maha schreef:Hi meiden,
@ vickeypreg....spannend meid het kan nu vast niet lang meer duren! Heel veel succes!
Ik heb even een vraagje......ik heb net met de hulpline van Nestle gebeld maar Nan 1 de voeding die Maxx hier krijgt is niet in Nederland te verkrijgen! Balen dus want hij doet het er echt super op!
Zij vertelde ook dat de smaak van kinderen zich pas vanaf de 4e maand ontwikkeld! Nou komen wij net na de 4e maand in nederland aan!
Mag ik vragen welke voeding jullie gebruiken voor jullie beebjes.....er komen over 2 wk een paar vrienden langs dus als zij alvast wat blikken mee kunnen nemen kan ik Maxx hier thuis alvast overzetten op een andere voeding. In nederland zullen er al genoeg veranderingen zijn..( tijdverschil, ander bedje, ander weer) dus om nou ook nog zijn voeding daar te veranderen! 😞
@Amy, fijn dat weer wat beter met Lisa gaat, Maxx is gelukkig nog niet ziek geweest maar dat gaat vast nog wel gebeuren als we in die kou aankomen....haha!
Liefs maha
Ik zag juist vandaag bij Kruidvat wel NAN 1 hypoallergeen staan, is dat weer anders dan wat jij gebruikt?
Ik heb voor Timon van alles gebruikt, merkte nooit verschil in wat hij lekker of niet lekker vond, maar hij was al 5,5 mnd toen ik flesvoeding ging gebruiken, dus misschien maakt dat verschil. Ik gebruikte meestal gewoon Kruidvat eigen merk.