Noor wat balen zeg!!! 😈 ik had echt gedacht dat het zo was!!
Aankomende maand word onze maand!! afgesproken? haha
Liefs es
essyOud lidBerichten: 616Lid sinds: 1 januari 2005
essy schreef:Noor wat balen zeg!!! 😈 ik had echt gedacht dat het zo was!!
Aankomende maand word onze maand!! afgesproken? haha
Liefs es
Elisabeth22 schreef:Welkom Dana veel succes, wat klinkt dat eng temperaturen. Een soort russische roulette, ik ben daar niet secuur genoeg voor denk ik.
Wel fijn dat je nu niet hoeft te ontpillden,spiralen,ringen enz. Waarschijnlijk heb je ook al een regelmatige cyclus! Hopelijk genoeg ingredienten om het snel raak te laten zijn!
Noor, wat naar joh dat je zo veel last hebt, maar zijn de 😈 nu ook al doorgebroken of zijn dit enkel nog maar de voortekenen :shock:
Ik hoop dat het maar snel, lekker lang (minimaal 37 weken) weg mag blijven!!
pooh82 schreef:Nog even een vraagje: (en hij is misschien niet zo smakelijk! Sorry daarvoor)We zorgen eigenlijk altijd dat er een handdoek bij het bed ligt, daar ga ik gewoon opliggen. Alles wat er per ongeluk uitloopt kan ik dan gemakkelijk weghalen. Ik ga niet altijd naar de wc, soms blijf ik gewoon lekker in bed liggen en dus ('s nachts) op de handdoek liggen. Blijft het ook mooi schoon en de handdoek kan zo weer de was in!
Ik blijf tegenwoordig even liggen na het klussen om alles als het ware binnen te houden, maar gaan jullie daarna toch nog naar de wc?
Als je dit niet doet zit heel je bed toch onder? :lol:
essy schreef:Wat Ik ook heb gelezen dat is: Als de man in je klaargekomen is... dan is het goed als de vrouw daarna klaar komt. dan trekt de baarmoeder de zaadjes naar binnen...Kijk, dit is nu iets waar we ons wel aan proberen te houden :mrgreen: . Ik blijf mijn man maar zeggen dat dit heel erg goed is, haha... Wat betreft benen omhoog en een kussentje onder je bil, nee daar doen we dus echt niet aan, maar een orgasme voor het 'goede doel', yep da's meer ons ding 😂 .
Quincey schreef:Ik heb gisteren via internet dipstick zwangerschapstesten besteld, heb ik vanmiddag binnen gekregen, morgen testen :?:
Noor schreef:pooh82 schreef:Nog even een vraagje: (en hij is misschien niet zo smakelijk! Sorry daarvoor)
Ik blijf tegenwoordig even liggen na het klussen om alles als het ware binnen te houden, maar gaan jullie daarna toch nog naar de wc?
Als je dit niet doet zit heel je bed toch onder? 😂
@ pooh82: Dat doe ik ook, even blijven liggen, heb gelezen dat je dan eigenlijk met de benen omhoog moet liggen. In het kader van de zaadjes de goede kant op laten sturen, de zwaartekracht moet ze dan ook te hulp schieten..... We hebben ook altijd een handdoek in de buurt van het bed liggen. Dit leg ik meestal al onder me, om geknoei op mijn bed te voorkomen. Het is natuurlijk niet zo fijn, om daar dan vervolgens op te gaan slapen.... :oops: (ieuw!)essy schreef:Wat Ik ook heb gelezen dat is: Als de man in je klaargekomen is... dan is het goed als de vrouw daarna klaar komt. dan trekt de baarmoeder de zaadjes naar binnen...
@ Essy: Ja dat heb ik ook gelezen. Maar niet altijd te realiseren.....
Nu even een andere vraag:
rond mijn eisprong wordt mijn baarmoeder als het ware dikker, zeg maar opgezet. Sex is dan bijna onmogelijk,
(fijn hoor op zo'n belangrijk moment). Het trekt naar verloop van tijd weer weg. (gelukkig 😃 )
Hebben jullie dit ook????
Groetjes Liekkie
Nu even een andere vraag:
rond mijn eisprong wordt mijn baarmoeder als het ware dikker, zeg maar opgezet. Sex is dan bijna onmogelijk,
(fijn hoor op zo'n belangrijk moment). Het trekt naar verloop van tijd weer weg. (gelukkig )
Hebben jullie dit ook????
ikram24 schreef:hallo allemaal
ik zal mij even voorstellen, ik ben ikram 24 jaar
Ik ben sinds september gestopt met de pil. Eerlijk gezegd maak ik me een beetje zorgen. ik heb een zeer regelmatige cyclus en kan gewoon uitrekenen op welke dag ik mijn menstruatie krijg. Ook heb ik de pil maar 3 maanden geslikt. Maar helaas helaas nog niet zwanger.
vinden jullie dat ik me zorgen moet maken???
groetjes ikram
essy schreef:Josje-----> Hoe lang ben je al over tijd??
snippie schreef:Dit heb ik van een site:
Van de jonge vrouwen die een paar maal per week met hun partner vrijen, wordt 20 tot 22 procent binnen een maand zwanger, 56 procent na drie maanden, 72 procent na 6 maanden, 86 procent na 12 maanden, en 92 procent na 24 maanden.
Als je echter na twee jaar intensief vrijen nog steeds niet zwanger bent, nemen je kansen om zonder medische hulp toch een kind te krijgen, vlug af, ongeacht je leeftijd of het aantal keren dat je vrijt.
Quincey schreef:Nou, vanmorgen toch weer getest, nu wel een duidelijke negatief 😢
Naja, had eigenlijk ook niet anders verwacht hoor, we blijven t gewoon proberen 😉 ...Alleen zo'n lange cyclus (vandaag dag 39 pff) was wel het laatste wat ik had gehoopt!
Quincey schreef:@ Daphne: ja, pfff..hoelang duurt jouw eerste cyclus nu dan? (zit jij trouwens nu ook nog in je 1e ronde dan?)
Ik zit me zelfs al beetje zorgen te maken over mn cyclus, maar dit schijnt normaal te zijn toch? Ben bang dat ik geen eisprong heb of zo :(
Daphne1002 schreef:Quincey schreef:@ Daphne: ja, pfff..hoelang duurt jouw eerste cyclus nu dan? (zit jij trouwens nu ook nog in je 1e ronde dan?)
Ik zit me zelfs al beetje zorgen te maken over mn cyclus, maar dit schijnt normaal te zijn toch? Ben bang dat ik geen eisprong heb of zo :(
Ik ben voor het laatst op 22 november ongesteld geworden. Op 5 december heb ik mijn Mirena laten verwijderen en sindsdien ben ik niet meer ongesteld geworden. Ik heb op 20 dec getest en die was negatief.
Op 29 december had ik ineens cervixslijm en van 30 tot en met 31 december een vreemde pijn in mijn onderbuik, aan de rechterkant. Ik hoop dat dat mijn ovulatie was. Nu heb ik vollere borsten en gevoelige tepels. Zo nu en dan voel ik mijn onderbuik wat trekken of steken. Vanaf 14 januari ga ik denk ik testen, mits ik nog niet ongesteld geworden ben.
Wat ik zelf denk is dat mijn cyclus in een soort rust zat dankzij de Mirena.
leonec schreef:Hej niet treuren je kunt 1 deze dagen wel een eisprong krijgen.
Mijn cyclus was 42 dagen , ik ben op de 42 ste dag zwanger geworden ,......
Groetjes
josje77 schreef:essy schreef:Josje-----> Hoe lang ben je al over tijd??
Daphne1002 schreef:@Quincey: je lijf komt vanzelf weer op gang 😃 En juist als je je lekker voelt, gaat het sneller, want dan zit je lekker in je vel 😉
Ik weet dat het super moeilijk is hoor, ik baalde er ook zo enorm van dat ik zo moest wachten op mijn lichaam, voordat het dan eindelijk klaar zou zijn. En weet je, ik weet nu nog steeds niet zeker of alles wel op orde is. Wie weet heb ik wel helemaal geen eisprong gehad! Geen idee....
Als ik de 14e niet ongesteld word, dan bel ik de dokter denk ik.. gewoon om na te gaan of er wat aan te doen valt 😉
Mijn vriend die kon het allemaal heel nuchter bekijken. Hij werd bijna kwaad toen ik zo kwaad op mezelf was, door dat negatieve testen. Toen zag ik in dat ik er toch niets aan kon veranderen. Hij zei al: "Geniet nou gewoon van deze bijzondere tijd, het komt vanzelf 😉 " en daar heeft hij ook echt gelijk in. Het is normaal als het even duurt voordat je zwanger bent. We kunnen nu wel met z'n allen kei hard willen, maar dat heb je gewoon niet in de hand.
Quincey schreef:leonec schreef:Hej niet treuren je kunt 1 deze dagen wel een eisprong krijgen.
Mijn cyclus was 42 dagen , ik ben op de 42 ste dag zwanger geworden ,......
Groetjes
Thanx leonec 😉 .. ja zal ook best wel goedkomen!
Testte jij op dag 42 postief dan?