Hey meiden!!
Nou, pasfoto is gelukt hoor, hihi, Noor kijkt erg verbaasd op de foto, maar ja wat wil je ook. Lig je lekker te slapen in de wiegende wagen, wordt je ineens op een kruk gezet met zo'n groot flitsapparaat voor je snufferd! Hihi, wel een grappige foto. Heb er maar wat meer besteld, want ik denk dat de opa's en oma's komend weekend (we gaan voor de 1e keer naar mijn ouders) anders flink gaan zeuren!!
Zie net trws dat het paspoort van papanoor bijna is verlopen, kan dus beter voor hem tzt een nieuwe aanvragen en meteen Noor laten bijschrijven, scheelt weer wat centjes. Voor nu dan dus alleen maar ff bij mij in het paspoort.
Hier kost het bijschrijven idd ook 20 euro (is voor mij nog de moeite waard, omdat mijn paspoort pas in 2012 verloopt (tegen die tijd herkennen ze Noor niet meer!), bijschrijven in nieuw paspoort is 8 euro ofzo.
Net me helemaal suf gezocht in de stad naar leuke schoentjes/slofjes voor Noor, maar niets kunnen vinden. Allemaal zijn ze druk bedrukt, terwijl ik gewoon witte wil (past tenminste overal bij). Uiteindelijk net maar op internet besteld:
http://www.babypaws.nl. Wel in de stad nog een badzitje gekocht bij de Kruidvat! Goede tip Donna, ben benieuwd hoe het werkt! En bij de Prenatal eindelijk een parasol voor onze kinderwagen. Ding kostte 45 euro!! Pfff.. tja eigen schuld, dure wagen, dure parasol! Zo'n goedkopere kon ook echt niet bevestigd worden aan onze wagen helaas.
@Lowiena: balen zeg van die spruw! Wat een idioot van een cb arts dan!! Wat smeer jij trouwens? Daktarin??
Hmmm sit ups.... dat doet me ergens aan denken.. OH ja mijn eigen buikspieren, ai! Zometeen nog maar weer ff doen! Heb vandaag voor het eerst weer een normale spijkerbroek aan! Door het Sonja Bakkeren ben ik nu toch al 2,5 kilo kwijt sinds ik begon, en nog een kilo of 4 te gaan. Hopelijk pas ik dan mijn spijkerbroeken van een jaar geleden weer!! 😊 Zou wel fijn zijn anders moet er een hele nieuwe garderobe komen en daar heb ik nou net ff geen zin in!
Vind trws het afvallen door het bv echt een fabeltje, ik val er echt niets mee af! Als ik niet zou sonja bakkeren dan zou er niets af gaan!! grrrrrr!
Ik ga ff wat foto's afdrukken voor in mijn Mam & Pap vertellen over jou - boek! 😊
Liefs
Momo