KyratjeOud lidBerichten: 897Lid sinds: 1 januari 2005
Bij deze het 9de deel van ons clubje zwanger zijn :mrgreen:
amy-baby@winanda; ik denk dat ook al hou je ergens rekening mee, het is dan toch wel een klap als het bevestigd wordt. Ik hoop dat je gewoon overrompeld gaat worden en dat er gewoon een kindje aan het groeien is. Mocht het toch helaas niet zo zijn, dan hoop ik dat je heel snel zwanger wordt, want meid meid, wat jij moet doormaken.....pff...dikke knuffel
Net de eerste keer nagym gehad...hihi...heb nog wel buikspieren e.d. te trainen hoor....pff...
Oh heb vanmiddag een moedervlek laten verwijderen op mijn borst, en hebben ze meerdere hechtingen in gezet, maar het begint nu wel een beetje pijn te doen.....
Groetjes amy[/quote schreef:
dankje meid voor het lieve bericht. zou zeker een grote klap zijn als ik krijg te horen dt het mis zou zijn. ik hoop dat ik binnenkort minder stress heb en dat het daardoor toch een keer gaat lukken want denk dat dat ook een hele grote reden is. en ik ga dinsdag vragen of ik via het ziekenhuis hulp kan krijgen voor het stoppen met roken. hoop dan idd echt dat we dan een keer zwanger worden kan wel weer iets positiefs gebruiken. maar tot die tijd blijf ik natuurlijk hier gewoon mee kletsen ondanks dat ik niet zwanger ben.
winanda schreef:@ moi ik heb nog niet meer nieuws helaas ben nu op mn werk dus kan niet uitgebeid een bericht typen. ik stuur je vanmiddag wel een mail. werk maar halve dagen ivm dat ik een burnout heb.
Donna2 schreef:Vandaag precies 17 weken zwanger!! Joepie!!
Liefs, Donna 😃
Elle schreef:Moi, waar ben je heen geweest?
Lijkt me wel heerlijk dat je nu lekker met zijn drieen bent gegaan!
Ga je straks wel minder werken?
Donna, bijna je 20 weken echo dus! Spannend!!! Gaat zo snel dus geniet er maar van.
Nou meiden, ik hoop in deel 9 te bevallen!
Moet vanmiddag naar het ziekenhuis en dan word alles gecheckt. Ben best wat zenuwachtig..
De laatste dagen af en toe wat flauwe buikpijn maar verder nog niks aparts.. Morgen alweer 39 weken! 😃
Liefs ellen
Moi schreef:Donna2 schreef:Vandaag precies 17 weken zwanger!! Joepie!!
Liefs, Donna 😃
wat goed zeg!!!! Ik ben een week weggeweest en heb een hoop gemist. Maar jij was toch diegene die via behandelingen zwanger is geworden? Echt fijn hoor, ben erg blij voor je :)
amy-baby schreef:
@donna; fijn he, gaat snel he? bijna 20 weken echo...ohh ik kon daar echt niet op wachten. Wil je ook weten of jullie een jongetje of meisje krijgen?
winanda schreef:@lenteding het gaat redelijk hier. werk nu halve dagen zodat ik lekker rustig aan kan doen. merk dat ik na een halve dag werken echt op ben nu. toen ik thuis kwam vandaag eerst even geslapen. ik ben ook wel blij als ik dinsdag nu weet of ik nog zwanger ben of niet. echt erg als je in onzekerheid zit.
Donna2 schreef:Moi schreef:Donna2 schreef:Vandaag precies 17 weken zwanger!! Joepie!!
Liefs, Donna 😃
wat goed zeg!!!! Ik ben een week weggeweest en heb een hoop gemist. Maar jij was toch diegene die via behandelingen zwanger is geworden? Echt fijn hoor, ben erg blij voor je :)
Nee hoor, hier geheel natuurlijk en binnen 4 maanden zwanger 😃 Denk dat je in de war bent, ik geloof dat er nog ergens een Donna hier ronddwaald 😉
Elle schreef:Moi, lekker zeg!
Daar gingen we vroeger ieder jaar op vakantie, heerlijk zo aan zee.
Ik wil wel proberen borstvoeding te geven. Knap dat je het blijft doen als je gaat werken! Ben benieuwd hoe dat je straks allemaal bevalt.
Tja, ik zal straks ook wat uren moeten blijven werken ivm de hypotheek, zit nog te twijfelen aan 20 of 24. Scheelt helaas al minstens zo een 160 of meer per maand..
Liefs ellen
Mama in spé schreef:Hey Dames,
Hier nog niks hoor, was gewoon heel erg moe vandaag en had niet zoveel zin om iets te posten. Ik kruip nu in mijn bedje en wacht gewoon rustig af. Tis maar 2 daagjes meer tot maandag dus ben er redelijk gerust in. Heb vandaag wel wat bloed gezien maar lijkt me wel normaal. Gisterenavond had ik redelijk wat pijn. Precies of ik kreeg mijn menstruatie. Dus alles wijst erop dat mijn lichaam zich klaarmaakt. Mag ook wel!
Hopelijk voor iedereen een goede nachtrust!
Groetjes
xxxxxxxx
amy-baby schreef:@kyra; is dat niet te weinig? Nog maar 3 flessen? ik dacht altijd nog 4 flessen dan? maar ik heb me hier nog niet in verdiept hoor.
Hoe gaat het met je meiden?
Ben net weer lekker naar de kapper geweest, en weer flink kort geknipt en heeeeeel donkerbruin geverfd (bijna zwart) staat echt heel leuk, al zeg ik het zelf. ga even mijn mannetje en onze kleine meid de stad in en boodschapjes doen....heerlijk he weekend!!!
groetjes Amy
Moi schreef:Elle schreef:Moi, lekker zeg!
Daar gingen we vroeger ieder jaar op vakantie, heerlijk zo aan zee.
Ik wil wel proberen borstvoeding te geven. Knap dat je het blijft doen als je gaat werken! Ben benieuwd hoe dat je straks allemaal bevalt.
Tja, ik zal straks ook wat uren moeten blijven werken ivm de hypotheek, zit nog te twijfelen aan 20 of 24. Scheelt helaas al minstens zo een 160 of meer per maand..
Liefs ellen
JA IS ECHT HEERLIJK DAARZO HE!! ZO MORGEN BEN JE ALWEER 40 WEKEN!!! :D
Syl schreef:Hier gaat het wel goed amy! Al vind ik het wel zwaar nu met drie dagen werken erbij. Voel me dit weekend echt brak, veel last van mijn lichaam maar dat komt wel weer goed hoor!
Het is erg genieten met tygo! Hij is erg vrolijk en heel relaxed! het kinderdagverblijf bevalt hem en ook ons erg goed.
Hoe is het met jullie meisje?
@ Jorike,
Jeetje meis! Ik hoop dat het snel allemaal beter gaat met je! Sterkte ermee!!!
Liefs!
Elle schreef:Ja moi,
en vandaag nog 6... 😃
ik heb de laatste dagen wat flauwe buikpijnen onderin, maar weet niet of dat komt omdat ie nu pas ingedaald is.. :roll:
Verder rusteloos enz. maar geen echte "rommeldingetjes".
Eerst dacht ik als het rommelt merk je dat wel...haha, maar denk dus dat het nog niet hard wil rommelen...
Geen idee..
Baal alleen de laatste weken van lekkende borsten s'' nachts! haha :mrgreen:
Dat had ik eigenlijk nog niet verwacht. Heeft wel wat grappigs.
Hoor ik hier niemand iets over zeggen!
Jorike, heel veel succes in het zieknhuis. Hoop dat je kindje snel komt zodat je weer fijn thuis mag zijn.
Liefs ellen
jorike schreef:@ Moi: Nee, hier weten we nog niet wat het is!!! Ik ben inmiddels zoooooo nieuwsgierig, hahaha! Maar geen spijt hoor, dat we het niet weten....
@ Isa: Ja, ik heb een milde vorm van zwangerschapsvergiftiging. Tot nu toe weten ze mijn bloeddruk in de hand te houden door medicijnen en de hoeveelheid eiwitten in mijn urine is ook lekker gedaald! Helaas moet ik straks alweer terug naar het ziekenhuis en dan morgen maar eens kijken hoe het ervoor staat! Wie weet mag ik wel wat langer naar huis...
@ Winanda: Meid, wat spannend!! Nog een maandje volhouden en dan is DÉ dag, hahaha! Ik ben benieuwd...
jorike schreef:
@ Winanda: Meid, wat spannend!! Nog een maandje volhouden en dan is DÉ dag, hahaha! Ik ben benieuwd...[/b][/color]
Kyratje schreef:[color=#FF00BF]Neen hoor is niet te weinig... :?
Ging met Kaylie ook zo (hoe kan je nog 4 flessen geven als je een voeding minder gaat en een fles vervangt door fruitpap...)
Dat is wat Tygo nu nog nodig heeft.
amy-baby schreef:@sofietje; kan Timon al zelf rechtop zitten?
Groetjes Amy