Hai meiden,
nou, de rust is wedergekeerd in huize noor! mijn moeder is 2 dagen geweest. was super gezellig, maar zo gezellig dat ik nergens aan toe kom, dus vandaag weer lekker tij voor mezelf. gisteren naar naturalis geweest, was een erg leuke tentoonstelling over de grote tocht van de wildebeesten. noor heeft zich goed gedragen, in de buikzak eerst wat geslapen, maar tussen de gillende kinderen (waren even vergeten dat t vakantie is...) werd ze wakker en keek ze wijs rond.
op de terugweg nog langs de gamma, een extra plank gekocht voor in haar kast. bovenin zit een heel groot vak, maar omdat ik niet alles zo hoog opstapel was dat eigenlijk helemaal niet handig. twee planken is dus beter.
met noor gaat het trws wel wat beter. Die snotzuiger (weet niet meer wie het vroeg) werkt wat mij betreft wel prima, moet wel flink hard zuigen, dus heb het idee dat ik haar hersenen eruit zuig en Noor vindt het ook niet echt prettig, maar het lucht wel op (letterlijk). Verder geef ik haar bij ongeveer iedere voeding 1 tabletje nisykind en ik heb luuf op haar borst en rug gesmeerd.
Vannacht ook wel weer een prima nacht gehad. Ze was gisteravond erg huilerig. Toen ik bij de tandarts was heeft ze papanoor echt tot wanhoop gedreven (wat ben ik blij dat we geen huilbaby hebben!), maar later hebben ze het weer goed gemaakt. Om 22u heb k haar weer aangelegd voor de laatste voeding en om 22.30u in haar wiegje gelegd en ze heeft weer de hele nacht doorgeslapen. Om 4u werd ze heel even wakker, maar viel snel weer in slaap tot vanmorgen 8.00u!! 😊 Net weer gevoed dus, nu zo nog ff kolven en dan opstaan (jullie waren eerst aan de beurt).
Ik kon trws idd 's avonds naar de tandarts, erg handig, das wel een voordeel van in de stad wonen! 😊 Niets aan de hand verder, uiteraard weer een preek dat ik meer moet stokeren, maar dit keer was het ontzwangeren een goed excuus voor mijn bloedende tandvlees! Heb met die dames vooral erg gekletst over baby's en kreeg een superschattige tandenborstel mee voor Noor! Moeten we meteen met het 1e tandje mee gaan beginnen te poetsen!
Zo, nu denken wat jullie nog hadden geschreven:
@mamasanne: foto's van de kleertjes van Bart? Wat leuk dat hij zo lief lacht en brabbelt!! vind ik ook zo gezellig!! Ik had gisteren weer echt een heel gesprek met Noor, zij een geluidje maken en ik het nadoen, vond ze fantastisch! Uiteraard alles weer vastgelegd op de film!! 😊
@bloemetje: Noor gaat nog niet naar een kdv, maar ik wilde het hetzelfde gaan doen als Janneke: 2 flesjes van 180cc meegeven en 1 ijsblokzakje in de vriezer daar. Ik heb nog van die potjes van avent waarin ik de melk in de vriezer bewaar, daar kan precies 180 in, maar ik heb het idee dat Noor onderhand wel 200 wil in dat flesje dat ze 's avonds krijgt, zeker nu ze op maar 5 voedingen zit. Die potjes ga ik dus aanvullen met ijsblokjes. Als ze straks op gebruikt zijn dan denk ik dat ik alles alleen nog maar bewaar in die ijsblokzakjes. Meestal kolf ik in het flesje van medela dat bij de kolf zit, die melk verzamel ik dan gedurende de dag in een grotere fles in de koelkast en aan het eind van de dag, of soms pas de volgende dag kiep ik het in een ijsblokzakje of meteen in een flesje voor die dag om te geven.
@lowiena: succes met bij lezen!! heb het kdv van Noor trws gebeld, ze waren wederom erg flexibel en begrpeen dat het overmacht was voor mij, de vader van die vrouw zat ook zonder baan, dus ze begreep de situatie wel. Ik hou nu contact met haar, in principe houdt zij de dagen voor Noor vast (het loopt er blijkbaar niet echt storm, qua baby's) en als ik dan werk heb, kan Noor komen. Mocht het toch vol dreigen te raken, dan belt zij mij.
Heb de afgelopen dagen nog getracht mijn baas te bellen, nadat mijn collega de rotzooi had opgehaald. maar het gaat van voicemail naar voicemail. Hij schijnt nu in moskou te zitten en belt mij volgende week. Ik gaf al aan dat ik belde om e.e.a. nog even persoonlijk af te ronden, zegt hij heel verbaasd: "afronden, nou ja, daar is geen sprake van hoor..", denk dat zij echt nog in illusie leven dat ik ooit nog terug kom.. Nou ja, misschien als het echt niet lukt met een andere baan dat k die mogelijkheid open hou (het werk heb ik namelijk altijd wel heel leuk gevonden, alleen de sfeer onderling niet), maar in principe ga ik lekker solliciteren.. (bah)
@meisje: hoe is het met de uitslag van Thijmen?
@sabien: hoe vordert de studie?
@donna: succes op je 1e werkdag weer!
Verder laat mij geheugen me echt in de steek! Ik ga gauw kolven! Noor ligt alweer te slapen en ik moet haar nog wassen en aankleden en zometeen nog even een koelbox ophalen die we maandag hadden gekocht (was stuk, dus moet geruild).
Tot later!
Liefs
Momo