Goedemorgen dames!
Nou moeder en dochter hebben de nacht buiten elkaars bed overleefd hoor!
Gisteravond kwam manlief thuis met barstende hoofdpijn. Die is dus om 19.00u in bed gaan liggen slapen, erg sneu voor 'm en ik had dus ineens twee "kids" te verzorgen...
Noor kwam gisteren echt zo'n beetje iedere 2 uur voor voeding... pff werd er wel een beetje gek van, het enige wat haar stil kreeg was de borst. (Hoe vaak heeft een kind een regeldag???)
Denk dat ze ook darmkrampjes had, dus heb haar ook maar eens wat van die druppels gegeven, maar dat loste nog niet direct alles op helaas. Ze zit ook enorm winden te laten en begint dan ineens heel hard te huilen en dat kan ook zo ineens weer over zijn.. dat duidt wel op darmkrampjes toch?
Om 22.00u heeft ze gisteren nog uitgebreid gedronken, toen in de wieg, en heb zelf de wekker gezet op 00.00u zodat ze dan nog de laatste voeding zou krijgen en daarna is ze weer in haar wiegje gegaan. Helaas sliep ze maar tot half 3 (!!) en daarna werd ze weer wakker om half 6! Terwijl ze de afgelopen nachten juist telkens flink doorsliep! Pff... zal het toch aan het wiegje liggen of aan haar krampjes?? Nou ja, we gaan vannacht stug door met oefenen! Merk wel dat ik het echt lastig vind haar vanuit ons bed in dat wiegje te leggen! Sentimentele doos die ik ben!
Qua babyfoon hebben wij de Alecto Dect DBX99 op ons lijstje staan en hij is al afgestreept, dus hopelijk krijgen we 'm komend weekend op de borrel! 😊 Ben benieuwd hoe die bevalt!
En ik moest inderdaad ook tijdens het rustuurtje met mijn blote doos op zo'n matje liggen ivm de hechtingen!
@mamasanne: ga nog niet helemaal voluit sonja bakkeren, dat trek ik nu ook niet. Heb door de bv veel te veel honger de hele tijd en daar kan ik sonja bakker dus ff niet bij hebben. Maar ik kan natuurlijk wel alvast beginnen mijn slechte zwangerschapsgewoontes af te leren, oftewel de chocola en chips laten staan! 😊
@Donna: dan ben ik meer een drankorgel dan jij! Sinds ik vorige week een glaasje wijn dronk, heb ik iedere avond wel een lekker wijntje gedronken. Gisteren trws weer een Mutti-biertje, aangezien de kleine zoveel drinkt kan een beetje extra productie geen kwaad dacht ik 😊
Hoe vaak geven jullie trouwens die cinababy? En hoe snel werkt het dan?
En voor de borstvoedende mama's, vinden jullie kids die vitamine D en K ook zo vies? Noor trekt elke keer een heel smerig gezicht als ze dat krijgt, terwijl ze de ab bijvoorbeeld telkens heel snel heel braaf op dronk!
Nou, ik ga nog ff verder shoppen met die 20% korting, heb gisteren al 2 paar schoenen voor mijzelf besteld bij Omoda.nl! 😊 Nu nog een leuk jurkje voor Noor en heb coole sneakertjes gezien op
http://www.sneakertjes.nl!
Straks komt mijn moeder op bezoek, blijft een nachtje slapen, dus helemaal gezellig! Het is alleen rotweer hier, dus dat is een beetje jammer!
Tot laterr!
Liefs
Momo