Oh Karin wat lief van je! *knuf* 😃
Ik kom ook iets minder daar ik internet van de buren pik hahah en soms heb ik er dus geen 😂
Internet was een rekening die kevin betaalde hé en ik wou er niet meer voor betalen voor wat ik maar doe op het internet lol, kan mijn centjes beter besteden! 😉
Kevin doet nog steeds heel hard zijn best hoor! Hij is hier bijna alle dagen (woont hier uiteraard nog steeds niet in!) maar hij doet erg veel voor mij en de kids! Zaterdag bv ging ik weg met mn moeder en was ie babysit van wacht lol! 😂
Heeft ie erg goed gedaan hoor! Toen ik thuiskwam was mijn afwas gedaan, had ie zomaar liefst zeker 4machines was opgeplooid en weggelegd, en nog eens gedweild ook! :mrgreen: Erg raar, maar heeeeel erg aangenaam! 😃
Hij gaf ook toe dat ie heel goed snapt dat ik 's avonds soms uitgeput ben, ookal "zit" ik maar een hele dag thuis! Fulltime moeder zijn is niet niks! En zeker niet als je oudste serieus in haar koppigheidsfase zit! Ze noemen dat de kleuterpuberteit! Jaman wat is Kaylie een BENGEL geworden! Bv op mn salontafeltje staat een kleine potroos! Staat ze naar me te kijken steekt haar hand uit naar een blaadje, heb ik ondertussen al 100x "nee" gezegd, maar toch trekt ze het blaadje eraf! Grrr! :twisted: Ze klimt nu ook zelf in en uit de zetel en owee als het haar niet lukt haha, krijgt ze een crisis! 😂
Voor de rest loopt alles wel goed hoor. Mijn appartement staat nog steeds te koop, maar kreeg deze week dat er nog een immo zich gaat bezig houden met de verkoop, dus dat zijn er al 2 :roll: Na die brief ging ik ff loeren of het al op de website stond en ja hoor... Vol met leugens dan nog wel (blijkbaar moet het echt vlug verkocht worden!) Mijn ondergebuur (haar app is ook nog steeds te koop) heeft zogezegd een lift (wat dus niet zo is!) en ik zou prachtig uitzicht hebben op de Brugse binnenstad... Ja hoor, als je goed kijkt zie je het topje van het Belfort en voor de rest een weide(tje) met 2 paarden! Heb ik hun dus maar vlug een mail gestuurd waarin ik mn gedacht heb gezegd en hen gevraagd of zo'n dingen niet waarheidsgetrouw moesten zijn. Kreeg de dag erna al een mail terug met hun verontschuldigingen en alles was al op hun website aangepast 😉
Mijn baas heeft me ook bij mn "pietje"... Doordat ik een jaar in ziekte geweest ben (zwangerschap Kailah en daarna depressie) had ik nog verlofdagen op te nemen... Die had ik graag gespreid over november en december, maar die man stuurt dus mn papieren niet terug dus het resultaat is dat ze zomaar liefst 24verlofdagen afhouden in december! Erg K*T dus! Maargoed, ik heb een kleine extra die ik wou houden voor mn waarborg, weet ikd an ook maar weer waarvoor ik het moet gebruiken... :| Moeilijk om te sparen dus! Maar goed normaal in december of januari krijg ik nog 700EUR trg van de belastingen en zet ik deze dan maar aan de kant! :roll:
@ Isa, ik heb Kaylie's 1e sinterklaas ook nie echt gevierd... Ze heeft uiteraard de sint bezocht en kreeg een leuke polo voor haar sinterklaas, maar omdat Kevin nu in collectieve schuldbemiddeling gaat en een paar extra centjes had gingen wij er dus van profiteren, voor hij het nie meer kan dus! Sinterklaas word gigantisch lol! Zoveel cadeaus van ons, meters en peters komen langs uiteraard ook met cadeaus! Daar wij nu allebei trg contact hebben met onze moeder zijn er ondertussen al 3 oma's en 2 opa's in het spel die ook nog eens met cadeaus afkomen 😂 Kerst word iets minder lol, ik heb voor allebei een leuke winnie the pooh pyjama en speelmat voorzien, en body's voor Kaylie, en Kevin zou kijken voor zo'n speelgoed opbergbank van Prinsess! (wat vind ik dat leuke spulletjes!) Die speelgoedbank zal wel erg goed van pas komen denk ik na hun sinterklaas hahah! :mrgreen:
Nog ff leuke foto's bijplaatsen hé :
Mijn kleine VIP!
Onze Kaylie op mn moeder haar verjaardag die ff op het koetsenpaard mocht zitten
(koets met paard was verassing van mn zus voor mn moeder!)
Zus is koetsier!
Hoe gaat het trouwens met al de beebjes hier? De mijne zijn gelukkig genezen! Kailah brabbelt als een gek en Kaylie haalt kattenkwaad uit! 😂
Liefs van ons allemaal!