vlindertje23 schreef:Mayella, Hoe was je weekendje op de camping? Hoop dat jullie mooi weer gehad hebben! 😃
Beebie_Wish, het is inderdaad te hopen dat die duivels hun 1 malige ritje naar de noordpool aanvaard hebben! 😉 Succes.. Hopelijk heb je woensdag eindelijk een positieve test in handen!
Storm1987, Mijn donor is inderdaad ouder dan ik ben, maar dat zie ik absoluut niet als probleem.. En er zitten ook geen kosten aan verbonden. "Gelukkig" ook maar, want dan zou ik me afvragen wat de intentie van desbetreffende man zou zijn om zich als donor aan te bieden. :roll: Het schijnt overigens wel een vreemd wereldje te zijn.. Daarom ben ik ook zo enorm gezegend met een fijne donor! Besef heel erg dat ik in m'n handjes mag knijpen 😃
Jammer zeg, dat je je vader niet kent! Maar, ik begrijp een beetje dat je het ook niet mist?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe mijn kind(eren) dat straks ervaren. Voor hen wil ik in iedergeval toch contact met hem houden, mochten ze ooit willen weten wie hij is. Maar, misschien hebben ze er niet eens behoefte aan. Daarom heb ik ook vanaf het begin heel bewust voor een bekende donor gekozen ipv een anonieme. Dan is er helemaal geen contact mogelijk..
Sanneqb, welkom! Wachten duurt inderdaad lang he, als je zograag zwanger wilt worden..
Hopelijk is het ook voor jullie gauw raak!
Wat dat betreft heel herkenbaar.. Overal zie je zwangeren en mensen met een pasgeboren babytje. En dan denk ik echt; Oohh, dat wil ik ook... :D
hey hey,
Heb wel lekker genoten, andere omgeving.. Gewoon ffies de gezelligheid van de mensen daar... (hebben een vaste plek op een camping en kunnen dus altijd heen als we willen...)
Maar het weer was alles behalve mooi 😖 ben gewoon aan het opruimen van de caravan gegaan.. Had plots schoonmaakwoede 😖 Terwijl ik dat normaal haat :shock: Maargoed ging met een goed gevoel weer naar huis 😉
En verders heb ik totaal geen gevoel van het kan wel eens raak zijn.. 😖 had ik voorgaande maanden wel.. Of naja heb al 2 dagen super gevoelige borsten.. Maar dat is alles, verders niet..
Hoe is het verder met iedereen? Al mensen getest??
Liefs Mayella