KyratjeOud lidBerichten: 897Lid sinds: 1 januari 2005
Leuk hoor! Wat is isa een prachtig meisje! Ongeloofelijk mooi! 😊
amy-baby schreef:@moi; wat heerlijk zeg. hoeveel voedingen geef jij dan?
Groetjes Amy
Moi schreef:@ kyra Hoe gaat het nu zo bij je moeder? En hoe gaat het tussen jou en je exvriend?
Kyratje schreef:Moi schreef:@ kyra Hoe gaat het nu zo bij je moeder? En hoe gaat het tussen jou en je exvriend?
Hoi moi, lief dat je het vraagt 😊
Hier lukt het wel hoor! Ben mn moeder echt dankbaar voor wat ze doet, maar ik mis mn privacy wel... 😞
Voor de rest kom ik met het ocmw geen stap verder, dus alles blijkt van mij vanaf te hangen.. Net alsof ik voor een oneindig grote berg sta, ik zie er soms geen beginnen aan! België zet je ook op elke manier blok... Ik heb een postbus geopend (zodat ik mn adres daarop kan zetten), en zo zou ik als alleenstaande moeder ook een verhoging krijgen van de kinderbijslag... Nu komt uit dat een postbus voor de ziekenkas geen geldig adres is, dus als ik mn adres daarop zet krijg ik idd wel verhoogde kinderbijslag, maar geen ziekte uitkering meer (ik ben depressief). Echt kut, zo geraak ik helemaal niet vooruit... :|
En mn ex vriend doet helemaal niet moeilijk. Ik probeer één dag in het weekend af te spreken met hem, zodat ie de kids kan zien. En als ik er dan ben mag ik helemaal niks doen! Echt raar hoor! Het appertement is kraakproper, had ik nooit verwacht! K.t dat ie dat kan nu ik weg ben... :roll: Voor de rest gaf ie me gisteren het voorstel dat ik anders maar terug naar het appartement moet gaan met de kids (zodat wij uit de miserie zijn) en dat ie er dan uittrekt... Ik denk er nog over en overleg het vanavond wel eens met mn moeder. Voor de rest is er bloed in zn urine gevonden en 9 kansen op 10 heeft ie nierstenen... Dus op dit moment is ie in het ziekenhuis voor echo's te laten maken, dus dat hoor ik vandaag ook wel weer...
Leuk hoor moi dat marissa al zo goed doorslaapt ook! Scheelt veel hé die volledige nachtrust! 😉 Lukt je zeker wel hoor om nog een halfuur in te korten! Succes meid! Hoe is het met je buikje trouwens? Ik had een beetje spijt van mn striemen, en omdat er hier zo'n probs waren met mn zus haar hond (die ondertussen is ingeslapen) was mn dierenarts op bezoek geweest! Die man gaat me helpen aan een bijverdienste! 😂 Hij kwam die dag expres terug met zalfjes op basis van eternische olieën , speciaal voor mn striemen! :mrgreen: Dat is gewoon een schat van een man! Die trouwens gek is op mn staff (hij heeft er ook één). Telkens hij hier is krijg ik een peptalk van hem, en veel tips! Hij belde me overlaatst om te vragen hoe het met mn striemen gaat 😛 Nou een dokter heb ik niet meer nodig! Bel ik gelijk de dierenarts voor mezelf hé 😂
patries schreef:Lenteding,
Dankje wel, heb veel gemist!!
Kyratje,
Hoe gaat het met de twee dames, wat is kaylie groot. Loopt ze al?
Wat lees ik, ben je uit elkaar met je vriend??
En dat je moeilijkheden hebt met een nieuwe woning?
Wij zijn eindelijk uit dat vreselijk appartement in den haag weg!!
Wel fijn dat je ex niet moeilijk doet. Niet alle mannen zijn zo.
Sterkte iig
Liefs,
Patries
winanda schreef:hey meiden ben ik weer
heb een echo gehad en was niks op te zien ook geen buitenbaarmoedelijke zwangerschap. wat er wel te zien was was vocht achter mn baarmoeder. moest gelijk bloed laten prikken en was geen hcg in mn bloed dus waarschijnlijk is het heel vroeg al mis gegaan of de test is een valse positieve test geweest zei de gyn.
nu moet ik over 2 weken weer terug komen en gaan we plan van aanpak bespreken!!!! juppie geen jaar wachten zoals een andere gyn zei. had namelijk vandaag 1 die ik nog niet kende. maar moet wel zeggen dat ik die gyn iedereen gun. heb nog niet zo'n fijne gyn gehad.
het vocht achetr mn baarmoeder kan geen kwaad zei hij maar als ik erge krampen krijg moet ik gelijk komen en hij wil daar ook nog naar kijken over 2 weken of het dan weg is.
ondanks het slecht nieuws ben ik toch wel blij omdat de gyn me nu sneller wil helpen!!!!!
isa schreef:ja patries, ik weet het weer, daar heb ik ook een jaar lang geklets onder anoniempje toen nog 😉 wat is samuel groot geworden zeg! knap ventje hoor! 8-)
winanda, wat fijn dat je zo'n leuke gyn hebt nu , en fijn dat ze er nu wat aan gaan doen meid 😉
heey mamleroy, wat vervelend zeg dat je ziek bent geweest, maar gelukkig ben je dr weer 😉
klinkt erg leuk moi, maar is dat neit een soort oriflame?
liefs
Kyratje schreef:oeie mamaleroy, lijkt me ook niet fijn, nog een zieke erbij... Houd jullie daar maar goed hoor!
Al die zieke kindjes... Kaylie heeft enkel een snotneusje en Kailah niest af en toe, ik houd het goed in de gaten hoor! 😉
wat sneu van die beentjes! stel nu dat het het slechtste geval is, wat doen ze daar dan aan?
winanda schreef:misschien iets gemist maar heb amber wagner ook al een tijdje niet gezien op het forum. zou ze bevallen zijn? het laatste wat ik weet dat ze regelmatig haar weeen had terwijll ze achter de comp zat.
isa schreef:he bah mamleroy, weer een zieke erbij, het blijft maar in de rondte circelen he 😞
en wat vervelend van die beentjes, moet hij strax in beugeltjes? isa doet mee aan het heuponderzoekje, weet neit of eht landelijk is, maar daarij word ook gekeken of eht recht staat, want als je dr nu nix aan doet, kunnen ze er later last van krijgen..
hier ook ziek geweest vorige week, overgeven en diaree paar dagen, heb toen lekker de hele dag emt isa op bed gelegen..
alleen het gaat nu nog neit zo goed met isa, ze is wel vrolijk enzo maar heeft af en aan diaree, vannacht om half4 een flinke dunne luier verschoont, en vanmorgen weer, daarbij had ze zelfs dr rompertje onder gepoept..
normaal slaapt ze al vanaf 2 weken s'nachts door, nu is ze gisternacht half 4 wakker geweest en vannacht ook.
ze drinkt wel weer iets beter maar nog neit zoals eht hoord, wanneer moet ik mij zorgen gaan maken? dan is eht weer wat dikker en dan is eht net water 😞
jorike, fijn dat je lekekr thuis bent nu, nou meid, eht duurd u neit lang meer, ze laten je echt niet lang doorlopen hoor, binnen nu en 2 weken heb jij je kindje in je armen 😉 owh en dat wilde ik elke x zeggen, maar vergat eht steeds, wat een mooie buik heb jij zeg! 😊
amy, sterkte nog tot donderdag, dan krijg je de uitslag toch? hoop dat het een goeie uitslag is 😉
liefs
Amber wagner schreef:lieve meiden dank jullie wel voor jullie felicitaties
alles gaat goed met ons en is ook goed gegaan.....
als ik weer wat meer tijd heb zou ik het bevallings verhaal neerzetten...
ook de felicitaties voor de andere babys natuurlijk!
dikke kus!
winanda schreef:@moi dat scheelt je zou de hele dag bij je moeder zijn toch dus kan ook gezellig zijn.
naatje81 schreef:Ik heb even een vraagje aan de mama's hier op t forum.
Hoe vaak gaat jullie kleintje tussendoor naar bedje?
Ik wil Quinten t liefst de hele dag bij me hebben en daardoor slaapt hij veel in de box.
Omdat ik hem een beetje ritme wil geven wil ik hem in zijn eigen bedje leggen zodat hij daar ook aan gaat wennen.
Hij slaapt in de nacht wel in zijn bedje,maar ik merk dat hij liever dicht bij mij is.
Als ik hem dan overdag ook daar leg dan went hij beter aan zijn bedje!!!
En hoelaat doen jullie ze naar bed in de avond.
Hij is vandaag 7 weken dus nog wel erg klein.
Liefs...