Hey meiden,
goedemorgen!
Wat een eikel idd.. eerst rijdt hij 5 mensen door en daarna gaat ie zelf ook net zo gemakkelijk! BAH! Had gewild dat ie nog leefde al is het alleen al om zijn verhaal te kunnen achterhalen! Hij schijnt overleden te zijn aan hersenletsel, nou, volgens mij had ie daar al last van toen hij besloot door die mensenmassa heen te rijden!
Hier wel een lekkere nacht gehad, was gisteravond zo moe en Noor ook (had overdag in de draagdoek bijna niet geslapen), maar zij werd daardoor een beetje dwars, dus ben ik naast haar op het speelkleed gaan liggen, ik slapen natuurlijk en zij lekker wakker blijven!! hihi Vannacht ging het des te beter, om 23u heeft ze bijna niets meer gedronken, om 5.30u heb ik haar 2x het speentje gegeven en toen werden we pas wakker om 8.30u!!!! Heerlijk dus!!
Zit nu echt te overwegen die laatste voeding van haar over te gan slaan, ze drinkt dan echt heel weinig, terwijl ze de rest van de avond altijd nog best veel drinkt, dus volgens mij heeft ze het ook niet echt nodig. We gaan het vandaag misschien maar eens proberen.
@Bloemetje: je merkt, ik kan er ook steeds slechter tegen. Hoorde idd ook van een zwangere vrouw! Daar moet je toch niet aan denken! Echt verschrikkelijk! Hier trws hetzelfde, handjes op Noor's oren toen we langs de boxen liepen, maar verder vond ze het allemaal reuze interessant, keek flink rond en dus weinig geslapen!
@janneke: ik heb 3 draagzakken. De shelter (heb jij ook geloof ik), vond ik in de winter en toen Noor kleiner was handig, maar nu minder. heb ook een draagdoek van
http://www.draagdoek.nl en ik heb de babybjorn synergie met een heel ding op je rug voor de steun. Ik heb gisteren de babybjorn uitgeprobeerd en vind het wel een handig ding, je doet 'm makkelijk om en hij draagt ook wel fijn, maar ik vind de banden vrij smal, dus hij drukt wel nogal op de schouders en met die zware dochters van ons...
Die draagdoek vind ik eerlijk gezegd nog het prettigst. Je maakt ook een kruis op je rug waardoor je het gewicht goed verdeeld, maar het fijne is dat je ook de schouderbanden heel breed kunt vouwen, waardoor je het gewicht breder draagt zeg maar. Noor zit daarin vaak eerst rond te kijken en zodra ze slaapt vouw ik een gedeelte van de doek omhoog zodat ie over haar hoofdje heen gaat en ze niet meer in de zon zit en ook haar hoofdje nog beter ondersteund wordt. Als ze straks groter is dan kan ze er ook andersom in zitten net als in de babybjorn. Enig nadeel is dat je m wel ff moet leren "knopen", maar goed dat heb je zo onder de knie.
@mamasanne: heel slim hoe je die zus etc aanpakt! Je hoeft hem zeker niet de hand boven het hoofd te houden en je kunt beter alles even uitleggen, kunnen ze zelf bepalen wat ze ermee doen, toch? En wat belachelijk van die schoentjes!!! Goed dat je ermee terug gaat!
Ik laat Noor trouwens heel regelmatig alleen spelen. Vind het ook wel belangrijk dat ze dat leert en eigenlijk gaat dat best goed. Meestal "klets" ik wat met haar na het voeden (tijdens het kolven) en leg haar daarna op het speelkleed. Daar speelt ze wat tot ze gaapt en daarna leg ik haar in bed. 's Avonds slaapt ze eigenlijk helemaal niet meer (vanaf de voeding van 17.30u is ze vaak wakker tot 22.30u) en dan speel ik wat vaker met haar. Ze vindt het tegenwoordig fantastisch als ik haar beide handjes vastpak en haar dan omhoog trek (tot zitten), ze wordt dan echt boos als ik haar weer neer leg. Sowieso rechtop zitten vindt ze leuk, gewoon bij mij op schoot, zodat ze rond kan kijken. Ook de rammelaar vindt ze wel boeiend, al zou ik het leuker vinden als ze het ding nu ook eens gericht ging pakken ofzo, maar goed.
Tis echt wel een denkertje, ik zie haar heel veel kijken en denken van "hmm wat kan ik hier nou eens mee gaan doen", maar echt pakken of slaan doet ze nog niet veel. Kletsen daarentegen wel!
Kortom.. haha ik probeer gewoon vanalles en als ze geen zin heeft om met mij te spelen dan leg ik haar op het kleed en klets ik gewoon wat tegen haar of moedig ik haar aan toch tegen dat beest aan te meppen! hihi
Ok.. veel te lang verhaal weer! Ik ga zo de stad in, eindelijk Noor laten bijschrijven in paspoort en een grote doos kopen om al mijn (oude) werkrotzooi in te doen zodat ik dat fijn kan opsturen naar mijn baas (van wie ik nog niets heb gehoord!!) incl de declaratie van de verzendkosten etc.
Tis echt irritant het hele gebeuren, net het kdv gebeld, manager was weg, dus mailtje gestuurd en maandag weer bellen. Vind het zo vervelend nu alweer een beroep te moeten doen op hun flexibiliteit!
@Sabien: Ik wil donderdag graag meer van je horen over Apeldoorn, onze verhuisplannen nemen steeds concretere vormen aan! 😊 Ik ga nu ook op zoek naar een baan alvast iets in die richting (Utrecht ofzo). Ken jij de wijk Zuidbroek? Daar komen mooie nieuwbouwwoningen 😊
Laterrrrrrrrrr!
Liefs
Momo