Hallo!
Momo, ik vind jou best een type voor gas installateur hoor! tsjonge jonge, wat een ballentent daar zeg, laat je niets aansmeren hoor! Die "gozer" van 25 poe hee, jij bent al WEL 29, jaja!!!haha.
hihi, ff geen feed overzicht gehad en meteen bang dat ze te weinig heeft gehad hahaha, die Noor fopt je waar je bij staat denk ik, geraffineerd hoor haha!
Sonja ging met mij ook nooit mee op vakantie, en voor de vakantie heb je vaak last van pre vakantie stress, dus dat uit zich dan bij jou in mergpijpjes eten! Volledig legaal allemaal hoor!!
zin om naar het cb te gaan, ja, vind het altijd wel leuk om de lengte en het gewicht te weten, maar die prikken bah, nee hoor, nou ja nog 2 keer en dan zijn we er weer voor ff van af!
Jeetje door al die losse berichtjes kan ik niet meer verder terug, ehm, mijn geheugen is ook niet meer wat het ooit geweest is, en ik hoop dat het ooit wel weer zo wordt haha, volgens mij waren het veel reacties van Lowiena, die is inmiddels weer helemaal bij, maar het is bijna weekend dus wie weet wel weer een zaterdagavond chat!!
Cato was met Fiene ook de klos op het cb! Fiene dapper, nou Karianne brulde vanaf het moment dat ze die naald in haar been duwde tot het moment dat ik haar weer in de kinderwagen legde om naar huis te gaan, stond daar met een rood hoofd van de warmte te proberen om een tegenstribbelend jankend kind aan te kleden, dan lukt er ook helemaal niets he, en voel je je zo bekeken.
Ze slaapt veel vandaag, ik laat haar maar, ze heeft om 17.00 de fles gehad, we lopen achter op schema, dus maar even zien hoe we dat weer rechtbreien, en ligt nu in de box, zoon naast haar, haar handje vasthouden, er kan zelfs een lachje vanaf!
Ik heb in al mijn wijsheid tijdens mijn zwangerschap een juiste maat slaapzak gekocht, mazzel hebben, maatje 70, is ook een vrij dunne dus die kan mooi mee naar het kdv! Wil alleen nog even een echt jasje kopen, doe het nu met een soort van joggingvest met capuchon (als ze in de cosi zit) in de kinderwagen leg ik de omslagdoek als een deken over haar heen!
Cato/Mamasanne, ff een vraagje, als ik dat stelaker anti berg spul straks op haar koppie smeer hoe ziet het er dan uit, vies plakkerig vet? Ik moet nml morgen ochtend naar de osteo en ik vrees dat een badje VOOR dat bezoekje aan de osteo niet gaat lukken, wil wel snel beginnen met dat spul, maar misschien dan toch maar ff wachten tot morgenochtend NA de osteo.
Mamasanne, je ging toch vanavond pas feesten? Je bent stil vandaag???? Druk???
Ik ga ff gauw melk shoppen, helemaal vergeten vanmorgen!
Later
Sabien