Goeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen dames!!!
Valt niet mee typen met trillende vingers (van het afkicken, hihi).
Ben alleen niet zo fanatiek geweest dat ik alle 4 (!!!!!) pagina's precies heb terug gelezen, ben er een beetje globaal doorheen gegaan, sorrie....
Wel veel gelezen over berg-problemen, fietsende papaVos, de doop van Pim (wat gaaf dat die zo mooi was! Heb je foto's?), een bellende omasanne, koelkast-flesjes en kids die ineens 's nachts weer wakker werden.....
Hmm weinig over te vertellen eigenlijk.
Wij hebben een heerlijk weekend gehad in de Achterhoek idd.. (Niet twente dus... :)) Zaaaaaaaaaalig weer aan die kant van het land, dus echt genoten. Mijn ouders wonen op een boerderij, dus zaterdagochtend met de badjas aan en Noor op de arm in het zonnetje alle beestjes laten zien (geiten, hondjes, kippen, paarden, schapen) en het huis laten bewonderen. Echt leuk! Ze zal er nog wel niet veel van meekrijgen, maar toch. Ook konden manlief en ik ons allebei uitleven, hij scheuren in de porsche en ik mocht de bakfiets lenen van de buren dus kon ik eindelijk een stukje gaan fietsen met Noor!! hihi, geloof dat mama het interessanter vond dat Noor zelf (die sliep na 200m.) maar toch! Heerlijk om te doen!
Mijn ouders waren natuurlijk ook helemaal blij en mijn zusje ook! Echt een fantastisch weekend gehad dus!
Ik ben echt zo jaloers op degenen hier die ook lekker een tuin hebben waar je zomaar even in kunt lopen als het mooi weer is... ik bedoel op ons balkonnetje ben je toch wel een keertje klaar zeg maar... Nu kon Noor lekker op een kleed op het gras liggen (en mama naar niesen, heb enorme hooikoorts) en kwamen de honden af en toe even kijken als ze ging huilen, echt zo schattig!
Bij ons heeft dat er nu ook wel toe aangezet dat we toch weer iets fanatieker op zoek willen naar een huis met een tuin in een dorp. We weten alleen nog niet waar in NL... iemand tips?? hihi
Heb ook nog leuke kleertjes meegenomen bij mijn ouders vandaan, mijn moeder heeft veel kleding van ons vroeger bewaard en daar zaten nog best leuke dingen tussen! Mijn moeder dus ook helemaal blij dat ik dat nog leuk vond! hihi Wel grappig.
Nou, ik moet eens even aan de slag met de belastingdienst (kinderopvangtoeslag aanvragen, geen idee hoe dat zit nu ik freelance ga werken, een VAR aanvragen en een mail sturen naar mijn collega)... Noor is nog even stil, dus daar ga ik gebruik van maken.
Oh had ook een brief van het KDV met een lijst van dingen die ik mee moet nemen voor de intake. MOet ook alles gaan labelen, heeft iemand goede/slechte ervaringen met de labels van
http://www.goed-gemerkt.nl ik wilde er daar een aantal bestellen, leek me wel handig voor op de speen, flesjes, knuffel etc.
Oh ja en voor ik het vergeet, ik heb hier nog een pak melkpoeder van Friso staan, dat gebruiken wij nu niet en gaan we ook niet gebruiken, omdat Noor t.z.t. (mits we ophouden met bv) over zal gaan op hypoallergeen. Is er iemand van de 7 mei club die ik hier blij mee kan maken? Sabien? Jij hebt toch friso voor Karianne?
Laterrrrrrrrr!
Liefs
Momo