@snippie: sorry voor m'n vorige antwoord had weer niet goed gelezen, maar je gaan volgende week al naar de verloskundige. Nou duim voor je.
Miranda
ran83Oud lidBerichten: 7.446Lid sinds: 26 juni 2008
balou schreef:Hoi allemaal
Ik zie dat we alweer in deel 2 zitten. Zijn er nog positieve testen geweest.
Mijn opa is vandeweek overleden niet echt een leuke tijd. Mijn nod komt er
ook bijna aan dus hopen dat het nu wel een keer raak is. Iedereen nog een
fijne dag hier schijnt lekker de zon hoop dat ie heel de dag blijft schijnen.
Liefs linda
snippie schreef:@ninke we wachten dinsdag lekker af!voel zelfs me buik met lachen :oops:
maar dames ik ga naar bed.morgen weer vroeg op!
Mijn test is niet echt positoef hij is pas positief als de echo dinsdag dat uitwijst:D!
slaap lekker allemaal.
liefs snippie
nienke2906 schreef:zag ik helemaal niks :x 😢
ja ik kan het nog proberen moet ik zo ff naar de winkel kan het tog wel overdag doen tog?
ja ik ben benieuwd wat ha zegt ik hoop zwanger maar ben bang van niet zegt mijn gevoel maar ja kan het ook mis hebben
dus bij jou alles rustig behalve in je buik 😃 :mrgreen:
@monatoetje ja ik hoop dat ik mag bloedprikken ook al ben ik daar bang voor :oops:
Monatoetjuh schreef:nienke2906 schreef:zag ik helemaal niks :x 😢
ja ik kan het nog proberen moet ik zo ff naar de winkel kan het tog wel overdag doen tog?
ja ik ben benieuwd wat ha zegt ik hoop zwanger maar ben bang van niet zegt mijn gevoel maar ja kan het ook mis hebben
dus bij jou alles rustig behalve in je buik 😃 :mrgreen:
@monatoetje ja ik hoop dat ik mag bloedprikken ook al ben ik daar bang voor :oops:
@nienke: Ik ben zelf ook als de dood om bloed te prikken (heb al vanaf januari een brief in huis voor bloedonderzoek cholesterol i.v.m mijn oma die 3 omleidingen heeft gehad afgelopen december.) Maar voor een kindje heb ik straks alles over....ook bloedprikken, omdat ik het zo graag wil.
En jij ook volgens mij dus denk dat je je er uiteindelijk wel overheen zet omdat je dan zekerheid wilt hebben
jamilah79 schreef:Ja, lekker details French 😂 . Kan me goed voorstellen dat je idd hoopt dat dit alleen thuis voorvalt. Bah zeg. Maar ja hoort er ook bij soms he. Hoop voor je dat het snel over is en dat je niet meer hoeft te kokhalsen.
anje schreef:ja echt vervelend he die misselijkheid, ik zit ook met een dilemma want nu heb ik steeds dat ik misselijk word en dan móet ik iets eten anders gaat het fout, maar zondag ga ik met 10 dames naar een vriendin van me en daar kan ik toch niet ineens een pak liga uit mijn tas pakken en gaan zitten eten, staat best raar. Twee van de dames weten, maar de rest moet nog maar even wachten hoor. Heeft er iemand een idee hoe ik dat moet oplossen?
jamilah79 schreef:hahahaha, ik mag ook niet direct naar de wc na het vrijen, maar soms moet ik zo nodig dat ik tijdens het vrijen al een keer geweest ben 😂 . Ik moet echt altijd op de gekste momenten plassen. Ik zal een zwangerschap niet zo snel herkennen aan vaak naar de wc moeten hihihi. Maar goed, dan blijf ik gewoon rustig 20 minuutjes liggen. Die sigaret rookte ik eerder ook altijd nog voor ik ging, maar ben nu bijna 2 maand gestopt (schouderklopje voor me zelf)
@ monatoetjuh: hahahahaha wij kunnen allemaal niet wachten....erg he