Momo28 schreef:.....Ik laat Noor trouwens heel regelmatig alleen spelen. .... Ze vindt het tegenwoordig fantastisch als ik haar beide handjes vastpak en haar dan omhoog trek (tot zitten), ze wordt dan echt boos als ik haar weer neer leg. Sowieso rechtop zitten vindt ze leuk, gewoon bij mij op schoot, zodat ze rond kan kijken....
Tis echt wel een denkertje, ik zie haar heel veel kijken en denken van "hmm wat kan ik hier nou eens mee gaan doen", maar echt pakken of slaan doet ze nog niet veel. Kletsen daarentegen wel!
Kortom.. haha ik probeer gewoon vanalles en als ze geen zin heeft om met mij te spelen dan leg ik haar op het kleed en klets ik gewoon wat tegen haar of moedig ik haar aan toch tegen dat beest aan te meppen! hihi
....Liefs Momo
Ieder kind ontwikkeld zich weer anders. Meppen en pakken en schoppen/trappellen, omhoog kijken als hij op zijn buik ligt doet D. prima. Nu nog wat meer babbellen met andere geluidjes en uit zich zelf blijven zitten en omhoog komen zou mooi zijn als dat er nu eens bij komt.
Momo28 schreef:...... Prompt werd ik daarna ook gebeld door een kinderdagverblijf waar ik had gesolliciteerd (open sollicitatie) dat ik op gesprek mocht komen!! Donderdag 14 mei ben ik aan de beurt. Toevallig heb ik die dag ook een afpraak bij het UWV ivm mijn uitkering! Allemaal erg handig, want schoonmoeder is er dan, dus die kan mooi oppassen!! 😊
@Lowiena: D. naar de ha vanwege die verkoudheid?? Ben benieuwd hoe het was!
Weet niet hoe het zit met die hypoallergene melk, ik wil bv idd wel 6mnd volhouden, maar mocht ik tussendoor toch stoppen dan moet Noor sowieso op de hypo-melk over. Daarna weet ik het niet, neem aan dat het dan ook nog gewoon moet toch? Ze heeft verhoogde kans op allergieen etc.
....Liefs Momo
Alvast succes met de sollcitatie.
Ja ik had de assistente gevraagd wat ik met D. kon doen ivm met zijn verkoudheid, maar omdat het al 1,5 week duurde vond ze toch dat de arts even naar de longetjes moest luisteren. Niks aan het handje gewoon een verkoudheid. Is er nog steeds niet vanaf, dus hier helaas slechte nachten. We hebben maar het logeerbed opgemaakt, zodat een van ons nog wat kan slapen in de nacht. Vanaf een uur of 2 begint het hoesten en onrustig slapen van meneer. Soms helpt een paar minuutjes drinken, maar goed overdag haalt D. zijn slaap in en mama probeert het dan ook wat rustiger aan te doen.
Ik zit ook met die allergieën, maar die hypo melk schijnt erg vies te zijn dus hoopte ik eigenlijk dat als ik lang genoeg bv kan geven nooit aan die hypo te hoeven, zal het maar eens na vragen op het cb. Moet zowiezo tegen de tijd dat D. wat anders zou mogen dan melk met een voedseldeskundige aan tafel gaan zitten, ook maar eens informeren hoe dat zit.
sabien.70 schreef:Hallo!!!
.....Lowiena, hoe was het bij de ha? Kom ook gezellig in Apeldorp wonen joh!
....Fijne avond
Sabien
😃 Goed plan, zijn er ook leuke woningen te koop dan???? Nee nog te groot hoor dat apeldorpje en misschien ook eigenlijk nog een tikje te noordelijk.
Janneke14 schreef:Goedemorgen!!
.....@Donna, whisky! Lekker!! We zijn 3 jr geleden naar Schotland op vakantie geweest (autorondreis, heb heel schotland gezien). We hebben daar verschillende whisky's geproefd en gezien hoe ze gemaakt worden! Leuk!!
....Liefs Janneke
Is altijd nog een van onze reisplannen geweest (een schotse whisky tour) zal nu D. er is er wel niet meer van komen.
Janneke14 schreef:Volgens mij ben ik erachter waarom Meike zo onrustig drinkt en spuugt....! (tenminste, dat denk ik).
.... Teveel melk dus........
....TOt later!
Als de druk te hoog is kan ze zich inder daad verslikken en teveel lucht in haar maagje krijgen.Maar controleer (of laat contoleren) haar mondje voor spruw. Het spuiten (toeschieten) van de melk tegen pijnelijke plekjes in de mond kan ook het loslaten veroorzaken.
meisje25 schreef:Goedemorgen!
....
@Momo. Baby's en alcohol??? Ik denk kraamzorg?
....Liefs Meisje
😃 Ik zag al een cafetaria met kinderopvang voor me, waar je ook nog bv en flesjes kunt geven. 😃 😃 😃
sabien.70 schreef:.....Zwitsal, het wordt een complete ruilbeurs hier haaha, ik heb nog vitamine d en k en wat proefzakjes nutrilon opvolgmelk die ik wil slijten haha.
....
Sabine
Dan zal ik mijn wagen ook maar volladen voor de ruilbeurs 😉
mamasanne1 schreef:Oef, hoe moet dit maandag voor Lowiena zijn??
Wel overal op reageren Lowiena!!!!
Ja Ja ben al over de schrik van de 36 pagina's heen. Trouwens die kleine berichtjes maken het wel leuk hoor, gaat lekker snel zo. maar ben er nog lang niet..... Is maar goed dat mijn man een beurs aan het opbouwen is in België zodat ik de pc wat langer voor mezelf heb en ook nog de was kan wegwerken.
meisje25 schreef:.....ben vanmiddag met flesvoeding begonnen. hij weigerde mijn borst 😞
....meisje
Ach nee toch, zomaar ineens????
Momo28 schreef:ach Arme Lowiena, heeft bizar veel bij te lezen!! 😊
.....
Die korte berichtjes lezen juist erg snel weg, vooral met die grote onderschriften van iedereen gaan de pagina's rap.
mmmmm.... moet even bij D. gaan kijken.