hoi Karin,
hoe oud is janneke nu precies? Je banners doen het niet, daarmee lol :oops:
Volgens mij gaat zij ook de koppigheidsfase in! En geloof me ze testen je om te zien hoe ver ze kunnen gaan
en ze gaan tot het uiterste! Als ik het goed las in het moeders forum zei je dat ook zij moeilijk doet met eten...
Join the club, dat spelletje speelt kaylie dus ook (vooral avondeten...) :roll:
Kind en Gezin raade me aan als ze radicaal weigert, gewoon alles van eten wegnemen... Heb ik ook toegepast, maar Kaylie was helaas koppiger dan dat en at dan bijna een hele week niks meer 's avonds (dat is juist haar warme maaltijd...).
Ook gaf ik helemaal niks van tussendoortjes! Dat is nu zelf uitzonderlijk!
Bij haar werkt het om gewoon heel kordaat te zijn en het eten er bijna in te proppen... :?
Maar goed heb hier ook al tafereeltjes gehad dat mevrouw zomaar liefst een half uur met één stukje vlees in haar mond zit en ze kauwt dus niet hé! Vorig weekend was het lasagne om te eten die we bij kevin zn ouders in Knesselare gegeten hebben en weeral moeilijk doen. Ze had met moeite de helft op, zaten al meer dan een uur aan tafel met haar en zijn dus gestopt! 2u later toen we thuis waren heb ik zelfs haar tanden gepoetst en rarara, nog steeds lasagne in de mond... De volgende morgen lasagne brokjes in haar bed dus, koppig genoeg hoor is ze!
Moi een internetwinkel lijkt me uiteraard ook een erg leuk idee! Al rondgekeken hoe je eraan begint? Hopelijk krijg je het voor mekaar meid! 😉 Hoe doet Marissa het?
En Lisa is zooooooooooooooo gegroeid amy! Het gaat toch snel hé! Ik heb mij vandaag een collage gemaakt in een heeeeeeel groot kader van mn 2 spruiten, maar enkel babyfoto's! Erg leuk hoor! Zoveel gelijkenissen dat die 2 hebben en toch zo verschillend... Ik kan nu nog steeds niet zeggen of ik vind dat zij op elkaar gelijken;.. :oops: Wat denken jullie?
Kaylie als mn klein babytje
Kailahtje VIP!!!