hey meiden,
raar, heb helemaal geen melding gehad van nieuwe berichten!
@sabien: wow wat een bevalling, spannend en eng hoor dat die hartslag wegviel! fijn dat t persen zonder weeen bij jou wel ging, bij mij werkte dat niet! enne rustig aan doen nu he?
@cato, wat balen van je man! gaat t alweer met je?
thanks voor alle bv en kolf tips! dat van die kool had ik van de kraam ook gehoord, er staat zelfs al klaar in de koelkast, maar heb eigenlijk nog niet gebruikt, door t voeden neemt de spanning snel af (kleine groeit niet voor niets als een tierelier) dus t gaat nu wel. as dinsdag komt de wijkverpleegk. dus dan zal ik haar ook nog eens eea vragen over kolven enzo.
vandaag mijn ouders en zusje op bezoek gehad. mn moeder had weer veel boodschapjes meegenomen voor vanavond (hebben met zn allen gekaasfondued) en tot en met dinsdag. noor moet tm dinsgdag antibiotica hebben, dus dan wil ik liever nog ven niet met haar naar buiten.. had mn moeder al bedacht, dus echt heel fijn al die dingen nu weer in huis!
vandaag heeft de kleine dame geloof ik haar regeldag gehad (of ze was gewoon wat onrustig ivm bezoek) ze heeft bizar veel gedronken, zelfs tussen de normale voedingen (we maken haar nu evt elke 3 uur wakker) door!
die regelmaat leggen we haar nu dus een beetje op ivm de antibiotica (moet om de 6 uur voor een voeding), dat doet ons goed, maar haar ook lijkt het, want gisteren heeft ze om 12u haar laatste voeding gehad en antibiotica en vervolgens sliep ze tot 4.30!! daarna viel ze weer snel in slaap en hebben wij haar moeten wekken om 6.00u (voor de antibiotica) en viel ze weer in slaap tot 9.00u!! Heerlijk!!
vandaag heeft ze lekker getut met mijn zusje (bijzonder trotse tante) en ouders. Echt leuk om te zien hoe gek ze op haar zijn!
@mamasanne: heb echt respect voor hoe jij het doet hoor! Kan me voorstellen dat het je af en toe best zwaar valt! ik met maar 1 kind EN een partner bij de hand en ik vind het al best pittig! Enne dat lachen van Noor.. denk dat het meer een spiertrekking is dan een oprechte lach, maar ja.. vind het wel leuk te denken dat ze echt al naar ons lacht, haha!
Hey en Noordwijk, das echt bij mij om de hoek! Grappig! BEn je nog gegaan vandaag?
@bloemetje: ik heb voedingsbeha's van Anita (zonder beugel, had er eerst 1 met beugel, maar vond dat echt super vervelend), maar geen voedingstops. Draag nu veel V-hals truitjes en daaronder goedkope hemdjes van de H&M, die zijn zo diep dat ik ze naar beneden kan doen en zo kan voeden. De truitjes doe ik dan ofwel omhoog of ook naar beneden. Gaat prima.
Heb vandaag voor het eerst mijn huispak eens verruild voor een spijkerbroek en truitje. Heb alle spijkerbroeken uit mijn kast gepast, maar helaas, gat nog niet lukken hoor. Vooral mijn heupen zijn toch echt wat breder dan voorheen... 😞
Draag nu dus een positiebroek, maar 1 die me op het laatst in de zwangerschap niet lekker meer zat, omdat hij onder mijn buik viel (en daar eigenlijk te strak zat). Nu is ie juist wel prima, omdat het dus niet heel erg een zwangerschapsbroek is. Nou ja, voor de time being red ik me daar dus wel mee.
Buik slinkt wel goed, maar kilo's vliegen er hier nog niet echt verder af. Ben inmiddels (sinds bevalling) 11kg kwijt, maar er zit toch duidelijk nog teveel op mijn heupen, benen en buik.. (toch teveel mergpijpjes gegeten??
Misschien ook ff vragen aan dame van cb... tot in hoeverre ik al kan gaan afvallen.. iemand enig idee? Vind dit ook niets namelijk.. Wil wel weer een beetje in shape komen (liefst zonder te sporten, haha! Lang leve Sonja Bakker!)
Oh ook leuk, vandaag met moeder en zusje mijn draagzakken geprobeerd! Heb zo'n draagdoek van
http://www.draagdoek.nl en zo'n lodger Shelter. Beide gaan echt prima! die draagdoek is vrij dun, maar draagt heel fijn en ideaal voor binnenshuis en komend voorjaar! Die Shelter ga ik zeker veel gebruiken voor een loopje naar de supermarkt en voor in en uit de maxi cosi! Gebruiken jullie die draagdingen ook al veel??
Oh ja, Noor heeft ook iets nieuws bedacht, omdat we haar nu regelmatig moeten tempen bij het verschonen, besluit zij telkens de thermometer eruit te "schieten"! Dit gaat uiteraard gepaard met de nodige poep! Vandaag schoot ze heel de commode over!! haha! Echt grappig! Wel een beetje vies ook, want ik had alleen mijn hand om het tegen te houden, haha! Ach ja, van je eigen kind kun je het hebben he?
Nou meiden, morgen hopelijk weer ff online, dan zet ik ook weer ff wat fotootjes op hyves! Heb namelijk een superleuke olifantenlamp boven de commode gekregen, vandaag opgehangen door manlief en paps!
Liefs
Momo