Ik heb nu een paar keer op verschillende sites het laten rekenen en kom telkens op dezelfde datum gelukkig uit.
Mocht ik een cyclus van 28 dagen hebben natuurlijk.
veronikieOud lidBerichten: 266Lid sinds: 1 januari 2005
veronikie schreef:@ Noor
Waar heb je precies die steekjes? Want ik voelde ze namelijk ook de hele tijd heb ze alleen vandaag nog niet gevoeld maar moest als het goed is wel of vandaag of gisteren m'n eisprong hebben.
prinsesje schreef:@ Noor: succes met je poes! De mijne heeft ook net haar 1e krolsheid achter de rug. Ze was erg lief in die periode maar mauwen dat ze deed. Ben blij dat de rust bij haar weer een beetje is terug gekeerd.
prinsesje schreef:@ Noor & Veronikie: oeps sorry voor de verwisseling betreft de krolse poes :oops:
Loesje. schreef:Hebben jullie dat ook?; nu je zelf er veel mee bezig bent, wordt iedereen om je heen zwanger (ook degene bij wie je het nog helemaal niet verwacht) en zie je overal baby's en zwangere vrouwen.Ja, het lijkt alsof ontzettend veel meiden en vrouwen om me heen zwanger zijn. Het valt gewoon op. Ik had het in de zomer ook heel sterk, we waren toen nog helemaal niet begonnen, maar er al wel over aan het fantaseren. In die zomerse kleding vallen al die mooie buiken alleen maar meer op.
kaka888 schreef:Jammer maar helaas net ongi gaworden 😈 Maar goed op naar de tweede ronde op naar 2009!!!!
essy schreef:Hoi meiden...
Hier is het weer spannend!! Maar ik denk dat het weer niet zo mag wezen....mmmh
Wie heeft ook deze dagen zijn NOD dagen
Liefs es
Inge1971 schreef:Hallo allemaal,
Ik ben nieuw en vind het wel leuk om de ervaringen te lezen.
Ik ben 28 november met de pil gestopt en heb mijn periode gehad. Volgens de normale gang van zaken
zou ik maandag a.s. weer mijn maandelijkse feestje moeten hebben.
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik hier niet op zit te wachten.
Wel iets last gehad van ontpillen maar het valt mee.
Ben benieuwd, het is voor mij voor het eerst.
Hoop dat het niet te lang duurt voordat het raak is.
Gr. Inge
essy schreef:Noor wat balen dat het negatief was.. Maar je regels zijn der nog niet??
Daphne1002 schreef:@Noor: weet je al meer?Nog niets aan de hand! Rustig afwachten dus, vandaag wel wat krampen gehad, dus verwacht wel dat de ongesteldheid er gaat komen!