MeldenaOud lidBerichten: 310Lid sinds: 1 januari 2005
@suus: ik merk echt dat dit forum verslavend werkt haha
juud schreef:@nada ben je tussentijds niet aan de pil ofzo geweest? denk dat ik dat nl niet wil, want mocht het allemaal lukken dan wil ik er niet teveel leeftidsveschil in hebben. Dus denk dat we dan geoon voor het zingen de kerk uit doen en als we zwanger worden is het prima. Nou ja ik draaf alvast een beetje door, eerst maar eens 1x zwanger worden...
Dina88 schreef:Hoi allemaal,
Ik had al een verhaal getypt, maar is blijkbaar niet overgekomen 😖
Maar ik ben ff in een dipje :S. ik heb deze maand niet m'n eitje gevoeld, afgelopen maanden wel (vreemd :? ) m'n man heeft al 2 dachters, de oudste is 27 oktober bevallen en is waarschijnlijk zwanger van een 2de (ongelukje :shock: ) ze willen nu nog niet eens een 2e, allen cd als ze der aan dachten (slim) nou zouden we eindelijk een weekendje voor ons 2en hebben maar nu is z'n jongste dochter toch maar thuis gebleven ipv naar der vriend, is der vriemd maar voor de 4e keer achtereen hier heen gekomen 😞 daar ging dus ons romantisch weekend 😢 dus een dipje hier 😖
laten we maar hopen dat we idd met ons 7en een mooie positieve test krijgen 😊
Liefs Dina
juud schreef:ja dina dat zou ik ook doen, die spanning maakt het dan weer extra leuk...
@ suus, haha ja erg he, ben ook blij dat ik niet de enige ben ;)
juud schreef:ik ga me ook losscheuren van et form haha ga bij vriendinnetje op bezoek die is net met verlof en gaat bijna bevallen. Leef super met haar mee. Op haar ben ik absoluut niet jaloers aangezien zij ook een jaar bezig zijn geweest voordat het lukte... Ik ben er vanavond weer!!!
mariekebr1 schreef:heeh
Ik heb is op zozwanger zitten lezen en zag dat vee symptomen die ik en meldena nu hebben ook bij de vruchtbare periode horen. En gisteravond merkte ik op dat mijn baarmodermond echt superlaag zit. Dat schijnt dan weer te betekenen dat je vruchtbare periode voorbij is. Dus nog meer bevestiging dat mijn ei woensdag ergens geweest is.
juud schreef:wat heerlijk zo'n gevoel. Ik hoop het echt voor je!!!
Ga nu echt slapen anders kan ik morgen op mn werk niet wakker blijven haha... Vandaag lange dag gehad 8.30 tot 20.30 en aan het eind werd ik echt onrustig.... zin om online te gaan haha. Tot morgen!!
Liefs
Suus-wil-mama-worden... schreef:hey meiden!
Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus, maar volgens de ovu-testen heb ik mijn eisprong nog niet (gehad)....
MAAR........ vandaag kon ik wel draadjes trekken van mijn... jeweetwel. Mooi doorzichtig etc.
Beetje tegenstrijdig....
Maar ik weet nu dus helemaal niet of mijn NOD op 9 februari valt. Ik dacht in eerste instantie dat dat mijn NOD zou zijn omdat dat ongeveer 30 dagen na mijn 1e ongidag is. Maar nu ben ik de kluts kwijt :?
Ik denk dat ik maar gewoon de 9e aanhoud...
@Melody; Heb je je vriend nog gevraagd of ie ons wil "adviseren" :?:
Liefs Suus.
juud schreef:Marieke - NOD 6 feb - Vroegste testdatum: 4 feb
Nada - NOD 7 feb - Vroegste testdatum: 5 feb
Melody - NOD 3 feb - Vroegste testdatum 5 feb
Dina - NOD 6 feb - Vroegste testdatum: 7 feb
Lion - NOD 7 feb - Vroegste testdatum: 8 feb
Juud - NOD 7 feb - Vroegste testdatum 8 feb
Suus - NOD 9 feb - Vroegste testdatum 8 feb
Juffie ik wist helemaal niet dat je NOD al was, wil je erbij op het lijstje dan kunnen we je beter in de gaten houden?
Liefs Juud
mariekebr1 schreef:heeh nada,
over afschijding en slijm ed. ik heb ergens een engels stukje geplaats over de betekenissen van allerlei soorten. Het staat hier of bij gestopt met anticonceptie september 2009. Dit heb ik gisteren of eergisteren geplaatst. Maar je kunt ook even tussen mijn berichtjes kijken.
Laat maar even weten wat je eruit kunt halen.
xx
juud schreef:oh echt suus 😮 ik drink best veel cola, vanavond nog... :(
juud schreef:juud schreef:
Marieke - NOD 6 feb - Vroegste testdatum: 4 feb
Nada - NOD 7 feb - Vroegste testdatum: 5 feb
Melody - NOD 3 feb - Vroegste testdatum 5 feb
Dina - NOD 6 feb - Vroegste testdatum: 7 feb
Lion - NOD 7 feb - Vroegste testdatum: 8 feb
Juud - NOD 7 feb - Vroegste testdatum 8 feb
Suus - NOD 9 feb - Vroegste testdatum 8 feb
Even een update van onze NOD-jes... Lion zie dat jij ook 7 feb hebt. Wanneer ga jij testen, nog steeds 8 feb? Ik heb mijn al een dagje naar voren geschoven naar 7 feb hihi ongeduldig :oops:
Maar uit betrouwbare bron weet ik dat er ook mensen zijn die al getest hebben, haha dus nog ongeduldiger 😉
Ik heb net even op mn testen van matcare gekeken, ik heb een pakketje besteld met een paar ovu-testen en 2 zwangerschapstesten en nu blijkt dat deze ook al 4 dagen voor mn nod kunnen.... Waaaah heb zo'n zin om te testen, maar heb mn mannetje beloofd dat ik wacht tot hij terug is, dat is pas volg week vrijdag. We hebben nu afgesproken om zaterdag te gaan testen, maar misschien kan ik hem nog overhalen dit een dagje eerder te doen... gaat lastig worden, heb ik al geprobeerd haha... Hij waarschuwt dat ik er misschien te veel mee bezig ben en misschien heeft hij ook wel een beetje gelijk. Van mezelf mag ik deze ronde nog even lekker zo doorgaan maar volgende ronde ga ik ook minderen op het forum, want dit hou ik geen 4 maanden meer vol, tsja je wete niet hoe lang het gaat duren he...
Nou ik hoor graag wanneer de eerste testjes gedaan worden en dan natuurlijk ook de uitslag... Ik duim voor iedereen!!!
Liefs Juud
juud schreef:hey Tessa, da's helemaal lastig zeg. Ik hoop dat je tegelijk met ons positief mag testen rond 7 feb. Wanneer ga je er een testje aan wagen? we houden je in de gaten!! Heel veel succes!! Liefs Juud
Suus-wil-mama-worden... schreef:@ Tessa; Jij verdient zeker binnenkort een positieve test! (En ik maar zeuren in mijn 1e ronde )
Kom je ons vergezellen in ons NOD lijstje??
Tessa1981 schreef:
Onzin,voor iedereen die graag een kindje wil is elke ronde er 1 teveel... Dus verdien jij net zo goed een positieve test ;)