sabien.70 schreef:Hallo,
.....
Lowiena, fijn dat je terug bent meid! maandag de kraamzorg intake, spannend!
Hema/kruidvat bh's, vraag me inderdaad ook af of die dingen wel fijn zitten, heb nu meegroei bh's van prenatal, die zitten heerlijk en waren op zich ook niet heel duur, denk dat ik maar gewoon naar prenatal ga, daar kan ik tenminste passen, vind ik toch prettiger dan er maar op de gok een paar te kopen en dat misschien wel tig keer terug moeten om te ruilen.
....Sabien
Ben eens even gaan meten en ben erachter waarom die Hema BH's niet lekker zitten. Op een of andere manier (misschien omdat ze 2e hands zijn) komt de maat van meegroei niet overeen met de maat van borstvoedings BH. Meegroei is blijkbaar wat rekbaarder ook kwa omvang en moet ik daar dus een maatje kleiner van hebben. Helaas gaat dit dan weer niet op bij de maten van prenatal. Ofwel maat hema is niet hetzelfde als maat prenatal. Ga dus toch maar binnen kort bij de prenatal voedings BH's bij kopen die ik gelijk lekker kan dragen en hoop dan dat ze straks ook nog passen. Want die omhoog kruipende dingen heb ik nu maar achter in de kast gemieterd.
Janneke14 schreef:Hoi!
.....@Lowiena, daar ben je weer!! Lekker geshopt?
....Liefs Janneke
Niet echt, veel te druk, auto takke end weg geparkeerd. Eerst wasrek en nog wat beddegoed (lekker goedkoop dus niet erg als er vlekken inkomen 😉 die er niet meer uit willen) Terug naar auto om het te dumpen. Blokker, waar binnen ik geen bereik had, dus tig keer de winkel uit om naar thuis te bellen. Maar ik heb eindelijk een thermometer (de 2e thermometer voor de kleine). Toen voor de aanbiedingskussens wilde wat extra kussen voor ons bed, wel zo lekker als ik straks bedrust moet houden. Natuurlijk uitverkocht. Toen maar besloten om gewoon een lekker nieuwe (luxe) hoofdkussen voor me zelf te kopen en mijn huidige kussen te degraderen. Heb lekker geslapen vannacht op mijn nieuw kussen. Uiteindelijk niet meer naar prenatal geweest omdat ik uiteindelijk 3 uur bezig ben geweest met deze paar kleine onnozele dingen. En mijn olifanten pootjes natuurlijk niet meer verder wilde 😉
@ 3 stofzuigers hmmm, hier wordt de oude stofzuiger voor de kluswerkzaamheden (echt klussen dan hè) gebruikt en bij echt grof werk hebben we ook nog een alleszuiger (die tevens voor water zuigen gebruikt kan worden).
Ja dat drukke in de buik van de vk is geen pretje. Hopelijk is maandagavond bij de controle mijn buik niet zo hard/gespannen als de vorige keer en kan ze het nu iets rustiger bepalen.
Hier ligt de kleine vooral al aan mijn linker kant met z'n rug/bips. Zal wel komen omdat de placenta rechtsvoor ligt.
@Fijn dat alle vk/gyn/echo bezoekjes goed verlopen.
Mijn mannetje is alweer wat aan de beter kant en ik moet toch maar eens wat eten gaan maken, aangezien hij aangegeven heeft nu wel eten te willen. 😉 Leeft al 2 dagen op beschuit en crackers en heeft een paar hapjes groente, appelmoes en yoghurt op gisteren. Dus heb de laatste berichtjes erg snel gelezen.
Vraagje wie heeft er last van (melk/vocht) lekkage? overdag heb ik van die wasbare compressen in maar valt het lekken eigenlijk wel mee. Ik heb vooral in de nacht last. Aangezien ik met dit weer nog erg graag met japon aanslaap werkt een handdoek/hydrofielluier onder me leggen niet. Japon wordt erg vlekkerig. En met (meegroei) BH aanslapen vind ik ook niks. Ik heb nu van die Lilypadz aangeschaft, maar op een of andere manier krijg ik ze niet zo danig aangebracht dat ze droog blijven. En als ze nat worden (gaan nog niet lekken ofzo) gaat dat de huid irriteren. Dus Help wie heeft er nog een tip.........
eetsmakkelijk en tot .......?......