ElleOud lidBerichten: 1.140Lid sinds: 8 mei 2007
Karin! jij ook van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!! :mrgreen: Toch een mooie dag he.. de 20e. 😉
Vickypreg schreef:Moeders onder ons, even ee nvraagje 😊 Ik lees nu het boekje regelmaat en inbakeren, misschien kent iemand van jullie het wel. Daarin staat dat het belangrijk is dat het kind in de eerste weken niet van hand tot hand gaat, waar ik wel wat in vind zitten. ALleen HOE doe je dat ooit? Want alle kraamvisite gaat er toch wel vanuit dat ze je baby even mogen vasthouden. Zeker de eerste dagen...En ik ben ben ik bang niet zo assertief dat ik durf te zeggen dat ik dat niet wil hebben, ik kan me namelijk ook wel voorstellen dat ze dat willen en ja ze komen niet voor niets zeg maar. Bovendien vind mijn man ook dat ze dat mogen... Als ze voor de tweede keer zouden komen zou ik de baby er niet zomaar uithalen maar ja de eerste periode Lastig hoor!
Amy ik weet niet precies de hoeveelheid, maar ik denk dat het er om gaat dat de voeding iets dikker word en dan lijkt me een schepje wel genoeg. G
jorike schreef:Lieve dames,
hoe krijg ik mijn lieve meid zover dat ze wat langer slaapt 's nachts! Ze komt overdag om de 3/4 uur en doet er 's nachts nog een schepje bovenop... Ze lijkt dan meer honger te hebben en komt ook vaker. Ook heeft haar poep (lekker praatje weer!) een andere kleur, ipv dat mosterd gele van overdag, wordt het wat groeniger... Iemand advies?
Vickypreg schreef:Bedankt voor je reactie, ik ga borstvoeding geven dus dat kan alleen ik doen. Ben dan ook van plan het bezoek weg (te laten) 'sturen' omdat ik dit sowieso in alle rust wil doen. Ik heb wel aangegeven dat ik wil prberen het bezoek zo rustig mogelijk te houden en af en toe een dagje zonder te plannen. Dat scheelt wellicht met de onrustigheid voor de baby en ons. Hopelijk lukt het allemaal...Na ja eerst moet ie nog eens komen he 😉 Ik hoop snel want word af en toe dol van de onzekerheid of alles wel goed is en of hij wel genoeg beweegd....
Vickypreg schreef:@Kyra fijn dat alles goed gaat. Ik vroeg me al af waar je was!
Ben echt niet lekker zeg gatver, zo moe en verkouden... 😞 ik hoop echt dat ik snel opknap want dit is ook echt niks zo. Gelukkig beweegd de kleine wel goed. Ga maar weer vroeg naar bed vanavond, alhoewel ik er nu al tegenop zie weer een nacht in het bed. Heb het elke keer ontzettend warm en lig niet lekker. Sorry hoor ff zeurmoment 😉 verder ben ik wel dolblij met dit wondertje in mij hoor!
Lowietje schreef:@moi, dat is vaak zo. Als je dan eens goed kunt slapen dan lijkt het net of alle vermoeidheid eruit komt. Hopelijk kun je nog een goede nacht maken, dan zul je je een stuk fitter voelen.
amy-baby schreef:@moi; d'r 3e al, maar de kinderen mogenhet nog niet weten, want mocht het niet goed gaan, dan hoeft je het ook niet uit te leggen,zijn daar nog te jong voor...
amy-baby schreef:3 1/2 en 5 jaar. Eigenlijk wilde ze niet meer, maar een paar maanden geleden besloten ze dat ze toch heel graag een 3e kindje wilde, en eigenlijk niets liever dan dat. Vind het zoooo leuk voor ze! hopelijk gaat alles goed, want het is nog heel pril.
Nou ga het bad even vol laten lopen want ik ga even met lisa in bad....zo heerlijk!!
Groetjes Amy