naatje81Oud lidBerichten: 319Lid sinds: 1 januari 2005
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Marcha schreef:Oh dames, ik heb geen goed nieuws. Ik verlies bloed sinds vanmiddag.
Het begon met wat bruin (sorry voor de smerige details) en daarna werd het steeds roder. Niet echt heel helderrood maar wel gewoon rood, je ziet echt dat het bloed is.
Ik heb de verloskundige vanavond gebeld en zij kan momenteel niks doen. Morgenavond belt ze mij om te checken hoe het gaat en of ik nog (veel) bloed ben verloren.
Ook had ik vanmiddag wat pijn en krampen in mijn buik, maar om nou te zeggen dat het op menstruatiepijn leek.....nee niet echt.
Nu op dit moment heb ik geen pijn ofzo, maar het rommelt wel en ik voel dat er wat uit me druppelt heel zachtjes.
Deze zwangerschap was niet gepland, maar het kindje is heel welkom....ik zou het toch zo erg vinden als ik nu een miskraam krijg 😞
De verloskundige zij ook al dat de baarmoederwand erg goed doorbloed is nu en dat je bij het minste of geringste een bloedinkje kunt hebben, na bijv. gemeenschap of harde ontlasting. Beiden heb ik niet gehad. Ik hoop zo dat het bloeden niet erger wordt en dat het stopt, vanavond nog.
Ik voel me nu een beetje rot, ben erg onzeker en nerveus....
Marcha schreef:Dank je Moontje.
Ja misschien is thuisblijven beter, maar stel dat de miskraam niet echt doorzet en ik gewoon blijf bloeden...morgen ben ik dan thuis, dinsdags ben ik vrij, maar woensdag moet ik werken. Ik kan me toch niet dan weer ziekmelden?
Je hebt wel gelijk dat als ik op mijn werk ben, ik geen kant op kan en dat ik er niet echt bij zal zijn met mijn gedachten, maar toch...ik kijk morgen wel.
Heel erg bedankt voor je medeleven en steun hoor.
amy-baby schreef:Ja gewoon ziekmelden, je hebt toch je hoofd er niet bij, en je bent waarschijnlijk heel onrustig omdat je niet weet of het onschuldig is of niet!
@moontje; je hebt een nieuwe ticker, heb je dat gewoon gedaan....of nu al plannen voor een 2e?
Hier vandaag feest,...hihi...vandaag 1 jaar getrouwd. Heb vanochtend van mijn man heerlijk ontbijt op bed gehad. Ook hebben we ons gisteren een WII kado gedaan, lachen joh...ben er moe van, want je beweegt heel veel...Heb ook een nieuw kleed voor in de woonkamer gekocht,staat heel gaaf, en nieuwe schoenen besteld.....zo weer even genoeg geld uitgegeven, maar is zzoooo heerlijk...
Groetjes Amy
amy-baby schreef:Ja gewoon ziekmelden, je hebt toch je hoofd er niet bij, en je bent waarschijnlijk heel onrustig omdat je niet weet of het onschuldig is of niet!
@moontje; je hebt een nieuwe ticker, heb je dat gewoon gedaan....of nu al plannen voor een 2e?
Hier vandaag feest,...hihi...vandaag 1 jaar getrouwd. Heb vanochtend van mijn man heerlijk ontbijt op bed gehad. Ook hebben we ons gisteren een WII kado gedaan, lachen joh...ben er moe van, want je beweegt heel veel...Heb ook een nieuw kleed voor in de woonkamer gekocht,staat heel gaaf, en nieuwe schoenen besteld.....zo weer even genoeg geld uitgegeven, maar is zzoooo heerlijk...
Groetjes Amy
maha schreef:Hi Meiden,
Ik heb even een vraagje....ik ben inmiddels bijna 5 wk geleden bevallen. Het na bloeden was vorige week zo goed als weg! Nu sinds een paar dagen ben ik toch weer behoorlijk gaan bloeden en komen er ook weer wat ''weefsel?'' mee ( sorry!!)
Is dit normaal of moet ik toch even langs de gyn?
Verder doet ons mannetje het echt super....vanmorgen weer wezen wegen en meten; hij weegt nu 5110 gram en is 55 cm!
Liefs Maha
Elle schreef:
Ja, sas voor jou gaat het nu ook snel!
Die laatste weken zijn bij mij omgevlogen en dat zullen ze bij jou ook doen! 😉
heb je nu verlof, of werk je nog 2 weken?
Ik moet zeggen nu ik verlof heb gaat het zo langzaam...
word niet goed van mezelf.
We zullen zien. 😉
Liefs ellen
Mama in spé schreef:Heykes
@Isa, ah zou het dat kunnen zijn? Ik blijf me maar afvegen op het toilet! WC-papier gaat er zo vlug vandoor 😉
@Elle, ja da zou heel leuk zijn maar helaas ik denk niet dat het voor mij voor vandaag is! Morgen na de VK of misschien donderdag? Ah ik zie wel... Ik hoop gewoon dat het allemaal goed mag verlopen!
Ik houd het hier vandaag goed in de gaten en hopelijk horen we snel iets van @liever anoniem!!!
Groetjes
Kyratje schreef:ja moi het loopt hier gewoon op straat rond...
we hebben al iemand gevonden die het wil adopteren... 😊
en mamaleroy was ik vergeten :oops: jij rijd ook met de bus! 😛
neen hoor ik ga niet rollen lol 😉
sofietje schreef:Hee Amber,
Leuk dat je weer eens online bent 😃
Je moet gewoon de VK even laten strippen, dan is je kleintje er vast zo 😉 (bij mij hielp het in ieder geval 😊 )
Verder is het hier erg rustig met nieuwe baby's, ze willen allemaal maar niet zo erg komen geloof ik ;)
Amber wagner schreef:hallo deel acht alweer......nou zeg mijn beeb wil er niet uit hoor!
ik ben morgen een week overtijd en heb al ananas gegeten maar daar raak ik alleen maar van aan de schijt.... 😞
nog tips?
zijn er al meer baby's geboren?
liefs,
Amber
amy-baby schreef:@kyra; het schijnt niet pijn te doen, tenminste dat staat in de brochure. Het kan hoogstens wat kriebelen....maar had jouw zus pijn eraan dan? 😢 . Ik denk wel dat ik het ga doen, want als wij een 2e willen,dan wil ik niet weer hetzelfde hebben.....maar lisa is nog jong, dus kan er nog even over nadenken....
Ohhh heb een hoofdpijn, kom er niet meer vanaf....Ga zo lekker naar bedje, even de troep opruimen. Manlief geeft lisa de fles.....dus ik ga vroeg mijn mandje in...hihi... en desperate housewives komt vanavond weer...
Groetjes Amy
Mamaleroy schreef:Kyratje schreef:ja moi het loopt hier gewoon op straat rond...
we hebben al iemand gevonden die het wil adopteren... 😊
en mamaleroy was ik vergeten :oops: jij rijd ook met de bus! 😛
neen hoor ik ga niet rollen lol 😉
geeft niet hoor ook wij chauffeurs balen van het openbaar vervoer 😂 😂
Afgelopen zaterdag stond eerst mike om half 9 te wachten op de bus richting het stadion .... helaas uur gestaan!!!
En daarna stond ik met Leroy te wachten om1140 wist hoelaat die ging ( mike ook ja voor deel als je bij de stadsbus zit)
Maar ook helaas een uur moeten wachten..... lag een bus uit... belde ik na de centraalpost waar de bus bleef... Ja die ligt er uit geen mensen....
Komt er een bus van 18,5 meter.... ipv 25 mtr die normaal die richting uit rijd .....
Er was opendag bij het stadion...FC UTRECHT haahahah mike is stuward daar en ik ging er met het jochie heen.... Jordy lekker bij mijn ouders.... dus ff een dagje voor hem.....
DUS OOK IK BAAL VAN DE BUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
winanda schreef:meiden help!!!! net getest en als ik de test in het licht houd zie ik een heel licht dun streepje. meiden maak me wakker zit echt in shock! kan het niet geloven!
winanda schreef:meiden help!!!! net getest en als ik de test in het licht houd zie ik een heel licht dun streepje. meiden maak me wakker zit echt in shock! kan het niet geloven!
anje schreef:ik heb gisteravond een test gedaan en die was positief, dus ik kom ook hier mee kletsen :D
Moi schreef:winanda schreef:meiden help!!!! net getest en als ik de test in het licht houd zie ik een heel licht dun streepje. meiden maak me wakker zit echt in shock! kan het niet geloven!
zo winanda, wat goed nieuws!!!!! zo zie je maar, b je er niet mee bezig ben je ineens zwanger 😊 😊 😊 :)
Kyratje schreef:@amy mijn hart zegt ja hoor maar mn verstand zegt neen... Ik zie die jongen nog steeds doodgraag 😞 Ik ben tenslotte niet in de fout gegaan... Maar ik moet aan mn kinderen denken gewoon en niet aan mezelf 😉
En idd hij neemt stappen die de goede richting uitgaan, maar ook hij beseft heel erg goed dat je zoiets niet kan bewijzen in enkele maanden of jaren... Hij snapt ook waarom ik het doe. Hij zei me je moest gaan om jezelf te beschermen, dat zie ik nu. Vroeger had ie slagen gekregen enz van zn vader, en ik had toen ik vertrok een briefje gelegd waarop stond: proficiat je bent net zoals je vader geworden... Jij bent in de tijd weggelopen van thuis, nu help ik mn kinderen vluchten van jou... :|
Nu enkele dagen trg hadden we afgesproken om nog enkele zaken van mij op te halen en toen zei ie me (hij zoekt nu ook erg veel steun bij hem thuis, zit er iedere avond na zn opleiding) dat het thuis ook zoveel veranderd is. Zegt ie mn vader zit ook geen minuut meer stil, helpt in het huishouden, is constant aan het werk. Zegt ie ik wil ook zo belangrijk zijn voor mn gezin en hij smeekte me om een kans om zich te bewijzen dat ie wel een goede vader/vriend kan zijn ookal zijn we dan geen koppel meer... Tuurlijk mag ie zichzelf bewijzen, kan ie alleen maar beter van worden toch.
En over je vriendin tjah... Ik durf eerlijk zeggen als ik nog maar bevallen was van Kaylie dat ik vlakaf gezegd heb dat ik Kaylie 1000 keer liever zie dan hem, en als ik ooit een keuze moest maken ik voor mn kids kies. Dat vond ie ook heel normaal... 😊
anje schreef:ik heb gisteravond een test gedaan en die was positief, dus ik kom ook hier mee kletsen :D