Jynthe schreef:Monatoetjuh schreef:Denk dat bij ons deze ronde ook lekker in de war is geschopt. Ik mocht gister het ziekenhuis met een bezoekje vereren. Heb er tot 03.30 uur gezeten en toen mocht ik eindelijk naar huis 😢
Och jee....wat was er aan de hand dan? Ik hoop niets ernstigs?
Tot 3.30 'snachts??
ik had het gister avond erg benauwd en toen heeft mijn hubbie de huisartsenpost gebeld omdat hij graag wou dat ik daar heen ging omdat hij zich zorgen maakte. Dus daar heen gegaan om even over half 12 gisteravond. Die arts had me longen geluisterd, temp gemeten en in me keel gekeken maar hij kon eigenlijk niets vinden. Dus hij wou me even doorsturen voor een longfoto. Dus ik naar het ziekenhuis ervan uitgaande dat ik alleen even op de foto moest. Maar nee, ik werd opgehaald door een verpleegster, werd op een bed gezet, aan de monitor gelegd bloedgeprikt en bla bla bla. Maar niks te vinden zeiden ze. Dus kreeg toch voor 3 dagen een AB-kuurtje mee en ik moest vandaan een afspraak maken bij de longarts voor over 2 weken.
Maar ja dan ben je om even voor 12 uur in het ziekenhuis en voor ze er zijn met alle uitslagen was het 03.30 uur vannacht dus kwart voor 4 was ik thuis en toen ben ik meteen me bed in gekropen.
Even na 5 uur wakker van de wekker van mijn hubbie want die moest werken om 6 uur vanmorgen dus had gezegd dat hij mocht gaan slapen. Daarna was ik wakker om 11.45 uur even wat gegeten en gedronken en toen ben ik even na 13 uur weer terug me bed ingekropen omdat ik op de bank half in slaap viel, toen werd ik om 15.30 uur ongeveer wakker gemaakt door me hubbie omdat hij thuis was van werk. Samen tijdje op de bank gezeten en om even voor 18 uur weer terug me bed in gegaan omdat ik weer in slaap viel en werd om 20 uur weer wakker omdat me hubbie klaar was met douchen en even bij een vriend op de koffie ging. En nu zit ik nog even lekker hier op het forum.
Sorry voor het elle lange verhaal.
Liefs Monatoetjuh