Om mijn berichtje leuk te beginnen, deze moeten jullie echt even kijken op moederdag (helemaal afkijken)
http://www.youtube.com/watch?v=hX6flpUweIQVandaag een heerlijk dagje gehad. Vanochtend een lieve kaart van Fiene ('als je zo'n lieve mama hebt als ik, laat je haar nooit meer gaan' stond er op gedrukt) Ik hield het er natuurlijk niet droog bij :roll: Verder een luchtje en dove douchecreme en bodylotion gekregen. En een heerlijk ontbijtje natuurlijk.
Daarna zijn we naar Blijdorp geweest. Bokito was weer helemaal hersteld hoor en zat heerlijk in de zon. Verder nog een baby-olifant en baby-giraffe gezien. Fiene was erg lief en wakker. Ze heeft in de wagen lekker wakker rondgekeken en ook in de buikdrager. Ze heeft een giraffe-knuffellapje wat de laatste tijd favoriet is dus die had ze heel de dag in haar knuisjes.
Haha mamasanne, trapte janneke er in? Nou, hier nog geen ongesteldheid.....ik ben na de bevalling wel al weer ongesteld geweest dus ik verwacht (hoop) het wel weer binnenkort. Het is nu bijna 2 weken geleden dat we zonder iets geklust hebben.....Van vorig jaar weet ik nog dat je ongeveer na 2 weken zou kunnen testen dus dins- of woensdag toch maar even kijken... Ik zou het echt heel leuk vinden om zo snel al een broertje of zusje voor Fiene te krijgen, ik zie het alleen niet zo zitten om weer 9 maanden zwanger te zijn (om over de bevalling nog maar zwijgen). En met mijn nieuwe baan komt het natuurlijk ook niet handig uit. Nou ja, we zien wel :|
Ik ga lekker op de bank hangen, ben best moe.
groetjes Cato