finaly87 schreef:Hey genny!
Wat lullig he zoiets, maar ik wil je niet gek maken hoor, maar dat kan best een miskraam zijn geweest.
Heb je een regelmatige cyclus? maak dat wel uit je verhaal op aangezien je 3 dagen overtijd was.. dus dan is het echt een miskraam.. tenminste, uit mijn ervaring dat ik overal lees.. je hebt niet te vroeg getest hoor, want heb ook 1 dag nadat ik overtijd was positief getest, maar nog steeds zwanger > 9 weken en 5 dagen nu..
Dus ja, het is erg lullig dat je er net achter bent gekomen zwanger te zijn, soms ben je namelijk wel bevrucht maar verlies je het "gewoon" met je ongi en merk je er niks van.. bij jou is dat helaas net anders gelopen..
Maar dat is mijn idee.. misschien zijn er meiden het hier niet mee eens.. maar in elk geval!.. ik hoop dat je/jullie gauw (weer) zwanger mogen zijn! Welkom hier!
Veel succes ermee.. kus.. ik
Haaii Ik 😊
Sjah snap er echt nix van, en mn cyclus redelijk regelmatig, die ochtend dat ik testte ging ik echt bijna over mn nek ook, dus toen dacht ik helemaal dat het zo was (misschien de zenuwen). Dacht als je een miskraam kreeg dat je dan echt helse pijn zou hebben, maar het ou dus best kunnen als het nog zo kort is dat je geen pijn hebt begrijp ik nu?
Ja dankjewel, wij hopen het ook ofcourse:) Merk wel dat je er niet teveel bij na moet denken als je bezig bent zwanger te worden, je kan jezelf echt helemaal gek maken met dat gepieker, en je voelt opeens ook allemaal pijntjes en dingetjes......
Maarehh, Gefeliciteerd met je zwangerschap.. heb je er lang over gedaan en hoe voel je je??
groetjes...