Hoi allemaal!!
Puf, zucht! Moet van de babymevrouw 1 borst 24 uur met rust laten, alleen kolven dus, dus druk druk druk, ben voor mijn gevoel nu alleen maar bezig met voeden en/of kolven. Gisteren heb ik de verkering een medela swing laten aanschaffen, kassa 145.00 euri's, maar ja, dan is tie wel van ons en geen gedoe met lenen van de zorgwinkel! Bed is al weer omlaag, konden de klossen en de po meteen retour richting zorgwinkel, dat slaapt toch een stuk prettiger een laag bed!!
2 heerlijke nachten gehad, 22.00, 4.00 en 6.30 weer voeden, top!
straks weer bezoek, nog geen dag "vrij"gehad, dus morgen en zaterdag niets en zondag komt mijn broer, dus das geen visite eigenlijk!
Weten jullie trouwens welk "merk"maandverband zonder plastic is? Ik ben vrij snel van het vloeien af deze keer, dus ik wil over van de matrassen naar gewoon maandverband!
Yeah, lekker geshopt Mamasanne? We zijn gelukkig weer ons zelf merk ik, shoplustig hihi! Kapper, yep, ook hier coupe wanhoop! Draakje eigenwijs??? Sterkte!
Momo, ook geshopt, met koter nog wel, stoer hoor! Ik mag zelluf nog niet naar buiten van de vk en Karianne als ze weer op geboortegewicht is, nou, ik ga dit weekend zelluf iig de deur uit, dan blijft papa wel even bij de kleine!
Dibbes, fijn dat het goed gaat!
Meisje, och jee, slechte nacht, ziel! Ja die temperatuur, toestanden he, Karianne is super stabiel, maar als ze stil is s nachts vertrouw ik het niet en als ze huilt is het ook niet goed, en dit is dan mijn 3e, ben gewoon weer een beginneling hoor! Lekker dat je ff 8 uur hebt kunnen maken!
Mijn kindjes zijn helemaal blij, vooral dochterlief is gewoon een tweede moeder, ze helpt mee verschonen, aankleden uitkleden etc. Ideaal, als we poep hebben gehad, verschonen we samen en dan kleed grote zus haar kleine zusje weer aan terwijl ik ff mijn handen kan gaan wassen om te gaan voeden, top!
Dametje ligt hier wel in de wieg, afgelopen 2 nachten zonder gepruttel terug kunnen leggen, maar wel een nacht gehad dat ze na een 15 minuten begon te huilen, dat vind ik wel zwaar, wat is er dan aan de hand he? ik ben zo bang dat ze te weinig te eten krijgt! Vandaag heb ik uiteindelijk 70 ml gekolfd uit beide borsten, ik heb dus voeding zat.
Cato geef jij al volledig fles voeding of kolf je nog?
Ik wil ook zsm een babyfoon, mis dat ding enorm, de was en droogmachine draaien overuren en dan hoor je nada!!
Hoop, je eerste verzoekje, dat klopte niet, ik was ingedeeld voor een jongen, maar da is nie gelukt!!
En helaas, ook je tweede sommetje daar voldoe ik niet aan, kom uit op 1!
Hoe is het met je trouwens?
Verder teruglezen kan ik niet, ehm wat me natuurlijk nog bijstaat is dat die irritante Donna weer in haar oude spijkerbroeken past, grrrr.... dat is not need to know information Donna hahahahhaha!!!
Donna, voed jij nu ook met tepelhoedjes? Hoe gaat dat bij jou? Hier 2 dgn geprobeerd, maar Karianne heeft last met happen, kolf jij ook af om de borst goed leeg te maken en/of om de productie op gang te houden?
O ja, ik heb een nieuwe banner!!! Uren mee druk geweest en uiteindelijk kreeg ik de leeftijd NIET kloppend, waarschijnlijk gaat lilypie uit van 29 dgn in februari, maar ja, dan maar een dagje later haar verjaardag hahaha.
Ik krijg zo weer visite, BAH!!! Had ik toch Momo's idee van een kraamfeest maar in overweging genomen!!!
Dag meiden
Sabien