Hey! Meldena: super zeg die bevestiging van je HA... Echt van harte, het is je gegund! WIJ WILLEN OOK! Je bent een goed voorbeeld... En nu maar shoppen. Ik heb gisteren voor mijn zoontje een leuk pakje gekocht joh bij
http://www.zoepp.nl. Veel te duur, maar zo schattig. Heel soms wil ik hem (nou ja, eigenlijk mijzelf, het kan hem geen bal schelen waar hij vlekken op maakt) verwennen met iets moois en veel te duurs... hahaa...
Oh, ik ben zo jaloers. Kreeg ook weer een mailtje in mijn mailbox van zozwanger. DAar hebben ze de positiekleding van 2008 voor half geld. Tjonge, ben zo geneigd om wat in te slaan, maar ja, als het nog 6 maanden duurt voor ik zwanger ben dan zit ik straks in de winter met zomerkleding en heb ik er niets aan. Ik hou me maar in. Moeilijk hoor. Misschien maar even wat lust afkopen voor Merle of Kylian...
Lion; ja, ik hou idd mijn tekenen bij zoals op die link naar zozwanger. Maar het probleem was dat ik al anderhalve week een half open bmm had en heel veel doorzichtig slijm. Heel gek. Het leek wel alsof ik mijn vruchtbare periode in ging maar dat mijn ei bleef steken en pas nu doorzet. Zou dat kunnen of is dat gek? Pff... vrouwenlichamen... (gelukkig heb ik er maar 1).