mariekebr1 schreef:heb jij ook die gevoelige tepels, krampjes in je buik en hele licht misselijkheid en lichte vermoeidheid. Ookal ka ndat natuurlijk vanalles betekenen.
hey marieke hier heb je een half lijstje waar ik op dit moment allemaal last van heb...
ik moet over 8 dagen ongesteld worden. Heb nu sinds 8 dagen last van krampen in de buik. opgezette buik, gevoelige tepels, meer bobbeltjes op de tepels,hele donkere tepels, dikkere schaamlippen, Misselijk gevoel vaak, veel honger maar weinig kunnen eten, Pukkeltjes in mijn gezicht terwijl ik normaal echt een heel gaaf huidje heb. veel windjes laten en ook iets geks ik eet me gek aan de japanse mix..
Misschien nog gekker. mijn vriend leest ook veel op het forum en las daar dat vrouwen weten wanneer ze zwanger zijn. ik beptrapte me er gister op dat ik voor het eerst zei toen hij vroeg "schat ben je zwanger denk je?" en ik betrapte me eigen erop dat ik eigenlijk voor de eerste keer dit met een echte ja moest beantwoorden.
toen ik toen straks naar een paragnost belde zei de ene ongeveer met de zomer ben je zwanger (al vond ik het wel heel druk bij hem op de achtergrond en hij wist het binnen 2 sec te vertellen.) dus die vertrouwde ik niet zo
de andere die al 43 jaar ervaring zou hebben had het gevoel alsof ik nu zwanger was. daarbij wist hij ook nog te vertellen dat mijn vriend binnenkort wel is naar het ziekenhuis zou moeten voor een kleine niet levensbedreigende ingreep..
dat klopt wel want hij kreeg deze week te horen dat hij voor de 2e keer al een hernia heeft.. en zal dus weer geopereerd moeten worden... die man vertrouw ik dus wel.. hahaha dus ik hoop dat het raak is...
Zeg is marieke, wat zou jij zelf denken als je zo die verschijnselen leest?
liefs Melody