Hallo meiden,
Wat is er weer gekletst!
Lowiena!!! We hebben je gemist!!! Nu een beetje bijblijven hoor, je hebt verlof 😉 Meid wat een feestdagen heb jij gehad! Je hebt alleen je verlof al nodig om daar van bij te komen!
Hoop, ook jij een heel gelukkig 2009! Ik hoop dat ook jij in 2009 nog een baby in je handen mag houden (zou i.p. kunnen 😊 )!!!
Momo28 schreef:@meisje: jij bent toch ongeveer net zo ver als ik? Heb jij ook al regelmatig last van harde buiken? Ik heb iedere dag wel een paar keer harde buiken en lichte pijn in mijn onderbuik (n.a.v. indaling denk ik). Ben benieuwd of jij een beetje dezelfde dingen hebt, aangezien we zo leuk gelijk op lopen.
Ik heb echt vanaf de kerst (sinds de baby lekker acuut is gezakt) ook iedere keer last van harde buiken. Heb niet het idee dat ik ze allemaal voel, maar er zitten af en toe echt een paar zeer oncomfortabele bij! Ook die lichte pijn in mijn onderbuik heb ik sinds een paar dagen. En die druk op mijn vagina, wat jij een paar weken geleden beschreef, heb ik eergisteren ook gehad! Het zal er echt allemaal wel mee te maken hebben vrees ik... Vind jij het ook zo confronterend allemaal? Over uiterlijk 6 weken hebben we gewoon een kindje in de wieg liggen he :shock:
Mijn man stond gisteren helemaal dromerig in de kinderwagen te kijken... zo schattig om te zien!!!
Ook ik had een jonge tante. Scheel (even rekenen) 7 of 8 jaar met haar. Nu is mijn tante niet echt mijn type, dus stappen deed ik niet met haar. Maar als kind heb ik wel echt veel met haar gespeeld e.d.
Nu mijn broer en zus ook weer jong oom en tante worden, vind ik dat toch wel heel erg leuk. Ik noem mijn tante echt nooit 'tante' waarschijnlijk omdat we zo weinig schelen, maar het lijkt mij wel leuk als ons kindje dat tegen mijn broer (11) en zus(15) gaan doen. Wat vinden jullie?
@ Dreamstar. Klussen??? Ik dacht dat jij ook al klaar was! Maar dat heb ik misschien gemist! Jij bent van de koffie hé? 😉
@ Cato. 3400 gram, ooooooohhhhhh. Dat is goed uit te poepen hahaha
Mooi dat alles goed was joh!
@ mammasanne. Wat is Sanne aan het kwakkelen! (Of is dat normaal bij kindjes :roll:, heb daar eigenlijk weer niet zoveel verstand van!) Succes weer, hoop dat ze snel weer is opgeknapt!
@ Sabien. Misschien foto's op hyves in je nieuwe pyama's??? 😂
Hier gisteren ook bij de vk geweest. Beeb was idd ingedaald. Lag nog niet helemaal vast in het bekken. Dat dacht ik ook al, hij (of zij) draait steeds met zijn kont van links naar rechts en weer terug. Merk wel dat ons kindje echt een voorkeurshouding heeft voor de rechterkant van mijn buik.
Bloeddruk iets aan de hoge kant, maar niet zorgwekkend. Moet wel over anderhalve week even urine meenemen.
Gisteren de druk bij hubbie maar even wat opgevoerd :x Had ie gisterenmiddag vrij, weer niets gedaan. En zijn lijstje wordt ook alleen maar langer 😛 (,,Ik kan toch niet alleen het bed omhoog zetten!'' Nee duh, maar regel dan iemand!) Meneer wilde wel graag om nieuwe lampenkappen... Ja daag, je gaat eerst maar eens doen wat je moet doen! Die lampenkappen kunnen ver na de bevalling ook nog! Ik ben wel aan het mopperen op hem de laatste dagen :oops: Soms vind ik mezelf gewoon echt te hard! Herkenbaar???
Liefs Meisje