amy-baby schreef:lisa heeft weer wat nieuws. Ze probeert de hele tijd om te rollen. Ligt ze vast met haar hoofdje te drukken, maar het laatste stukje wil niet....wordt ze een potje boos... ik help haar dan en dan begint ze te lachen...ongeduldig kindje hebben wij....haha...
@moi; wat doet jullie poppie allemaal....?
Groetjes Amy
Hoi,
Vrijdag 3 oktober is mn eerste werkdag 😞 . Wil tussen nu en een week beslissen wat ik ga doen, wel of niet werken daar. Zie er zo mega tegenop. Vanacht had ik een droom dat ik uitgenodigd werd op soll. hesprek bij de gemeente. Kon ik mn auto niet vinden, was vergeten waar die stond. Kwam ik gewoon mega te laat. Toen ging de wekker van mn vriend gelukkig pfffff
Marissa slaapt normaal 7 uurtjes in de nacht, kwm ze vanacht al na 4 uur!!! :shock: ben echt helemaal kapot nu zeg. marissa is heel erg lief en kan af en toe best een pinnig meisje zijn hoor hihiZe is nu een beetje bezig haar handjes te ontdekken. Ze pakt af en toe iets vast en sinds een halve week knabbelt ze steeds op dr handjes, dan denk ik weer van heeft ze honger of Als ik voel aan haar gebitje, dan voel ik echt al een mega harde rand! Zouden tanden echt al zo znel kunnen komen?????