Hallo schatten!
sabien.70 schreef:Meisje, ik zou dat aan je broertje en zusje overlaten, wat willen die graag genoemd worden??
Goed zo meid de druk opvoeren! Er is altijd wel een behulpzame sterke man in de buurt om hem te helpen met het bed toch? Roggel desnoods zelf ff de buurman!!
...
Je kunt alles op je hormonen gooien hoor, (mis) gebruik dat gewoon!!! Janken helpt dat misschien hahaha, daar kan mijn man absoluut niet tegen, dan vliegt hij om iets te regelen, o wat zijn we toch slecht hier!!
Enne, nog even over de tips en waarschuwingen, volgens mij ben jij er eentje die veel te lang doorloopt met klachten (herinner je je werk nog???) probeer dat nu echt NIET te doen he, bel alsjeblieft liever 10 keer te vaak met een vage klacht de vk dan 1 keer te weinig!!!!! Das mijn tip!!!!!
Heb ze nooit gevraagd of ze oom of tante genoemd willen worden. Gaat nu allemaal in de trant van een geintje. Zal er eens over nadenken :roll:
Ik wil idd niet dat mijn kind al onze kennissen oom en tante noemt. Maar onze vier beste vrienden wil ik eigenlijk wel dat ons kind oom en tante tegen zegt. Misschien een beetje ouderwets...
Hmmm, de buurman :roll: Ik heb prima contact met de buren, maar dat is net een stapje te ver denk ik... Denk dat we maar eens een (schoon)vader of vriend gaan regelen ofzo 😉
Janken! Dat is een goeie! 😂 Is die van mij momenteel ook erg gevoelig voor! Want hij voelt zich verplicht goed voor mij te zorgen 😉
Oh ja mammasanne, vergeten je vraag te beantwoorden. Kluun heeft mijn man niet gelezen, dus hij was niet voorbereid!
En draakje opsluiten lijkt me ook een minder goed plan. Dan krijgt ze nooit weerstand 😊
Grappig he, hoe goed we elkaar ondertussen gaan kennen. JA MAM, ik zal de verloskundige gek bellen als ik wat voel!!!
Je hebt gelijk hoor Sabien; Ik bagetaliseer (schrijf je dat zo???) alle soorten kwaaltjes! Maar van de hoofdpijn in combinatie met hoge bloeddruk weet ik het gevaar (misschien wel iets te goed) en dan zal ik echt wel bellen!
Ik ga maar eens op Ikea.nl naar nieuwe lampenkappen kijken. Moet wel een beetje voorbereid daar naar toe natuurlijk 😉
Klinkt heerlijk, Thais draadjesvlees! Recept???
Liefs Meisje