Goedemorgen!!
Daar ben ik weer!! Heb gisteravond even alles (vluchtig) teruggelezen, gezellig!!
Het weekend was heerlijk. We hebben prachtig weer gehad, alleen vrijdag eind vd middag en avond heeft het geregend.
Zaterdag hebben we een flink stuk in het bos gewandeld en hebben we gegeten bij een pannenkoekenhuis. Zondagochtend gezwommen met ons 8-en....Meike heeft zich heerlijk vermaakt in het zwembad. Opa en oma vonden het errug leuk om te zien dat ze met haar beentjes aan het "zwemmen" was en totaal niet bang is....ook niet als er iemand in het water springt waardoor ze nat wordt. Zondagmiddag hebben we lekker de bbq aangestoken. 's Avonds moesten papameike en ik naar de avondwake van die mw die zelfmoord heeft gepleegd.
Gisteren zijn we naar de Dierentuin geweest! Leuk!! 's Avonds hier in huize Janneke Chinees gegeten.
Al met al een geslaagd weekend!!
Even kijken wat ik nog terug kan halen van jullie verhalen!
Donna2 schreef:
Bloemetje81 schreef:Ik denk trouwens dat janneke in Ees hard moet zoeken naar een internetcafé 😂 Is echt maar een heel klein durpje hoor! 😂
sabien.70 schreef:Ik zie Janneke al vertwijfeld rondlopen in Ees en de 1e beste inwoner aanspreken en vragen naar een internetcafe, dan wordt ze doorgestuurd naar de plaatselijke kroeg denk ik hahahaha
😂 😂 Ik ben zelfs geen kroeg tegengekomen! Laat staan een internetcafé!!
meisje25 schreef: Ik 'schrok' van die lieve Meike! Wat zit ze al goed Janneke!!!
Het schijnt idd dat Meike behoorlijk sterk is en dat ze al best "veel" kan voor haar leeftijd.
Momo28 schreef:onze 1e trouwdag!!!
GEFELICITEERD!
sabien.70 schreef:
Wat smste Janneke je? Dat ze ons enorm mist natuurlijk. Ben benieuwd of papameike nog "tijd"heeft gevonden om iets voor Janneke te kopen voor morgen!
Ja, ik heb jullie gemist!!!!
Papameike heeft een hele grote bos rode rozen voor me gekocht (in Borger, daar zaten we dichtbij dit weekend). Van Meike heb ik een boekenlegger met een gedichtje en haar foto erop gekregen (gemaakt op het KDV). Ik krijg deze week een staafmixer, die wou ik graag hebben om straks eten klaar te maken voor Meike.
Donna2 schreef:[color=#008000]
Morgen gaat hij voor het eerst in zijn ledikantje slapen trouwens, de wieg gaat weer weg... Hij past er nog wel in, maar meestal ligt hij s' morgens met zijn hoofd tegen het hoofdeinde aan en er zitten behoorlijke gaten met spijlen aan de zijkant en omdat hij al zo goed kan grijpen en pakken ben ik bang dat hij anders met zijn handjes tussen de spijlen komt. Vandaar dat hij maar in zijn ledikantje moet gaan slapen. Lijkt me veiliger. Weer een stap verder...
Grote stap voor mama!! Meike is er nu toch ook echt aan toe....moet er even aan wennen en dan zet ik ook de stap (dit keer echt!!).
mamasanne1 schreef:Donna, ik begreep dat per 1 juni je kind ook een eigen id-kaart moet hebben.
Oh?? Hmmm, even googelen maar! Ik moet een nieuw paspoort. Wou Meike daarop laten bijschrijven....maar als ze een eigen moet kan ik dat beter doen.
mamasanne1 schreef:
Ach germ, de prikken zitten er in hoor... Hij was al aan het huilen omdat hij erg moe was, en toen gingen er ook nog twee naalden in zijn lieve beentjes... 😞 Het was even schreeuwen, maar eenmaal in de wagen sliep hij snel. Hij slaapt nu trouwens nog...
Hij woog vandaag 5810 gram en is bijna 63 cm!! Oh, ik heb ook meteen de srl gelei gesmeerd. Arts van het cb zei dat ik een zetpilletje mag geven vanaf 39,5 C... Dat vind ik wel erg hoog...wat zijn bij jullie de adviezen?
Goed gegroeid!! Ach, prikjes.....zielig he.
Hier adviseren ze een zetpil te geven vanaf 38,5 en/of als je merkt dat je baby pijn heeft.
sabien.70 schreef:Jeetje, die Janneke heeft echt last van afkickverschijnselen, altijd zo'n keurig bedeesd meiske, beeld bij de meeting wat ik van haar had klopte helemaal, en dan zulke taal hihiihi!
Ik heb jou ook gemist hoor Janneke!!
Haha!! 😂
@Cato, bedankt voor je stukje over de onderzoeken etc rondom het hart! Ik zit zelf ook (een beetje) in dat wereldje, had al wel het idee dat m'n ouders niet alles hebben gesnapt en dus ook niet aan ons konden uitleggen. Daarom ga ik 8 juni mee als ze voor controle moet! Jouw uitleg helpt zeker bij het opstellen van vragen! Thanks!!
@Momo, Noor goed gegroeid!!
@Mamasanne, de bonbons waren heerlijk!! Meike heeft ook al dankbaar "gebruik" gemaakt van de Zwitsal.
Stoomeend...nee, hier ook niet zo'n ding!
Pfff, verder weet ik het niet meer! Is al met al een heel stuk geworden. Ik ga maar eens even ontbijten en dan douchen!
Tot later!
Liefs Janneke