meisje25Oud lidBerichten: 789Lid sinds: 1 januari 2005
Geduld hoor Sabien, even wat te drinken halen!
meisje25 schreef:
En dat topic over sex op verschillende plaatsen :shock: Echt, dan houden wij het hier nog netjes!!!
meisje25 schreef:
...Ah Lowiena! Kolven op het invalidentoilet! Dat is toch niet hygiënisch! Over het onpraktische aspect nog maar niet te spreken!!! Dan heb je echt gelijk als je thuis gaat kolven! Lekker handig ook dat ze zo lekker veel werk voor je hebben geregeld :x Kom je ook weer lekker voor niets! Misschien kun je msn-en/hyven met Donna ofzo! Of natuurlijk gewoon hier bijlezen onder werktijd!
...Meisje
mamasanne1 schreef:....
Ha Lowiena: wat ontzettend slecht geregeld op je werk zeg! Groot gelijk dat je thuis blijft als er niets aan gedaan wordt...volgens mij sta je dan nog in je recht ook?
....
Heb geen idee wanneer ik Die Hard ben geworden! Lowiena zag het als eerste, en bij mij viel het kwartje pas een paar dagen later! Lowiena, tussen 'spammer' en 'die hard' komt 'super spammer' ...Wat heb je dan fout gedaan?? Maakt me wel nieuwsgierig!
....
sabien.70 schreef:Hallo!
... ik wil van die zwangerschapstest af, ben vergeten hem afgelopen donderdag aan iemand te slijten! Denk dat van de aanwezigen Lowiena een goede keuze was ....
Lowiena tussen spammer en die hard zit nog de superspammer.
Kwa kolfruimte, diep triest hoor dat dat nog steeds niet geregeld is. Ik ben het met Meisje eens dat het naast onpraktisch ook ON hygienisch is om op een toilet te kolven, ik zou daar zeker geen genoegen mee nemen. Volgens mij is naar huis gaan om te kolven geen optie voor je omdat je vrij ver van je werk woont klopt dat? Ik hoop dat ze een goede oplossing vinden voor dit probleem!
....
Doei
Sabien
Bloemetje81 schreef:.....Lowiena wat een schande daar op school, je zou toch denken dat ze het daar wel beter voor elkaar kunnen krijgen. Bah op w.c. kolven.... Ik heb nog niet aangegeven aan m'n manager dat ik wil kolven, maar dat levert vast niet veel problemen op. Voordeel van werken met veel jonge vrouwen waar om de haverklap babies geboren worden 😊
...Liefs en tot later, Bloemetje
Janneke14 schreef:Goedemorgen!!
.....Morgen naar het buro......2de keer prikken. Ben wel weer benieuwd wat Meike weeg!
....Tot later!
Liefs Janneke
Donna2 schreef:....
Op het strand wandelen doe ik altijd met Vos in de draagzak 😉 Ik woon niet in Noordwijk, ik woon in Heiloo. Dat is vlakbij Egmond aan Zee en Bergen aan Zee 😉 En we hebben trouwens maandag een auto gekocht, toevallig... :mrgreen:
Janneke14 schreef:meisje25 schreef:....
Hebben de mama's van de baby's die al (bijna) 4 mnd zijn al besproken op het CB wanneer te beginnen met het oefenen van groente en fuit? Ik hoor zoveel verschillende dingen. De een zegt wachten tot 6 mnd, de ander zegt kan wel bij 4 mnd als het kindje er aan toe is..... Wat doen jullie?
Liefs Janneke
Lowiena schreef:
😃 😃 😃 Ten noorden dus, wel heel erg noordelijk maar toch. Beetje te voor mij ik hou er helemaal niet van om in noord-holland te rijden vind ik dood eng. Naar mijn werk vind ik altijd al een gedoe. Op een of andere manier hebben ze daar altijd haast en rijden ze net iets (of veel meer) harder dan toegestaan en als je daar niet aan mee doet gaan ze op je bumper zitten. Ook dat plotselinge baantjes gezigzag zonder richting aan te geven nee hoor ik probeer zo ver mogelijk van Amsterdam en de rest van het noorden te blijven. Lekker generaliseren hè ? 😉 😃
meisje25 schreef:
Donna eet chocolade om 9.30... ongesteld worden???
Donna2 schreef:meisje25 schreef:
Donna eet chocolade om 9.30... ongesteld worden???
Ja menstruatie is nu net over 😂
Bloemetje81 schreef:meike al op 4 voedingen!! Geef je dan de laatste rond 19.00 en dan doorslapen???? Lijkt me heerlijk wanneer dat gebeurt, kan ik weer eens lekker vroeg op bed. Doe dat nu eigenlijk nooit omdat ik het zo rottig vindt na 2 uurtjes slaap weer wakker moet worden :mrgreen:
heeft Karianne last van de prikjes, of slaapt ze lekker veel?? En Meike??
Cato schreef:Momo28 schreef:
Bedenk me nu pas hoe druk je eigeniljk kunt zijn met.. euh.. boodschappen doen, terrasjes etc..
Net maar eens even gekeken naar die BSO waar ik morgen op gesprek moet komen, blijkt een enorm sportief gebeuren te zijn, ze organiseren vooral activiteiten voor die kids op het gebied van sport en als medewerker krijg je een abonnement op de sportschool... oef.. betwijfel of het wat voor mij is, maar goed Zij willen Mij graag op gesprek, ik had al aangegeven dat de BSO niet mijn voorkeur heeft...
Haha, ja, ik denk ook soms aan het eind van de dag, wat heb ik nou eigenlijk allemaal gedaan?? Inderdaad heel druk met boodschappen, slaapjes, wasjes, koffie drinken.
Succes met je gesprek (of juist niet???) Als je trouwens niet zeker weet of je die baan wilt, dan kun je 'm beter niet als sollicitatie vermelden bij het CWI. Als je aangenomen wordt, mag je 'm volgens mij niet zomaar weigeren (daar moet je dan wel een goede reden voor hebben) zonder dat het consequenties heeft voor je uitkering. Als je toch al genoeg sollicitaties hebt (1 per week) dan kun je deze achterhouden. Als ze niet weten dat je daar hebt gesolliciteerd dan hoef je het ook niet te zeggen als je wel wordt aangenomen maar de baan toch niet neemt. (ja, ik ben hier op het forum geen 'die hard', maar ik ben dan weer een die-hard-werkeloze).
sabien.70 schreef:ik haal wel ff een was uit de droger, kunnen jullie ff wat schrijven oke?
meisje25 schreef:.....
Ik zoek nog iemand die kwaliteiten heeft op het gebied van kamperen met een baby! Zie een beetje op tegen de koude nachten volgende week!
...Papfles heb ik ook iets over gelezen. Op zich vind ik het voorlopig prima zo! Het gaat al hard zat :oops:
meisje25 schreef:Nee hoor, meestal wel idd. Maar je kent het hé. De timmerman timmert bij iedereen behalve bij zichzelf. Zo is dat hier ook! Dus als ie wat vergeet mee te nemen ga ik expres blikgroente halen (en dan het liefst van de euroshopper 😂 ) dat vind ie niet te vreten! En dan net zo lang tot ie weer wat meeneemt!
Lowiena schreef:meisje25 schreef:Nee hoor, meestal wel idd. Maar je kent het hé. De timmerman timmert bij iedereen behalve bij zichzelf. Zo is dat hier ook! Dus als ie wat vergeet mee te nemen ga ik expres blikgroente halen (en dan het liefst van de euroshopper 😂 ) dat vind ie niet te vreten! En dan net zo lang tot ie weer wat meeneemt!
Of niet thuis komt eten 😉 😃 😃 😃
Momo28 schreef:Lekkende borsten heb ik niet heel veel last van en ach, zweten doe je toch, en ik vraag me af of iemand zit dat dat ene druppeltje iets witter is dan de rest..
Janneke14 schreef:
CB heeft idd gezegd dat baby's pas vanaf 6 mnd andere voeding hoeven. Maar als ze er eerder aan toe lijken te zijn (veel en vaak handjes in de mond doen, interesse hebben als je zelf aan het eten bent, eten "uit je mond kijken", bewust mondje open doen als je met een lepel aan komt) dan mag je vanaf 4 maanden een paar hapjes per dag proberen. Dit is dan extra om ze aan de smaakjes te laten wennen. Het komt dan nog niet in de plaats van een borst- of flesvoeding.
sabien.70 schreef:....
Cato, ja jammer he, misschien kunnen we de volgende chat een keer een tijd afspreken, is best gezellig hoor!
meisje25 schreef:.....Hebben jullie trouwens dat topic gezien van dat ventje van 16 en zijn vriendin van 13 😮 God zij dank was die test negatief!
En dat topic over sex op verschillende plaatsen :shock: Echt, dan houden wij het hier nog netjes!!!
...Liefs Meisje
mamasanne1 schreef:Morge!
.....Oh, ik had van een vriendin een restantje Huggie luiers gekregen, met die jeans look.... Wat een vreselijke stugge ondingen zijn dat zeg...
Meteen maar Pampers op mijn boodschappenlijstje zetten.......
...Doeiii!