Hee goedemorgen 😊 Vandaag is de grote meetingdag... gezellig hoor! Ik hoop dat het weer een beetje meezit voor jullie.
Vos is in de war... gisteravond om 00.30 weer wakker, dus toch maar een fles gegeven. Kwam hij vanmorgen om 6.00 uur alweer! Zijn ritme klopt niet meer. Nou ja, vanavond maar gewoon weer om 23.00 uur een flesje geven, en dat volhouden, dan komt het vanzelf wel weer goed neem ik aan. Vandaag past mijn moeder op, dat is wel lekker, is hij gewoon lekker thuis.
Ik werk nu dus 4 dagen, maar er is lang niet genoeg werk voor me voor 4 dagen, dus ik ga vandaag regelen dat ik 2 dagen kom werken hier op kantoor en de overige 2 dagen besteedt aan solliciteren thuis (lees: op mijn allerdooiste gemak 😂 , ik ga me eerst heel goed oriënteren en neem geen genoegen met zomaar elke baan. Daarbij wil ik een baan vinden waarbij ik 3 dagen kan werken en hetzelfde salaris behoudt, of liever nog meer). Ik zit in een fijne positie wat dat betreft, dus ik maak me nergens druk om, hahahaha!
Janneke14 schreef:
@Donna, hoe ging je eerste werkdag. Blij dat je weer bij Vos bent?? Heeft hij zich vermaakt op het KDV?
Toen ik Vosje ging halen lag hij heerlijk te slapen daar bij het KDV, dus ik moest hem wakker maken om mee naar huis te nemen. Hij begon een beetje te mopperen, maar lachte al snel weer. De juffies zeiden dat hij voorbeeldig is en dat ze helemaal blij van hem worden omdat hij zoveel lacht. 😃 Ik natuurlijk trots! Ging dus hartstikke goed, en ook als het daar heel druk en rumoerig is, slaapt Vosje heerlijk door. Slaapkopje 😂
Veel plezier jullie vandaag!! Liefs, Donna