lion schreef:Hoi Juud en marieke,
Het is voor mij de eerste ronde voor een eerste kindje, dus nog helemaal nieuw en spannend. Voordat ik aan de pil was had ik een keurige cyclus van 28 dagen. Heb nu dus geen idee. Als ik jullie ervaring lees kan dat dus ook nogal wisselen per maand. We gaan het deze maand eigenlijk gelijk maar proberen en zien wel hoe of wat. Ik vraag me wel af hoe lang je lichaam nodig heeft om te ontpillen, daar er meiden zijn die gelijk zwanger worden. Maar ook omdat je zelfs zwanger kunt worden als je de pil eens vergeten bent. Ben in ieder geval erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Het kriebelt nu al :lol:
Hallo Lion,
Allereerst gefeliciteerd!
Ik ben zelf pas een paar dagen actief op dit forum. Afgelopen vrijdag hebben wij de grote beslissing genomen om ervoor te gaan. Gelijk de pil in de prullenbak gesmeten en zondag dan ook ongi geworden.
Als ik dat zo bij jou lees is het allemaal heel snel gegaan!
Mijn menstruatiecyclus weet ik niet meer. Heb dan ook een dikke 8 jaar de pil geslikt.
Je leest zoveel op internet dat je jezelf bang gaat maken. Gelukkig lees ik nu ook hele positieve verhalen zoals bij jou het geval is.
Indien ik een menstruatiecyclus heb vanuit een boekje (en het ontpillen even niet meegerekend) kunnen we volgend weekend flink gaan klussen! 😉
Mocht het dan raak zijn, kunnen we zeggen dat wij ons eerste kleintje in New York city verwekt hebben.
Ohhhhh, het begint nu toch echt te kriebelen!!!!