minuten geprobeerd om een mooie foto te krijgen!
Vond het erg fijn om mijn baby weer even te zien.
Amy, ik hoop dat het vanacht een beetje gegaan is en dat je vandaag goed naar je sollicitatiegesprek kan gaan! Heel veel succes!! Wij duimen voor je
Lowietje, waarschijnlijk probeer je dit al maar je voeten omhoog leggen moet wel helpen volgens mij, sterkte
Groeten Saskia
Saskia15 schreef:Waar ik nou benieuwd naar ben zijn jullie mannen mama in spe en liever anoniem. Als jullie zo slecht slapen, heeft je partner daar dan geen last van. Mijn man is een hele lichte slaper en bij het minste of geringste is hij wakker. Ik vind dat best lastig als ik er inderdaad uit moet om te plassen ed.. En zoals ik het inschat wordt dat alleen maar erger. Als ik straks met verlof ben is het voor mij niet zo erg omdat ik het overdag rustig aan kan doen maar hij moet gewoon 7uur opstaan..
Dan is hij zometeen al kapot voordat de baby er is. En om nou de komende weken op de bank of in het logeerbed te gaan liggen dat zie ik niet zitten. 😃 :D
amy-baby schreef:@saskia; dat had mijn man dus ook,. Die werd ook altijd wakker van mij als ik weer eens naar de wc moest.....Tja als hij echt niet slaapt (heb ik altijd gezegd) dan moet hij ergens anders gaan slapen, maar dat wil hij niet.....tja...en inderdaad met de baby zal hij het ook hebben. Mijn man wordt nu wakker als lisa huilt maar dan ga ik eruiit en hij draait zich dan weer om....ja hij heeft minder nachtrust dan daarvoor, maar ja dat wisten we... 😉 en anders nu met lisa gaat hij vroeg naar bed en dan wisselen we de voedingen... ach je gaat er straks heel creatief mee om.
Met lisa is het vannacht heeeeel goed gegaan. We hebben haar in de armen gehouden tot 23.30 uur 'sa vonds....daarna de fles en toen ging ze gelukkig zelf slapen, en vanochtend om half 7 kwam ze pas.....nu wordt ze soms wakkeer en begint ze heel hard te huilen en dan valt ze weer in slaap, denk dat ze heel last heeft van haar beentjes....maar wat een lief meisje en wat doet ze het goed....ben zo trots op haar!!!
@mama in spe; pff valt neit mee he? als je nu een beetje wist tot hoe lang het duurde, maar helaas....alhoewel ik denk dat het niet al te lang meer gaat duren...
Net een naar verhaal gelezen. Een kindje in ARgentinie (of zo iets?) is geboren met 32 weken, en ze dachten dat het kindje dood was, dus in de koelcel gelegd, bleek ze nog te leven. zij alles eraan gedaan om haar in leven te houden is de dag ernaa alsnog overleden. ERg he ze had dus gewoon kunnen blijven leven.. 😢 Bedenk me in ene keer dat ik zulke nare berichten misschien niet hierop meot zetten, maar dames het was in het buitenland....
Net 2e gesprek gehad, met de manager. Ik weet het echt niet.
voordelen: meer loon, eigen werkzaamheden (heel zelfstandige functie), geen overlast (geweld e.d. gebeuren op dit moment veel vaker bij mijn huidige baan) mooi eigen kantoor (haha), leukere werkzaamheden, en kan nog veel dingen ontwikkelen....
Nadelen: het is weer wat verder rijden, en de manager is vrij bot (aan de ene kant wel prettig), en heb een vast contract nu,l en weet wat ik nu aan mijn collega's heb (daar nog niet)
ohhhh weet het echt niet. Ze zeiden vandaag dat ze nog een kandidaat voor de 2e ronde hadden, maar gisteren nog niet, dus dat geloof ik niet....
Groetjes Amy
Mamaleroy schreef:Gisteren Amber ff een berichtje gestuurd......
Het gaat goed met haar,,,... Het rommeld wel maar het zet nog niet door..... gisteren was ze uitgerekend dus het schiet op........
Raar he ik heb gisteren nacht over haar gedroomd dus dan zou het toch niet lang meer moeten dromen... helemaal goed weet ik het niet meer maar het kwam er op neer dat ze bij mij kwam en ik zei dat ze naar huis moest om te bevallen.....
maar ze was bang en durfde niet... heel vaag allemaall/// Heb haar na haar antwoord ook nog een berichtje gestuurd dat ze niet bang moest zijn en dat ze het de 2e keer ook kan........ Dus we wachten af... als ik wat weet laat ik het horen....
( NIet als het in de avond is want ik moet werken savonds...)
Mama in spé schreef:Hey iedereen,
Ja is spannend hé. Als ik nu een wee krijg is die al vrij pijnlijk, maar heb er nie veel (nog maar 3 vandaag)
@Amy - Baby, dat is het lastigste, nie weten wanneer het komt! 😞
iedereen belt of sms -t me, of komt op visite! en ondertussen maar puffen en zuchten 😊
Mijn ventje slaapt ook wat onrustiger en is ook wat moe maar heeft er eigenlijk niet zoveel last van hoor. Hij wil gewoon graag dat zijn vrouwtje nie meer afziet! Lief hé! 😃
Pufpuf heb er net eentje! 😊 nummer 4 vandaag
Hoop het grote nieuws snel te mogen aankondigen!!!
Groetjes
xxx
Saskia15 schreef:Moi, ik kan me helemaal voorstellen dat je er een nare smaak aan over hebt gehoude. Wel goed dat je die maandagen van te voren al vast gezet hebt. Echt het is vaak toch nog echt moeilijk als vrouwen parttime terug komen. Snap ik niet maar ja wie ben ik. Wanneer moet je precies weer beginnen?
Groetjes
Elle schreef:hahaha :mrgreen:
thxx winanda.
Het mooie is dat het hier ook staat maar iedereen erover heen leest! 😉
Opletten dames! ;)
Saskia15 schreef:hihi, vrijdag 3 oktober is mijn uitgerekende datum. Niet dat dat heel belangrijk is in dit geval maar toch grappig.
Je bent misschien veel afwezig maar het zijn gewoon vakantiedagen waar je recht op hebt, andere mensen nemen die toch ook gewoon op. Niet schuldig over voelen hoor.
Moi schreef:Mamaleroy schreef:Gisteren Amber ff een berichtje gestuurd......
Het gaat goed met haar,,,... Het rommeld wel maar het zet nog niet door..... gisteren was ze uitgerekend dus het schiet op........
Raar he ik heb gisteren nacht over haar gedroomd dus dan zou het toch niet lang meer moeten dromen... helemaal goed weet ik het niet meer maar het kwam er op neer dat ze bij mij kwam en ik zei dat ze naar huis moest om te bevallen.....
maar ze was bang en durfde niet... heel vaag allemaall/// Heb haar na haar antwoord ook nog een berichtje gestuurd dat ze niet bang moest zijn en dat ze het de 2e keer ook kan........ Dus we wachten af... als ik wat weet laat ik het horen....
( NIet als het in de avond is want ik moet werken savonds...)
ook toevallig wilde je nog vragen hoe het met amber ging... was de eerste bevalling dan niet goed gegaan, omdat ze er nu bang voor is?
Kyratje schreef:ow linny proficiat meis!
met ons alles goed...
maar goed ik hou jullie niet langer bezig, tot later! :roll:
Mamaleroy schreef:Kyratje schreef:ow linny proficiat meis!
met ons alles goed...
maar goed ik hou jullie niet langer bezig, tot later! :roll:
Gelukkig dat het goed met je gaat maar ook jij kan je verhaal kwijt hoor.. net zo goed als de andere......
Zeker nu kan je onze steun hard gebruiken............
MOPPIE EEN DIKKE KNUFFEL EN DIKKE ZOEN@@@@>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> voor jou en de meiden....
hoi hoi mamaleroy 😊
Ik heb dus gekeken voor een sociale woning en men zou iets hebben ten vroegste oktober...
Het is een huisje in zeebrugge met 3slaapkamers.
Het schijnt er een erg mooie woonwijk te zijn ook (maar omdat men vreest dat ze niet genoeg kandidaten zullen hebben voor zeebrugge zou ik in aanmerking komen.
Het is dat of niks... of 5 a 6 jaar wachttijd... Natuurlijk kan ik zelf ook gaan zoeken om iets te vinden maar ook dat is niet interessant.
Ik ga ook proberen aan mn autorijbewijs te beginnen nu want uiteindelijk kan je niet zonder auto met kindjes en het openbaar vervoer kan je niet op rekenen ivbm styiptheid dan.
Ik moest kevin dan nog eens een papier laten tekenen dat ie afstand doet van zn inschrijving of ik kon helemaal opnieuw beginnen... Maar goed heeft ie helemaal geen probleem van gemaakt hoor. Gisteren is ie ff langs geweest om de kinderen te zien en alles ging goed, we hebben ook gepraat en ik ben nog enkele zaken van mij gaan ophalen...
Voor de rest heb ik nog niks van mn werkgever gehoord... Ik vroeg em een maand voor ik trg aan het werk moest of ie me kon contacteren daar ik graag weet wat voor werk ik ga moeten doen nu voor ik moet starten. zou op een andere plaats zijn nu daarmee... :| Ik heb em gebeld, niks. Ik stuurde een kaart na bevalling, niks zelfs geen proficiat... Een email, ook geen antwoord... Ik ben zo pissed man!2dagen na mn verhuis had ik gemiste oproep van hem, en niks op de voicemail en ik was het gewoon zo zat dus heb em een sms gestuurd met wat er gebeurd is en dat ik depressief ben en trg ziek sta tot begin september...
Hij vertelde me nog toen ik zwanger was van kailah dat ie hier geen werkvolk vond dus dat ie meiden vanuit polen ging overhalen, ze hier onderdak geven enz zodat die meiden letterlijk van hem afhangen... Ik vertrouw het hele zaakje niet hoor!
Ik hoop mn ontslag te krijgen dat ik een opleiding kan starten en eindelijk eens kan doen wat ik wil, want ik wil niet andermans vuiligheid op kuisen tot de rest van mn dagen... 😞 Bazen zijn toch echt zeikerds hoor!
Goed ze hebben hier deze morgen een vangkooi komen brengen om dat mini varkentje te vangen, ik zal me er zo eens mee bezig houden lol 😂
Tot later meiden -xXx-
Hoop dat je daar van opvrolijkt en ziet dat je welkom bent lieve Kyra!!! :roll: :roll:
Vickypreg schreef:@moi, wat vervelend allemaal dat het zo gaat op je werk. Je moet echt niet eerder beginnen hoor, wat raar dat ze het op die manier brengen allemaal.
Ik hoor maandag of mijn contract verlengd word, anders lig ik er na mijn verlof ook uit....
Linny gefeliciteerd!!
Vickypreg schreef:Mijn contract eindigd 14 januari, 2 feb zou ik weer gaan beginnen maar dat is met drie weken vakantie achter mijn verlof.
Ik ben heel benieuwd of het verlengd word want ik ben meteen zwanger geraakt nadat ik aangenomen was en heb eigenlijk niet volledig kunnen presteren zoals ik normaal ben. Bovendien ook nog in de ziektewet beland dus ...ik verwacht eigenlijk dat ik eruit lig...
winanda schreef:@ kyra fijn dat het goed gaat en hoop voor je dat je de woning krijgt en dat je niet 5 tot 6 jaar hoeft te wachten. verder hoop ik voor je dat er wat vooruitgang vind in het werk en dat je ander je ontslag krijgt en een opleiding kan gaan doen. verder hoop ik ook dat je het hangbuikzwijntje kan vangen met de vangkooi.
@ moi het zwijntje (is van een ander) is losgebroken en moet gevangen worden.
dus meiden die om wat beweging verlegen zijn??? 😉 😊 😃
verder heb ik vandaag een katje gekregen van mn vriend. hij is nu bijna 3 maanden en tijgerprintje. hij slaapt erg veel maar dat is ook niet verwondelijk als je een halve dag bezig bent geweest om alle vlooien van hem af te kammen en moest natuurlijk ontwormt worden dus ook paste gegeven. verder moet hij nog niks hebben van onze andere katten die vind hij niet zo lief! lol maar dat gaat wel goed komen! hij heeft de naam zena gekregen.
Kyratje schreef:ja meiden ik denk dat ik het huisje neem...
morgen ff gaan zien 😊
enneuh de varkensval staat op 😂 Nu afwachten he
Moi schreef:winanda schreef:@ kyra fijn dat het goed gaat en hoop voor je dat je de woning krijgt en dat je niet 5 tot 6 jaar hoeft te wachten. verder hoop ik voor je dat er wat vooruitgang vind in het werk en dat je ander je ontslag krijgt en een opleiding kan gaan doen. verder hoop ik ook dat je het hangbuikzwijntje kan vangen met de vangkooi.
@ moi het zwijntje (is van een ander) is losgebroken en moet gevangen worden.
dus meiden die om wat beweging verlegen zijn??? 😉 😊 😃
verder heb ik vandaag een katje gekregen van mn vriend. hij is nu bijna 3 maanden en tijgerprintje. hij slaapt erg veel maar dat is ook niet verwondelijk als je een halve dag bezig bent geweest om alle vlooien van hem af te kammen en moest natuurlijk ontwormt worden dus ook paste gegeven. verder moet hij nog niks hebben van onze andere katten die vind hij niet zo lief! lol maar dat gaat wel goed komen! hij heeft de naam zena gekregen.
he wat leuk zeg! Hoeveel katten heb je al? Ik had 1,5 jaar geleden ook een katje erbij genomen en het duurde wel even voordat die geaccepteerd was door mn andere kat..maar geduld wordt beloond he zeggen ze dan hihi
karin26 schreef:Ik zou ook dolgraag een katje willen, maar wij wonen aan een te drukke straat!!!!!
JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! in totaal 1 kilo vet eraf, maar helaas iets meer vocht vastgehouden dus in totaal 0,6 kilo eraf!!!!!!! En dat in 1 week!!! Ben helemaal happy de peppy!!!!!!!
Moi schreef:@ winanda Ik houderg veel van katten en begrijp het helemaal. Wij hebben 2 katten. het liefst zou ik er meer willen hebben en ze allemaal hier uit het asiel willen halen...
7 zijn er echt veel, ben je zeker wel vaak aan het poetsen 😉 Deze tijd verharen mijn katten best veel en moet zeker 2 keer per week goed stofzuigen en dweilen, laat staan met 7 katten hihi.
Wel gezellig zo he dieren om je heen, ik zou niet zonder kunnen.
Goed van je dat je lekker an het sporten bent, brengt je hoofd ook op rust he. En dan zal je zien omdat je dan minder bezig bent met zwanger worden dat het dan ineens raak is. Dat hoor ik zoveel hier om mij heen. Ik duim in ieder geval voor je.
naatje81 schreef:Wat vreemd zeg!!!
Iemand een idee hoe dit kan??? :(
Kyratje schreef:neen echt geen appartement voor mij hoor...
er is niet eens een tuin aan, en dat heb ik nu echt wel nodig met de kinderen en mn hond... zat net zelf te zoeken en vind ik een woning met 3slaapkamers, tuin enz voor slechts 350euro! Zonder het ocmw dan...
ff update van mn gevaarlijke stafford met mn overgevaarlijke kids lol 😂
winanda schreef:heee meiden nu zeggen jullie wel zooooooo 7 katten maar wat als ik er bij zeg ook nog 10 chinchilla's te hebben op een aparte kamer! :oops: 😊 ;)
Kyratje schreef:ff update:
mijn huisje is een appartement... als je het van het ocmw moet hebben....
ik tekenen voor woningen en krijg appartementen en dan zien ze dit alsook nog als een 1e weigering! Je kan maar 2x weigeren en je word geschrapt... de .... 😈
huurprijs bedraagt 400euro! dat is dan voor arme mensen... :|
winanda schreef:@isa is idd net een dierentuin maar heb er geen moment spijt van. had eerst wel de chins beneden in de woonkamer maar alles kwam onder het stof en troep te zitten dus die maar wel naa boven gedaan. een vriendin zei laatst al tegen mij je moet de dieren (chins en katten) weg doen want baby's zijn erg gevoelig voor stof e.d. zij heeft echt alle huisdieren weg gedaan. pfff moet er niet aan denekn dan maar meer schoonmaken maar kan echt niet zonder ze. het zijn echt mn kindjes en die doe je ook niet weg toch?
zie het al voor me een advertentie op marktplaats: kind aangeboden ivm geen tijd meer voor en dat er een nieuw kindje komt.
nee toch meiden erg belachelijk!
@kyra dat is een tegenvaller dat het een apartement is maar het is dit natuurlijk of 5 tot 6 jaar wachten. je kan natuurlijk altijd verder kijken als je dit apartementje hebt. en je kan natuurlijk huursubsidie aanvragen toch?
winanda schreef:@moi kan er ook echt boos om worden als mensen dan hun huisdier weg doen. zie ook vaak de reden geen plaats meer. als je een slaapkamer te weinig hebt doe je je kind toch ook niet weg maar kijk je voor een andere woning. zulke mensen zijn echt geen huisdier waard. heb zelf ook een opvang voor chinchilla's maar neem niet ieder dier aan ik ga ze eerst goed voorlichten dit doe ik ook als iemand interesse heeft in een chin. het lijken leuke dieren maar komt veel bij kijken.
verder maakt ons nieuw katje het erg goed. ze speelt lekker en voeten vind ze ook erg leuk om mee te spelen. gister was ze op de bak en hele bak maakte hij schoon en toen hij er uit ging hij zn voeten nog goed vegen ook ruimt hij de brokjes buiten de voerbakjes op. een kat met smetvrees! 😃 😊
http://tntcaraudiowinanda.hyves.nl/ hier de link van mn hyves daar staan de foto's van mn huisdieren(behalve de nieuwste telg
winanda schreef:@moi kan er ook echt boos om worden als mensen dan hun huisdier weg doen. zie ook vaak de reden geen plaats meer. als je een slaapkamer te weinig hebt doe je je kind toch ook niet weg maar kijk je voor een andere woning. zulke mensen zijn echt geen huisdier waard. heb zelf ook een opvang voor chinchilla's maar neem niet ieder dier aan ik ga ze eerst goed voorlichten dit doe ik ook als iemand interesse heeft in een chin. het lijken leuke dieren maar komt veel bij kijken.
verder maakt ons nieuw katje het erg goed. ze speelt lekker en voeten vind ze ook erg leuk om mee te spelen. gister was ze op de bak en hele bak maakte hij schoon en toen hij er uit ging hij zn voeten nog goed vegen ook ruimt hij de brokjes buiten de voerbakjes op. een kat met smetvrees! 😃 😊
http://tntcaraudiowinanda.hyves.nl/ hier de link van mn hyves daar staan de foto's van mn huisdieren(behalve de nieuwste telg